Jump to content

0ttt

Kasutajad
  • Content count

    366
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

0ttt last won the day on August 14 2016

0ttt had the most liked content!

Community Reputation

12 Natuke juba nagu teab midagi

About 0ttt

  • Rank
    Kasutaja
  • Birthday 05/05/1991

Kontakteerumise viisid

  • Website URL
    http://www.oivaline.ee

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn

Recent Profile Visitors

5,667 profile views
  1. Random_R'i teekond

    Nisu ei muutu rasvaks, liigsed kalorid muutuvad. Nn "rämpstoit" on lihtsalt energiatihedam ning seega lihtsam üle süüa ilma, et kõht reaalselt täis saaks.
  2. Madise tee unistusteni..

    Mina saan aga Madisest aru. Kõige kiuste teeb mees seda, mis talle meeldib ning ta teeb seda enda jaoks. Seda enam, et tegu oli algajate võistlusega.
  3. Võta endale aluseks siis nädala keskmine 1800 kuna Su päevane rütm on suht kaootiline. Pole tegelikult ju oluline kellaajaliselt, et keskööst keskööni tarbiksid 1800. Söödki mingi päev veidi rohkem, sest sa ju iga päev nii ei tööta?
  4. The Aesthetic Project | YouTube

    Super, kõht sai täis video vaatamisest. Miko, mul hakkas Sinust kahju Kuidas järgmisel päeval olek oli..?
  5. Fitme.ee

    Kehatüübid on liigne üldistamine (eriti vastumeelne soovitus "endol" süsivesikuid vältida) ning makrotoitained kehamassist/rasvavabast massist sõltuma. Interface tundub ka liiga kirju ja laiali. Muidu vajalik ja aus ettevõtmine, edu!
  6. The Aesthetic Project | YouTube

    Suur aitäh mõnusa ja oivalise "tordipeo" eest Kui on huvi lähemalt meie projektist teada saada siis olete oodatud meie järgmisele investorkohtumisele, mis toimub juba sel laupäeval. Registreeru SIIN (registreerumine kohustuslik, sest kohtade arv on piiratud).
  7. The Aesthetic Project | YouTube

    Vaatasime ka just preili Oivalisega video ära ning videost tundusid küll toidukogused väiksed Proovisime kohe pannkoogid ka ära ja tulid päris head. Kogus oli väike aga kõhu sai täis! Video järjekordselt väga detailne ja õpetlik. Loodame, et inimesed võtavad õppust ja hakkavad lihtsa vaevaga nüüd makrosi lugema
  8. Annaliisa fitnessi teekond

    Pea püsti! Ära kuula arvamusi, sest igalühel on oma ning see muudab need väärtusetuteks! Nõuandeid on vähestel ning need on ka olulised
  9. HelenaMangFitness.com

    Palju edu võistlustel! Oled suureks eeskujuks paljudele, kuidas mõistusega ettevalmistust teha.
  10. Igapäevane kasutaja, fänn kui ka müügiaegent. Räägin seda enda kogemustest. Üks ports sisaldab 10g kiudaineid.
  11. Sinu teekonna alustamiseks sobib ideaalselt Joylent. 2€ toidukorra kohta, hoiab kõhu 4-5 tundi täis, kiirest tarbitav, üks ports sisaldab 33% vitamiinidest ja mineraalidest ning 45g valke, 17g rasvu ja 88g süsivesikuid portsu kohta (kvaliteetsetest allikatest). Minu jaoks päeva lahutamatu osa kui nälg näpistab aga pole aega toitu valmistada. Vaata lähemalt Joylent
  12. Põnevaid leide toidupoest.

    JUKU JUUST! Pole arvatavasti uudis aga kõik uus on unustatud vana 100g on 34g valku ja 10g rasva http://www.saarejuust.ee/?p=1275
  13. mis teeb paksuks

    Loomulikult tulevad mängu mikrotoitained ja tuhat muud tegurit aga tavainimene ei peaks oma pead nendega vaevama ning veel omakorda üle hakkama mõtlema.
  14. mis teeb paksuks

    Liigsed kalorid teevad paksuks, vahet pole kas see on komm või pruun riis ja brokkoli. Pruunist riisist ja brokkolist on raskel ennast üle süüa.
  15. Kumb varjant?

    Kindlasti teine variant. Kaks korda nädalas kogu keha läbi.
×