Jump to content

Angelo

Kasutajad
  • Sisu loend

    478
  • Liitus

  • Viimati külastanud

  • Päevavõidud

    5

Angelo viimane päevavõit oli November 13 2013

Angelo's oli kõige populaarsem sisu!

Kogukonna Reputatsioon

49 Jagab matsu

Angelo

  • Tase
    Kasutaja
  • Sünnipäev 11.08.1991

Viimase Profiili Külastajad

7 227 profile views
  1. Marek Kalmusel puudub ka igasugune jõusaali koolitus. Aga algajatele sobib see EKR väga hästi. Saab põhitõed selgeks.
  2. Steroidid

    Kui tipptasemel sportlane/hollywoodi näitleja pole, vaid lasna jõuka ambaal, kes tahab naabrimehest suuremat biitsa, siis peab olema korralik lammas, et neid võtta Eks neid roide mustmiljon, erinevate omadustega/kõrvalmõjudega. Enamus panevad vererõhu kõrgemaks ja koormab südant rohkem. Peale steroidide kasutamist on meessugu hormoonid paigast. Testo tase on madalamal kui see oleks olnud naturaalselt. Appi tuleks arst, kes määraks sulle testo süstid regulaarselt, et saada normi näitajad.
  3. Cuttimise ajal lihase kasvatamine.

    Oled vist veel suurem algaja kui kartsin Jõudu tööle.
  4. Deltalihas ei kasva

    Kangi surumine seistes... Kui sul rasva% on alla 20 ja sa suudad suruda 90kg ilma j6nksuta jms näevad su õlad üsnagi arvestatavad välja Progressiivne raskuse suurenemine... Mind Muscle connection ja pumpamine on rohkem bro science ja keemikute teema. Natural peab tugevamaks saama.
  5. Kvaliteetne valk, mida valida ?

    Söö liha ,kala... On kvaliteetsem kui pulber ja boonusena saad kõhu ka täis
  6. Bulking ja cuting

    Kui tunned, et liiga paksuks lähed siis võid ju kaalu alandama hakata . Misasi on toitumiskava? Jälgi kaloraazi lihtsalt ja vaata, et makrod paigas. Treeningkava ei pea ülemõtlema. Vaata, et teeksid suuri basicharjutusi. Rööbaspuud, Kükk, overhead press kangiga, lõuatõmbed, mõned rows või jõutõmme, Rinnaltsurumine, . Need pisi isoleerivad harjutused mõttetu. Pro keemikust kulturistid üle haipinud nad. Natural peab tugevamaks saama, et saada rohkem lihaseid. Raskused olgu nii suured kui võimalik, seda tehnikat mitte lagunedes. Raskused dieedi ajal püüda hoida edasijõudnul. Algajal aga need isegi suurenevad kui väga lolli ei mängi.
  7. Setid

    2011 aasta oli vist siis( voin eksida) Kristjan Konsap vs Aimar Kuysn6mm Konsapil oli pikemad kordused Aimaril lyhemad Voitis voistluse Aimar. Kas siis lyhemad kordused ja suurem raskus on kasulikum ? Ei ole. Peaasi , et regulaatsrlt 6nnestuks raskust suurendada ja tugevamaks saada. Eriti naturaalil.
  8. Paistes peale jõutrenni

    Kaloraaz tundub täitsa okey. Trenni tehes on lihased rohkem "täis" kuna glükogeen kogub vett lihastesse jms. See, et sul cm juures ei pruugi üldse tähendada, et see rasva arvelt.
  9. Paistes peale jõutrenni

    Laoeb kaloraaz. Sa võid igapäev 4h kardiot teha aga kui õgid nagu jõulupõssa võtad ikka kaalust juurde. Sa võid teha 0h kardiot aga sööd nagu näljahädaline võtad kaalust alla. LOEB PALJU SINU KALORAAZ ON.. Kui sa ei tea mis sinu kaloraaz on pole millestki rääkidagi
  10. Rasvad ja küllastunud rasvhapped.

    80 kg kaaluv inimene 80g rasvu umbes 90 kg kaaluv inimene 90g rasvu umbes Ara kogu rasva loomsest saa. Soo ka avokaadot ja pahkleid. Noh kalast saadav rasv parem kui sealihast ka
  11. Kükk ( kangiga, hack,press vms) on A ja O jalgade arengul. Jõudu rannafitnessil
  12. Väljakutse programm

    Hea investeering kui puuduvad teadmised trennist jms
  13. Valkude kogus

    Ei. Loeb päevane valgu kogus. 80kg mehel norm 150g tuuris valke. Need, kes steroidi peal nad tarbivad rohkem. Naturaalil muutub liigne valk glükogeeniks. Ja kui glükogeeni ära ei kasuta siis talletub rasvaks.
×