Jump to content

Jarmo Oberst

Kasutajad
  • Sisu loend

    1 679
  • Liitus

  • Viimati külastanud

Kogukonna Reputatsioon

7 Neutraalne

Jarmo Oberst

  • Tase
    Tõsine tegija
  • Sünnipäev 04.07.1990
  1. Janar Rückenberg - Team FAST "2016 suvi..."

    Tere, Usun, et Tartus on selleks meheks Mati Metsla, kes tegeleb manuaalteraapiaga (kondiväänamine). Mehel kogemust ca 20+ aasta kanti ning teab mida teeb. Endal just värsked kogemused sealt - olen viimasel paaril aastal alaseljaga kimpus olnud ning esmaspäeval õnnestus trennis "kuidagi vale nurga alt" liigutus teha, mis võttis põlvedest nõrgaks ja selg oli nii kinni ja valus, et kõndida ei saanudki normaalselt, rääkimata lamamisest ja magamisest. Järgmine päev õnnestus läbi tutvuste pääseda traumatoloogi juurde kust sain ka MRT-sse aja, aga ta soovitas Mati juurde visiit teha, et seniks valu leevendada. Käisin kolmapäeval seal ära ning täna kõnnin nagu normaalne inimene ning elada normaalselt. Eks MRT näitab loodetavasti mis seal seljas siis valesti. Manuaalteraapias alguses mudis/masseeris selja soojaks/lahti ning seejärel ragistas mul terve selja + kaela lahti. Mati kontakti leiad siit http://www.selene.ee/sisu/tootajad.php ning aja broneerimiseks tuleks talle endale helistada. Minul läks ca pool tundi seal ja sain valust lahti. Edu!
  2. Toitumise check

    Tere, Palun tagasisidet toitumise kohta, eesmärk kaotada kehakaalust ca 5kg. Pikkus 177cm ja kaal ~84kg. Ideaalis näeks kaalu alla 80kg Trenni teen keskmiselt 4-5x nädalas, trenni ajal joon aminohappeid. Enesetunne OK, nädala toitunud niimoodi ning kaal langenud ja pilt veidi parem. Kas ja mida muuta/lisada? HOMMIKUSööK muna, kanalt (1 muna ~55g) (200 g.) Kaloreid 270 g, Rasva 18 g, Valku 24 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g juust 20 % (40 g.) Kaloreid 118 g, Rasva 8 g, Valku 10 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g sink, kanafileesink 1% (40 g.) Kaloreid 36 g, Rasva 0.4 g, Valku 7.6 g, Süsivesikuid 0.4 g, Kiudaineid 0 g täisteraleib (Leibur) (80 g.) Kaloreid 176 g, Rasva 0.8 g, Valku 4.8 g, Süsivesikuid 36 g, Kiudaineid 7.2 g LõUNASööK täistera makaronid (70 g.) Kaloreid 242.9 g, Rasva 2.1 g, Valku 8.4 g, Süsivesikuid 47.6 g, Kiudaineid 2.1 g kanafilee (200 g.) Kaloreid 230 g, Rasva 2 g, Valku 48 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g ketšup, Felix (20 g.) Kaloreid 16.2 g, Rasva 0.02 g, Valku 0.22 g, Süsivesikuid 3.86 g, Kiudaineid 0 g hapukoor 20 % (50 g.) Kaloreid 102 g, Rasva 10 g, Valku 1.5 g, Süsivesikuid 1.5 g, Kiudaineid 0 g VAHEPALA õun (250 g.) Kaloreid 112.5 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 25 g, Kiudaineid 5 g ÕHTUSööK kodujuust 4% (Alma) (300 g.) Kaloreid 330 g, Rasva 12 g, Valku 48 g, Süsivesikuid 7.8 g, Kiudaineid 0 g hapukoor 20 % (50 g.) Kaloreid 102 g, Rasva 10 g, Valku 1.5 g, Süsivesikuid 1.5 g, Kiudaineid 0 g täisteraleib (Leibur) (50 g.) Kaloreid 110 g, Rasva 0.5 g, Valku 3 g, Süsivesikuid 22.5 g, Kiudaineid 4.5 g õun (200 g.) Kaloreid 90 g, Rasva 0 g, Valku 0 g, Süsivesikuid 20 g, Kiudaineid 4 g Kaloreid: 1935.6 kcal Rasva: 63.82 g Valku: 157.02 g Süsivesikuid: 166.16 g Kiudaineid: 22.8 g
  3. Janar Rückenberg - Team FAST "2016 suvi..."

    Mis on Sinu kulud kokku Balti matšil osalemiseks?
  4. Kahtlane spordilisandite veebipood

    Kuidas sa saaksidki kui oled Fitshopi palgal
  5. Kristjan-Johannes Konsapi blogi

    Miks kulturistile sumo stiilis jõutõmme?
  6. Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

    Ära muretse, see mulje on ainult sulle jäänud.
  7. Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

    Kes väitis, et siis 50% parem areng/lihaskasv. Saa aru, et kusagilt tuleb teha lihtsalt järeleandmisi.
  8. Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

    Mis sa arvad kui suur % inimestest suudaks niimoodi treenida? Kui trennid teha maksimaalselt, siis ainult aja küsimus kuni kõik kokku jookseb. Ja siin ei aita isegi sinu koogi dieet.
  9. Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

    Ei saa päris nii üks ühele võtta, sest Smolovi puhul näiteks pannaksegi rõhk jalgadele ja ülakeha treenitakse sellearvelt tagasihoidlikumalt, nii ongi jalgade(küki) areng sellevõrra parem.
  10. Mõni pakub Mikule viimast kohta oma katis
  11. Tunne Eesti tegijaid: Rainer Neemsalu ja Taavi Merisalu

    Invaspordi tase, LOL
  12. lihatoodete proteiin vs piimatoodete proteiin

    Mõlemad on täisväärtuslikud valgud.
  13. Hommikul söömine/mittesöömine

    Krt Holger nii targaks saanud, et ise ka ei usu
  14. Tunne Eesti tegijaid: Rainer Neemsalu ja Taavi Merisalu

    Palju iga kordus nullist tõmmates tuleks ?
×