Jump to content

joey

Vanad Olijad
  • Content count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by joey

  1. Atkinsi spurt

    Miks sul on vaja nii kiiresti kaalust alla võtta. Selle kahe nädalaga 8kg võid kindel olla, et kaob mitte peamiselt rasv, vaid lihasmass ja ma ei tea mis veel. Rasva ei ole sul võimalik põletad elu sees nii palju. Organism lihtsalt ei luba. Kujutad sa ette kui palju mürkained rasvadest su kehasse siis vabaneks.
  2. Atkinsi spurt

    Atkinsi dieedi viga on see, et kaalulangus toimub liiga kiiresti. Kilo nädalas peaks olema viimane lagi. Pigem vähem, kui rohkem. Igasugustele kiirete muutustele kehas hakkab organism vastu töötama. Lisaks soovitan mitte sv täielikkult välja lülitada, rasvade osakaal võiks olla suurim, sv osakaal väike.
  3. Kellelt tellida toitumiskava?

    Kui mina telliks, siis ma arvan, et Indrek Otsuselt, teine variant oleks Ott.
  4. Energialangus

    Toitumiskava oleks jah parim variant. Soovitada ei oska kedagi, eks nad kõik teevad samamoodi tõhusa kava. Omalt poolt lisan veel, mida mina soovitanud olen, et kerge näljatunne on positiivne. Hea oleks, kui näljatunne hakkaks kimbutama kuskil paar tundi enne järgmist toidukorda. Kui aga varem ja lõpuks väljakannatamatuks muutub ning segab juba keskendumist ja tekib nõrkus-väsimus, siis on juba midagi halvasti. Tuleb eelmise toidukorra arvelt kaloreid suurendada.
  5. Energialangus

    Mis mõttes organismis olev toit nullini. Ma kahtlustan, et oled tõsises alakaloraazis. Tahaks näha sinu täpset toitumiskava.
  6. keedumuna ja praemuna

    Kuna mina enam peale hommikuti trennis ei käis ja päeva esimene pool on suht passiivne, siis teen alati hommikul rohke ollivõliga praemune, natuke sv ja 20% hapukoorega. Ühesõnaga praemunaga saad rohkem rasvu. Kõik oleneb millal millist varianti eelistada. Nt peale trenni eriti praemuna ei soovitaks.
  7. Mõtisklusi ...

    Minu isiklik arvamus on, et põhimass, mis loomulikult geenide abil võimalik on saavutada, tuleb suht kiiresti. Oma 5 aastat, eeldades, et treening ja toitumine on ka vastav. Hiljem tulev mass on väga vaevaline ja pigem rohkem reljeefi andev. Eks geneetika paneb asjad paika.
  8. Tere. Mind huvitab kuidas, teie, foorumlaste igapäevane toitumine välja näeb. Et mis põhimõtteid järgite ja kuidas üldse on toitumine välja kujunenud. Arvan, et see on kasulik teema ka algajatele, kellel õigesti toitumise osas vajaka jääb. Mina näiteks üritan iga toidukord saada erinevaid valke, viimasel ajal olen vähendanud ka piimatooteid menüüs, sest tunnen, et peale piimatoodete söömist on jääb kõht pikaks ajaks kuidagi raskeks. Olen sisse toonud ka soja isolaadi, mida viimaste uuringute järgi kiidetakse, praegu nuputan kuidas seda paremin maitsestada. Süsivesikute osas sama lugu, et üritan päeva jooksul saada erinevaid süsivesikuallikaid. Samas jälgin ka millal süüa tärklisilisi ja mittetärkilisi süsivesikuid. Söön 5 korda päevas, kaalu on 86-87, kava jaotatud 5 korda nädalas. Menüü: 1200 - Ärkan, soja isolaat, maisihelbed. 1400 - Trenn. 1500 - Vadakuvalk, maltoos, dextroos, kreatiin, vitamiin C, multivitamiinid. 1800 - Tatar/riis, muna. 2100 - Kartul, liha. 0000 - Piim, magama. Kui on trennivabapäev, siis 1500 asemel teen tavaliselt tatart või riisi või kaeraputru ja vastavalt kas liha või muna.
  9. Kodutehtud poksikott

    Maal, kooli ajal sai tehtud suhkrukotist ja paksult kaltse täis toppides. Kõiega otsast kinni ja üles riputada. Kõlbas väga hästi, ta oli mul ka õues, mis tähendas seda, et see kott muutus väga kergesti rabedaks ja kulus lihtsalt ära või kukkus lihtsalt alla. Siis tõmbasin lihtsalt teise suhkrukoti ümber ja läks uuesti üles. Ajapikku laguneb ta kindlasti ära. Sai ikka mitu korda ära vahetatud ja uus tehtud. Huvitav oli see, et kui vihma käes märjaks läks, muutus väga raskeks, mis oligi hea vaheldus kergema ja kuiva vastu. Talvel oli see oht, et jäätus ära, kuid ka siis sai pekstud, lihtsalt midagi paksemat kätte, kuid väga tugevaid lööke lüüa siiski ei saanud. Alguses tegemine oli raske, aga ajapikku iga uue tegemine läks aina lihtsmaks ja tegin väga väikese vaevaga. Liiva kotti kindlasti mitte panna, lööd oma käed lihtsalt ära. Teine võimalus oleks saepuru panna, aga see ei ole nii hea. Kaltsuga on ikka kõige parem.
  10. Teie igapäevane toitumine

