Jump to content

joey

Vanad Olijad
  • Content count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by joey

  1. küsimus

    Kaval pole häda midagi. Endalgi peaaegu sama kava, aga minu jaotus on selline: E - rind T - käed K - N - jalad R - õlad L P - selg ez kang Võid teha küll käsi kaks päeva järjest, ka isegi kolm enne pakutud. Aga seda jah vahelduse mõttes, st mitte liiga tihti. Soovitan samas muude lihasgruppidel natuke ka kaoormust vähemaks võtta, kui käsi ehmatad.
  2. probleem

    Võib küll olla jah
  3. probleem

    Mul tekib ka, kui teen väga tugevat pingutust. Aga ka ainult jalapäeval, kus pingutus on kõige suurem. Viimati just shokeerisin jalgu, tegin hästi aeglasi kordusi (nn super-slowd) ja mõlemad kõrvad võttis päris kauaks lukku. Iseensest see trenni iseloomu ei muuda, kui ainult väheke suurem väsimus on peale seeriat. Ise arvasin, et see on võibolla vähesest soojendusest, et süda ei pumpa piisavalt verd ja lihas pole raskusega kohanenud, st vähe soojendusseeriaid. Aga võibolla selline efekt tekibki, kui tegemist on ikka väga tugeva pingutusega. Mul pilti pole veel eest ära võtnud ja okserefleks pole tulnud, aga nõrkuslik väsimust on olnud küll seoses kõrvade lukkuminemisega.
  4. Aeglaselt imenduv valk hommikuti!

    Noh loomulikult, mida rohkem sööd, seda rohkem pead nende tooteid ostma. Ma millegi pärast ei usu seda teksti.
  5. Kreatiin

    Ega ma üle 20g ikka ei võta. Kreatiini mõju ajapikku on jäänud väga väikeseks, vahel peab tegema isegi poole või aastase pausi kreatiinist, et mingitki laksu saada.
  6. Kreatiin

    Ma ei tea, minul töötab just siis, kui nn megadoose võtta. Need 5g päevas, mõni isegi soovitas 3g päevas, lihtsalt ei tööta minu puhul. Korralik laadimine ja pikk laadimine annab ikka tunduvalt parema tulemuse.
  7. Rasvapõletajad

    Selge see, et rasvapõletajad mingit hüpertulemust ei anna. Ka tõsise dieedi korral kaotab rasvapõletaja mingil hetkel oma mõju. Ma ei tea kas keegi on kuulnud sellisest asjast nagu Resveratrol. Kui tulevikus sellele toidulisandile näpud taha saaks, siis pidigi olema, et rasva põleb iseenesest, vanaks ei jää ja kehaline vorm on väga hea. “Resveratrol makes you look like a trained athlete without the training,” Dr. Auwerx (pronounced OH-wer-ix”) said in an interview. Soovitan lugeda: Drug Doubles Endurance Tegelt väga huvitav teema see Resveratrol, mida leidub palju punanes veinis ja aitab vananemise vastu. Netis palju infot selle kohta.
  8. Rasvapõletajad

    Mul ka omast ajast ECA-stack varutud, pole veel proovinud. Veebruaris teen väikese rasvapõletuse, eks siis näis mis mõju annab.
  9. Lihas koormus

    Oti kava näeb ette 3 korda nädalas, mis on täiesti normaalne algajate puhul. Ma arvan, et kuu aega on piisav aeg, et minna üle kahele korrale nädalas kavale.
  10. Lihas koormus

    Kaua seda kava teinud oled. Äkki on aeg minna kaheks jaotatud kava peale.
  11. Rasvapõletusperiood

    Kui nüüd arvestada selle koha pealt, et rasvade omadus on endasse koguda igasuguseid mürkaineid ja muud saasta, siis rasva põletades pääsevad need mürgid ka organismi. Seega väga äkiline dieet ei tohiks küll väga kaua kesta. Kui aga võtad mingi 0,5kg-1kg kuus, siis võid julgelt ka pikemaks lasta.
  12. Energia

