Jump to content

Angelo

Kasutajad
  • Content count

    489
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Angelo last won the day on April 22

Angelo had the most liked content!

Community Reputation

50 Tasub teda kuulata

About Angelo

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 08/11/1991

Recent Profile Visitors

7,781 profile views
  1. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Kui 4 aastasele lapsele anda b12 toidulisandit ja kasvatada teda kui veganit on see tervislikum kui segatoidulist?
  2. Mure reitega

    1h jooksmist põletab ca 700-800kcal olenevalt tempost. Jõutrenn põletab vähem kaloreid aga ta voolib lödisevat keha rohkem toonusesse. Kui prinki tagumikku ei taha ja eesmärgiks rohkem rasva maha saada siis tee rohkem aeroobset+ ära söö rämpsu ja jälgi kaloraazi. Kui tahad, et keha oleks prinkis ka siis lisa jõutrenn. Ntx 2x nädalas full body. Kükk, jõutõmme ja mõned surumis/tõmbamis,-harjutused
  3. Mure reitega

    Tuleb vahem süüa kcal kui kulutad.
  4. Mure reitega

    Suurte ja pehmete reite pôhjuseks on rasva %. Või mis vastust sa ootasid ? Lugupidamisega
  5. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Keskmine Ameeriklane kes sööb hommikuks vahvleid vahtra siirupiga, lõunaks 3 bic macci ja õhtuks bbq steak koos rasvaste friikatega. Vahepalaks sööb magusat jogurtit, shokolaadi batoone. Trenni väga ei tee. Siukse söömisharjumustega inimene parandaks tervist veganiks hakates. Aga isik kelle menüü on : Hommik 100g kaerahrlbeid, 400ml piima, 40g pähkleid, 150g marju, 30g rosinaid, 1 banaan Vahepala : 1 õun, 1banaan Lõuna: borši supp + 3 viilu leiba Vahepala : 300g kodujuustu Õhtusöök : 400g lõhe , 400g juurvilju, 100g riisi Enne magamist: 5 mandariini, 150g veisesinki. 4x nädalas trenn. 2x kardio + 2x kangitrenni full body. Kas tema tervise näitajad ka paranevad veganiks hakates ?
  6. Pehme tald ei tekita vigastust. Lihtsalt max j6ud on tiba vaiksem kuna pehme tald neelab tiba j6udu. Kykke peabki nii tegema et varbad suunad v2ljapoole. Ja paljud algajad usuvad et p6lv ei tohi varvastest ettepoole minna irw
  7. Vitamiinid

    Kui toitumine korras siis pole vitamiinidest kapsli n2ol kasu irw
  8. Vend Vähk veab seanahka

    Kay Green ei tule lavale. Ehk elab tänu sellele veel kauemgi
  9. Andres Reitsnik / YouTube Videoblogi

    Bouncing on chest is gymego bro style... Make lil pause on ur chest
  10. Kuidas saavad vormi filmistaarid?

    Appiii Kõva trenn, toitumine paigas, piisavalt puhkust/und. Ja Suuremad poisid nagu , Dwayne Johnson, Stalooned võtavad lisaks steroide. Pole raketiteadus ju. PS: Ei tasu nende sõnasid uskuda. Ronney Coleman ütles, et esimese Mr Olympia tiitli võitmisel oli ta natural veel
  11. Treeneriks õppimine

    Neid on nii palju. Kui tahad konkurentide ees eelist, siis soovitan torso täis pumbata steroididega nagu Ader, Kalmus, Jokker jms Inimesed vaatavad , et nii põkk, järelikult teab trennist väga palju.
  12. Spordijook treeningu ajal

    Kui sa maratonsportlane ole, kelle treening kestab 3+ tundi pole sul vajadust nende suhktujookide jarele. Söö 2-3 h enne trenni korralikult ja sul pole probleemi.
  13. Soovitan pöörduda Argo Aderi poole. Ostis Ameerikast toidulisandit mida lisas hommikul pudru sisse. Järgmisena aga jäi EMV-l pos dop prooviga vahele. Mees on hullem koomik kui Jan Uuspõld.
  14. 1h jooksmist kiirusel 10-11km/h põletab nii 700-800kcal... Kui sisse sööd 4000kcal( eeldusega,et naisterahvas ja istuv töö) siis kardio ei päästa sind, ikka tuleb pekki juurde. Jõutrenn kulutab vähem kaloreid aga kasvatab lihaseid suuremaks mis annab kuju jms... Kui lodev oled siis tuleks köögist alustada
×