    Õhtusöök on huvitav, kõiki valgutooteid, mis vähegi võimalik. Millised kogustes need on, kas paljuks ei lähe?
  11. Toidulisandid

    Kust selline informatsioon pärineb. Ei ole vaja lampi taguda eks, oled sa ise seda kasutanud, et tead väita, et BSN rämpsu toodab.
  12. Väikseid nõuandeid äkki?:D

    Kui inimene pole varem lihastreeninguga kunagi varem tegelenud ja hakkab dieeti pidama ning samal ajal jõusaalis käia, võib vabalt olla, et kasvab lihas ja kaob pekk korraga.
  13. sinu pikkus ja kaal, vanus?

    Hetkeks kogunenud stabiilne 88 kg. Nüüd algab väike rasvapõletusperiood kolm kuud. Plaan 6-7 kg maha saada.
  14. steroidid

    Usu mind, kui sul sellised küsimused juba tekivad, siis hoia steroididest piiikkka kaaarega eemale. See tuleb sulle endale kasuks.
  15. Kangi max raskus

    Puudub kogemus. Pole oma silmaga näinud sellist asja.
  16. Kangi max raskus

    Ma arvan, et täiesti pooleks ei lähe ükski kang, niiet treenija viga vast ei saa. Küll aga lähevad kõveraks, kui mingi ambaal ikka vale kangiga kükki teeb. Selliseid kange on Revalis küllaga.
  17. YouTube videod

    Bas Rutten õpetan enesekaitset Huvitav, kasulik ja naljakas.
  18. YouTube videod

    oldschool training, no pain no gain.
  19. Saun iga päev?

    saun ja kasvuhormoon
  20. Suurimad vead?

    Olen ka siis nüüd targem. Puudub isiklik kogemus väheste toidukordadega. Sellisel juhul peaks enamus energiat tulema rasvast, mitte süsivesikutest. Sest sv saadab magu kiiremini ringlusesse ja kõht saab rutem tühjaks. Kui inimene on aktiivne ka päev läbi, siis ma ei kujuta ette kaalulangust 2 toidukorraga. Valgustage mind palun.
  21. Suurimad vead?

    Kohe ta kindlasti ei hakka jah
  22. selg

    Ma ei tea kas sul selliseid võimalusi on, aga soovitaks igaljuhul selliste probleemide puhul treenida staatilist pinget. Minul aitas maal olles kivide tassimine. Peale seda tundsin ennast väsimatu tööloomana jõusaalis selga tehes. Olen pidanud oma võhma alati heaks, kuid avastasin, et kivide tassimine isegi 10 m väsitab nii ära, et hingeldad lolliks ennast. Pikapeale suutsin rohkem, aga võhma treening on võimas. Soovitan igaljuhul.
  23. Suurimad vead?

    Esiteks naisterahvas ei ole võimeline saavutama mehelikke lihaseid ilma hormoonideta. Sellepärast ära küll karda, et musklisse kasvad, ega see nii lihtne tegevus olegi, eriti veel naistel. Geneetika paneb asjad paika. Lisaks kaalulangetamise ajal, kui kaloraaz negatiivne on, siis ei tasu lihaskasvule eriti loota. Ka on oluline teada, et lihasmass aitab paremini põletada rasva (see ongi põhiline, mis ju energiat kulutab). Esimene suurim viga ongi juba see, et sööd 2-3 korda päevas, mis on ilmselgelt vähe. Ideaalne oleks 5, kuid on hea kui juba 4 suudad endale tekitada. See oluliselt kiirendab su ainevahetust, on pidev toitainete juurdevool päeva jooksul. See väldib olukorda, kus organism energiat rasvana varuma hakkab. See, et sa paele 6 ei söö, ei aita sugugi kaasa rasvapõletusele. Kui su päevane kaloraaz on negatiivne, siis ei mängi rolli, mis ajal sa sööd. Pigem on oluline, et jaotaksid oma toidukorrad päeva peale võrdselt ära. Näiteks ma võin õhtul enne magamaminekut torti ka süüa, aga ikka võtan kaalust alla. Sellepärast, et üldkaloraaz on ikka defitsiidis ja see defitsiit tuleb tagada rasvavarudest. Seega ei mängi rolli, et õhtul ei sööda. Pigem on oluline oma ainevahetus hoida kiire tihedate toidukordadega ja päeva kalorid niimoodi päeva peale võrdselt ära jagada.
  24. selg

    Pead alaselga lihtsalt rohkem treenima, et ülejäänut trenni segama ei hakkaks. Mina teen tõmmet esimesena ja samal päeval on veel kangitõmbed ja kangivarretõmbed vastu kõhtu. Ja selg ei väsi ära. Mäletan varasemalt oli mul taoline probleem, et kui oli tegin jõutõmmet, siis ei suutnud teha mingeid kangitõmbeid enam, sest alaselg väsis lihtsalt ära. Mina soovitan esiteks tõmbele rohkem rõhku panna. Veel parem variant on staatilist pinget treenida alaseljale.
×