Jump to content

Angelo

Kasutajad
  • Content count

    495
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Angelo last won the day on February 6

Angelo had the most liked content!

Community Reputation

51 Tasub teda kuulata

About Angelo

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 08/11/1991

Recent Profile Visitors

7,946 profile views
  1. Täielik algaja

    Oled harjuma hakanud treeninguga. See , et jargmine paev lihad valus pole on okei. See uks muut, et kui lihas haige siis oli effektiivne. Kui puhkus, uni , toitumine paigas siis regulaarsel harrastajal ei jaagi lihased poletilikuliseks. Alaseljale void teha harjutust "good morning" Rahulikult kergema raskusega. Netist leiad kuidad sooritada ( ntx youtubes jason blaha ) Kui rinda surud hoia kuunarnukid keha lahedal, ara aja kyynarnukke laiali ( 6la tervise suhtes hea) Ise tegin 2x n2dalas : Kykk (130 5x) J6ur6mme( 190 1x) L6ug/kangi t6mbed (+50 kg enda kaal 90 1x l6ug) Lamades sur (120)pausiga Pysti sur ( 80 ilma j6nksuta) Peale nende j6unumbtite saavutamist hakksdin spetsialiseeruma alles. Aga muidu j6udu ja jarjepidevust
  2. Täielik algaja

    Kasutaja naksitrall andis kõige mõistlikumat nõu. MIngi triitsa ja biitsa eraldi treenimine on abiharjutused ja algaja ei vaja neid. Tee lõuatõmbeid, kangi tõmbeid, surumisi nii lamades kui püsti, kükk ja jõutõmme ja areng on okei kui taga on norm toitumine ja magamine. Trenn pole raketiteadus. Tänapäeval on 1000 erinevat masinat ja kava, et saaks klientidele midagi müüa lihtsalt. Elame materialistlikus maailmas.
  3. Arvamust

    Toiduisu on suurem ka kui trenni teed. Aga jah trenn yldisele tervisele kasulik Jäi silma, et oma menüüs kirjutasid puder 250g vms... Kaalu kaerahelbed kuivainena.
  4. Arvamust

    Kaalu langetamiseks ei pea trenni tegema. Kaal = toitumine :))))) söö vähem kui kulutad. Lihtlabast tõde on raske MÜÜA siis mõeldakse imeasju välja.
  5. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Kui 4 aastasele lapsele anda b12 toidulisandit ja kasvatada teda kui veganit on see tervislikum kui segatoidulist?
  6. Vegani teekond suuremaks saamiseks

    Keskmine Ameeriklane kes sööb hommikuks vahvleid vahtra siirupiga, lõunaks 3 bic macci ja õhtuks bbq steak koos rasvaste friikatega. Vahepalaks sööb magusat jogurtit, shokolaadi batoone. Trenni väga ei tee. Siukse söömisharjumustega inimene parandaks tervist veganiks hakates. Aga isik kelle menüü on : Hommik 100g kaerahrlbeid, 400ml piima, 40g pähkleid, 150g marju, 30g rosinaid, 1 banaan Vahepala : 1 õun, 1banaan Lõuna: borši supp + 3 viilu leiba Vahepala : 300g kodujuustu Õhtusöök : 400g lõhe , 400g juurvilju, 100g riisi Enne magamist: 5 mandariini, 150g veisesinki. 4x nädalas trenn. 2x kardio + 2x kangitrenni full body. Kas tema tervise näitajad ka paranevad veganiks hakates ?
  7. Pehme tald ei tekita vigastust. Lihtsalt max j6ud on tiba vaiksem kuna pehme tald neelab tiba j6udu. Kykke peabki nii tegema et varbad suunad v2ljapoole. Ja paljud algajad usuvad et p6lv ei tohi varvastest ettepoole minna irw
  8. Vitamiinid

    Kui toitumine korras siis pole vitamiinidest kapsli n2ol kasu irw
  9. Vend Vähk Lahkus üks vendadest Paulidest

    Kay Green ei tule lavale. Ehk elab tänu sellele veel kauemgi
  10. Andres Reitsnik / YouTube Videoblogi

    Bouncing on chest is gymego bro style... Make lil pause on ur chest
  11. Kuidas saavad vormi filmistaarid?

    Appiii Kõva trenn, toitumine paigas, piisavalt puhkust/und. Ja Suuremad poisid nagu , Dwayne Johnson, Stalooned võtavad lisaks steroide. Pole raketiteadus ju. PS: Ei tasu nende sõnasid uskuda. Ronney Coleman ütles, et esimese Mr Olympia tiitli võitmisel oli ta natural veel
  12. Treeneriks õppimine

    Neid on nii palju. Kui tahad konkurentide ees eelist, siis soovitan torso täis pumbata steroididega nagu Ader, Kalmus, Jokker jms Inimesed vaatavad , et nii põkk, järelikult teab trennist väga palju.
  13. Spordijook treeningu ajal

    Kui sa maratonsportlane ole, kelle treening kestab 3+ tundi pole sul vajadust nende suhktujookide jarele. Söö 2-3 h enne trenni korralikult ja sul pole probleemi.
  14. Kaal

    päris pikk oled ja pekki ja lihast natsa on. Mis see 90kg ikka nii utoopiline. Naturalina ära oota meeletut lihaskasvu nagu nüüdisajas ime youtuuberitel. Treeni aga edasi ja pilt läheb paremaks. Kükk, rinnalt surumine /rööbaspuud, Millitar press, jõutõmme, lõuatõmbed olgu aga kavas sees
×