    Omal ajal treenisin pidevalt ületreenituses. Ega sellest eriti aru ei saagi, kui ta vaikselt süveneb. Lõpuks kujunes organismi vastutegevus selliselt, et kui muu päeva ajal oli energia enam-vähem OK, siis täpselt, kui oli trenni kellaaeg, tuli selline räme väsimus peale, et anna olla. Ja umbes nii 1,5-2h pärast tuli energia jälle tagasi. Kõige parem viis ületrenni vältimiseks on mingi iga kuu või poolteise tagant võtta lihtsalt nädal aega vabaks ja kui see aeg on energiat küllaga ja kipitab jõusaali, siis on kõik ok. Kui ikka väsimus peal, siis on ületrenn.
  13. 1. Rasva ei saa põletada ainult ühest kohast. Rasvapõletus on globaalne, ehk ühtlaselt ületerve keha. On olemas sellised ebameedlivad kohad, kuhu ladestub rasva rohkem (sangad, kõht, tuharad jne) - see on inimese eripära, seda ei saa muuta. Üldiselt lokaalset rasvapõletust ei ole olemas - kui võtad alla, võtad alla ületervekeha. Väga vähesel määral mõjutab ühe lihasgrupi enamtreenimine sealt suuremat rasvapõletust, väga vähesel määral. 2. Suuremad kõhulihased lubavad suuremat rasvaprotsenti. Kui kõhulihased on väiksed, siis ei paista nad sealt ka välja väikese rasvaprotsendi alt välja. Ehk ühesõnaga treeni rahulikult kõhtu 2x nädalas, lase neil kasvada. 3. Toitumine korda. Harjutusi: keretõsted erinevate kalletega pingil, selili jalad asetatud kõrgemale keretõsted, maas istudes jalgadetõsted kerega tasakaalu hoides, pingil jalgadetõsted, masinal jalgadetõsted, rippudes jalgadetõsted, plokksüsteemil "maasuudlemine", kang turjal (raskustega mitte liialdada, sobib ka tühi kang) kerepöörded, kaldpingil jalgadetõsted ka ###### tõuseb veits, igasugused kõhumasinad. Rohkem praegu meelde ei tule, kindlasti on veel. Tähtis ongi, et kasutaksid kogu aeg erinevaid harjutusi.
  14. Energia

    Väga õige, üle on lihtne treenida. Ennast trennis teadlikult tagasi hoida on aga raske. Taastumine võib võtta väga kaua aega. Oleneb mis lihasrühm üle treenitud on, sellega peav väga ettevaatlik olema kava edasi tehes. Üle treenitud lihase saab valulikuks ka juba väikese koormuse juures.
  15. proteiin+kreatiin, kuidas tarbida?

    Igaljuhul soovitan laadimist. Olen proovinud mõlematpidi - ilma laadimiseta ja laadimiseta. Laadimisega tulemused tunduvalt paremad. Ja see vesine efekt tekib ainult siis, kui kreatiini süües ei ole piisav insuliinitõus. Ehk siis lihtsüsivesikuid alati koos kreatiiniga.
  16. TUKK on see, mis tõmbab. Midagi ei ole teha, tukaga naised on ilusad.
  17. Kreatiin

    No võta siis 5g iga päev. Ega ta halvemaks asja ei muuda, arvestades veel seda, et esimest korda kasutad. Minul ma arvan selline pikaajaline vähe korraga ja ilma laadimiseta ei annaks mingit tulemust. Üldiselt valgud võiks ikka ka olla, ilma ehitusmaterjalita maja ei ehita.
  18. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    182cm 87kg 23a noh, paar tonni on ikka juurde tulnud
  19. Kreatiin

    Mis mõttega, joo ikka peale trenni kõik sisse, trenni ajal joo vett. Tee parem korralik laadimine, mis sa selle 5g päevas jamad. Sulle soovitaks 10g päevas nädal aega, siis 2-3 nädalat vaba ja uus laadimine. Ega see kreatiini mingi imeasi ka ei ole, et panen ühe purgi kirja ja põkk valmis. Kreatiin parandab sooritusvõimet, taastumist, annab jõudu ja vastupidavust ning mida kõike veel. Selle kõige tulemusena saad teha paremaid trenne, ja mida parem trenn seda paremini lihas kasvav. Aga lihaskasv on teadupärast pikk protsess ja miski ei tule üleöö. Seega sellest ühest purgikesest teab mis drastilist lihaskasvu küll ei teki. Aga kuna esimest korda kasutad, siis kuuri ajaks annab ikka korraliku paugu küll sisse.
  20. shake

    Pole seal ebanormaalset midagi. Ise kasutan ka vadakupulbrit, siis maltot ja dextrot, lisaks veel lusikatäis kreatiini ka otsa.
  21. Kõht

    Veel head lugemist: link1, link2 Need paari minutiga leitud otsingut kasutades. Kui nüüd otsida veel oma pool tundi, siis võib päris targaks saada juba.
  22. Ma ei saa aru mis persetõusmisest te siin rääkisiste?
  23. uus treeningkava

    Mäletan oma esimesi hantleid, mis olid 4kg. Tegin ka umbes samu kõrgeid kordusi. Trenni tegin iga päev. Treeningutes ja toitumisest tol ajal midagi ei teadnud. Mingi aasta pärast avastasin, et rasvaprotsent on täiesti null ja lihast veel vähem
  24. Kus saalis käite treenimas?

    Kas seal Spartas poksikott ka on?
×