Jump to content

belvedere

Kasutajad
  • Content count

    171
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by belvedere

  1. Verevalum biitsepsitel

    OK, selge, aitäh
  2. Verevalum biitsepsitel

    Ühesõnaga ei midagi ohtlikku või kahjulikku, saan ma aru?
  3. Verevalum biitsepsitel

    Ei ole vere hüübimisega seni mingeid probleeme olnud.
  4. Täna tekkis trennis väike diskussioon. Nimelt, kui arvestatakse, palju keegi surub, kükib jne, siis kas kangi raskus arvestatakse sinna sisse või mitte? Minu meelest käib arvestamine ilma, st 100 kg kükk tähendab, et ma panen kangile 100 kg raskusi peale.
  5. Raskuste arvestamine - kangiga või ilma?

    Huvitav, ma olen eluaeg arvanud, et loevad ainult kettad (ja lukud). Põhimõtteliselt nii, et kangi sissearvestamine on petmine. Aga no tore, ma võin siis kõigile oma tulemustele 20 kilo otsa kirjutada.
  6. Paljud teist solaaariumis käivad.

    Talvel on vahel hea terapeutilisel eesmärgil käia, saab natukegi valgust. Muidu kulgeks kogu päev poolhämaras.
  7. Jalapress

    Muide, seda pole tavaliselt öeldud -- kas õigem oleks jalapressi teha käepidemetest kinni hoides või mitte? Kui kinni hoida ja kõvasti pigistada, siis jaksab vist oma 100 kilo rohkem lükata kui käsi välja jättes.
  8. 15a paks neiu.

    No mis jutt see on, nagu ise ei oleks teismeline olnud. Piisab, kui inimene on nö autoriteetide grupist millegi poolest erinev (liiga kõhn/paks/tark/valed riided/valed hobid/nägu ei meeldi/почему не в шляпе) ja juba läheb andmiseks, verbaalseks või ka füüsiliseks. See on nii tavaline, et sellest pole mõtet rääkidagi.
  9. Mure naisterahvaga

    On üks lähemalt tuttav kahekümnendates naisterahvas, silma järgi nii 178/50, kes rääkis järgmist muret. Nimelt olevat tal nii, et hommikul ei saa dushi alla minna enne kui on söönud, sest muidu läheb dushikabiinis pilt laksti eest ära, alati. Ja isegi kui on söönud, siis kergem koormus -- nagu trepist üles minek -- pidi kah pildi uduseks võtma. Samas ise teeb ta 5x nädalas 2-3 tundi järjest aeroobset trenni, ja nendib, et kaal kipub langema, kuigi ta väidab, et sööb piisavalt (mina oma vaatluse põhjal ei ütleks). Ta olevat hulk aastaid tagasi oma pildi taskusse mineku probleemidega isegi arstil käinud, kes lihtsalt kehitasid õlgu. Kas need tunnused viitavad lihtlabasele alakaloraazhile või võib siin midagi muud mängus olla? Isegi oletused on teretulnud, tahaks inimest aidata.
  10. Mure naisterahvaga

    Tänan teid kõiki asjalike vastuste eest. Ma üritan nüüd selle info delikaatselt selle neiuni toimetada ja selgeks teha, et ta midagi ette võtaks.
  11. Me (mehed) võime ju kõik mõelda Albast või Joliest või kellest iganes, aga ühel päeval avastame ikka, et mõni oma ja kodumaine tüdruk -- kes kõigele lisaks polegi tavaliselt mingi supermodell -- paneb miskipärast vere nii keema, et....
  12. Otsin Tartus jõusaali!

    MV Spordiklubis on.
  13. Suhkur

    Üritasin sõbrale tema peal näidata, kui kasulik on hapnikutarbimise piiramine. Pean tunnistama, et alguses rapsis ta küll kõvasti vastu, aga juba poole minuti järel rahunes täiesti maha. Mul on tunne, et see võis tõesti tema vananemist oluliselt pidurdada.
  14. 7-8 aastased poisid naiste riietusruumis

    Arvestades, et pärast kõva trenni on veri pumbatud lihastesse (ehk strateegilistematest kehaosadest ära), siis oleks pigem tüdrukud need, kellel nägu naerule või irvele kisub
  15. räpane tänavakaklus

    Korralik matakas reie sisekülje pihta teeb kah mõneks ajaks lombakaks, aga ei jäta püsivat vigastust.
  16. Puusa ümbermõõt

    Nii peabki olema. Klassikaline V- või tänapäevane X-figuur eeldabki kitsast puusa.
  17. Sobib mainida, et paljusid mõõtühikuid oskab ka Google ise teisendada, nt: 1 ounce to g 1 tsp to dl 50 f to c jne.
  18. Eesel

    Miks peab lihtsa harjutuse nii keeruliseks ajama (inimene turjal), kui on kang ja kettad? No jah, võib-olla kui jagad kolleegiga hotellis tuba ja õhtul tuleb isu natuke trenni teha...
  19. Kuidas magate?

  20. Ultimate fitness test

    Need on teiste asjadega võrreldes lahjad. 200 kiloga jalapressi teha on ikka kõvasti lihtsam kui 135 kilo rinnalt suruda.
  21. Mina tegelen hetkel...

    Hävitasin kapinurka tekkinud sipelgapesa ja hakkasin uut trennikava kokku panema.
  22. Lihasvalu treeningu efektiivsuse indikaator?

    Vanasti ei kippunud eriti miski valutama. Viimastel kuudel on aga intensiivsus selline, et alati tuleb lihasvalu. Alaselg, käed, jalad, kael, kõik valutavad paar päeva pärast vastavat trenni. Ainuke asi, mis kahjuks ei valuta, on ülaselg Viitab vist sellele, et peab tehnikat korrigeerima (liiga palju teevad ära käed vms tüüpviga).
  23. Svungi arendamine

    Vaatasin oma trennipäevikut ja jäin murelikuks. Selle aasta märtsis (tol hetkel 5 kuud trennistaazhi üldse) oli svung 30 kiloga 1 seeria 6 kordust. Nüüd, pool aastat hiljem, on sama tulemus 35 kiloga. Mulle tundub, et midagi on väga valesti, arvestades, et sama ajaga on kükile tulnud juurde 30 kilo ja jõutõmbele 50. Õlga teen pärast kükki, korra nädalas. Lisaks svungile (6 seeriat) teen seistes hantlite lennutamist külgedele (5-6 seeriat) ja istudes hantlitõsteid ette (3-4 seeriat) -- ja ennast tagasi ei hoia, panen ka läbi valu viimased kordused ära. Ühesõnaga, miks ikkagi arengut pole? Kas peaks tegema õlga tihedamini või tegema mingeid teisi harjutusi vms?
  24. Svungi arendamine

    Ok, võin proovida küll svungi jalapäevalt ära viia. Hariliku svungi haare ongi loomuliku (põrandaga risti) laiusega, st käsi on õlast u 10cm kaugusel. Kukla tagant svungi haare on nii lai, et kui kang on pukil, on käed pukist 10cm väljaspool. Hästi lai, aga mul on pikad käed kah. Istudes surumise võtan (tihedamalt) kavasse, seda soovitasid siin teisedki.
×