Jump to content

joey

Vanad Olijad
  • Content count

    1,230
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by joey

  1. Resveratrool

    Nii palju kui mina ammu selle kohta uurisin, siis need resveratroli toidulisandid väga tõhusad ei ole, kuna nende toime on minimaalne ja seda ei ole märgatagi. Kui siis ehk pikemas pildis, kui vana juba oled. Viimaste uuringute osas ei ole väga kursis.
  2. Vot nii lolliks lähevad inimesed

    Nõustun 100% Mees ikka teab mida räägib ma usun. Ja ta jutus oli kindlasti iva. Trennikauge Reikop oli ka kuidagi üleoleva suhtumisega. Minu isiklikult arvan, et just algajad ja just naised, kellel lihasmass on oluliselt arenemata, on 95% tehnika osas väga mõõda. Algajatel läheb ikka väga palju aega, et korralik tehnika sisse saada ja harjutuse- ning lihase tunnetus. Too neiu seal saates oli juba vana trennikala, tal ei olnud oluliselt häda midagi. Küll aga kui vaadata algajaid, siis just see sooritus jääb ikka oluliselt vajaka. Kui nüüd kiirus sinna otsa panna, siis kaob tehnika veelgi ma usun. Aga noh, mis mina siin ikka. Pole kunagi BB käinud, seega ärge päris maha lööge.
  3. Ülekaaluliselt võeti vastsündinu ära

    Toitumine toitumiseks, aga mina leian, et ikka omaenda last - liha ja verd ei tohiks nüüd küll käest ära võtta. Sellist õigust ei tohiks küll kellegil olla. Kuskil peab mingi piir jooksma.
  4. Mis arvate selliset asjast?

    Loe õigeid raamatuid. Sellistele küsimustele soovitan lugeda seda: http://www.scribd.com/doc/1949390/How-to-M...Beautiful-Women
  5. Nunnumeeter p6hja!

    Sa mõtled midagi sellist: http://izismile.com/2009/10/06/what_cats_a...ing_2_1_mb.html Üks tõsiselt pisike ja armas orav: http://izismile.com/2009/08/31/a_small_bab...rel_0_5_mb.html
  6. SUUR SUUR PROBLEEM SELJAGA

    Kui kaua su selg taastub, teed teda kord nädalas? Enamus soovitusi tuli aeglane ja kontrollitud sooritus. Mina soovitaks vahelduseks just vastupidist - võta seljale paar kõige raskemat baasharjutust ning tee plahvatuslikke kordusi kuni 5. Püramiidi üles jne. Mitte aeglane, vaid kiire aga kontrollitud. Lisa raskusi ja tõsta jõuga. See kaasab sul tunduvalt rohkem lihaseid ja minu puhul vähemalt annab paremaid tulemusi kui mingi tilulilu masinal aeglaselt väriseda.
  7. Kellel on parim selg maailmas !!

    Nendega saaks vist juba lennata
  8. JÄLLE DOPING

    Dopinguproov näitas stanozoli, mida ma sügavalt kahtlen, et mingis süütus toidulisandis leida võib. Stanozol peaks suht kallis ja toksiline olema.
  9. JÄLLE DOPING

    Ma millegipärast küll ei usu, et sellel toidulisandid sellised asjad sees olid. http://www.nicemuscle.com/natural-sterol-complex-80072.htm
  10. Vitamiinid

    Tavainimese kohta 1,5g on küll äärmiselt palju. Ma isegi ei võta 1g täis. Kulturisti jaoks see kuni 1,5g vist on paras kogus.
  11. Toidulisandite võtmine?

    Enne trenni minule vähemalt on parim tatar. Teiseks olen mina avastanud enda jaoks sojavalgu enne trenni. Ta on kergesti omastatav ja ei tekita ebamugavustundeid trenni ajaks.
  12. Toidulisandite võtmine?

    Isiklikult muudaks ära nii: enne trenni süsivesikuallikaks midagi muud, kui lihtsuhkur. 5g glutamiini jätaks kas enne või peale trenni. Teise 5g võtaks enne magamaminekut. Peale trenni võtaks sisse ka kreatiini. Vabal päeval jätaks kreatiini üldse välja (oleneb kui mitu korda nädalas trenni muidugi teed) ja glutamiini võtaks 5g enne magamaminekut.
  13. creatyl fx

    Purgi peal küll soovitab enne trenni võtta, et siis kreatiini lihastesse saaks. Kuid teatud allikatele leitakse, et pikemas perspektiivis ei ole erilist vahet mis ajal sa tegelikult päeva jooksul kreatiini võtad, vaid tähtis on pigem selle imendumine. Kui maksimaalne imendumine on tagatud, siis võid ka peale trenni võtta (sest monohüdraati võetaksegi ainult peale trenni, kui ta imendumine maksimaalne on). St kreatiin väheneb lihastes olukorras, kui tehakse füüsilist tööd. Kui sul füüsiliseks tööks on ainult trenn, siis mina arvan, et võid vabalt ka seda võtta peale trenni.
  14. creatyl fx

    Kasutasin ise esimest korda ainult enne trenni ja suht tühja kõhu peale veega 15 enne trenni. Hiljem panin isegi sama koguse ka peale trenni. Võibolla natukene andis midagi juurde, aga suht vähe.
  15. kortisooli blokaatorid?

    Keto-7 peaks kortisooli alandaja olema.
  16. Harjutused rahvakeeli

    Sissy Squats:
  17. Vale toitumine, kehv näonahk

    Absoluutselt
  18. Vale toitumine, kehv näonahk

    Kalamaksaõli ja üldse rohkem tervislikke rasvu peab sööma. Muud keemiat ei olegi. Ja töötab täielikult.
  19. Kumba eelistad ???

    Tulemusi annab ka ebapuhas tegemine, kui ka puhtalt tegemine. Mina nt eelistan suure raskusega teha ja natuke ka mustalt teha, see lubab suuremat raskust kasutada ja koormab lihast ka väga hästi. Samas on aeg, kui tunnen et ei taha enam mustalt nii väga teha ja teen puhtalt ja väiksema raskusega ja areng läheb jälle edasi. Seega emb-kumb, ei saa võtta üks-ühele, et ainult nii on parem ja nii peab. Varieerima peab - kord nii kord naa. Biitseps on üldse selline huvitav lihas, mille arvelt "varastada" on väga kerge. Biitsepsi trennil ei tasu nii väga seda raskust taga ajada kogu aeg. Tehnika kipub väga kergesti ära kaduma sellisel juhul. Pigem kasvõi väiksem raskus ja plahvatuslikult või kuidas kellegile meeldib.
  20. Nii need müüdid tekivad

    See on ka teine masendav asi, et isegi arstid ei tea põhitõdesidki. Ja sportlased samuti väga rumalad on.
  21. spetsiaal

    Ühesõnaga parandab valgusünteesi. See jutt, mida tootjad kirjutavad, seda ei tasu kunagi liiga tõsiselt võtta. Parem otsi milliseid uuringuid on toote kohta tehtud, sealt saad kõige adekvaatsema vastuse, kas toode toimib või ei. Ise proovin seda toodet ka hetkel ja pudelike saab kohe tühjaks ka. Iseenesest enesetundes midagi ei muutunud, taastumine ka ei paranenud. Loomaks ka ei muutunud nagu lubati. Küll aga võin väita, et mingi hetk hakkas jõudu roppu moodi juurde tulema. Alguses vaikselt, hiljem juba rohkem ja seda just pudelikese lõpu poole. Muid toidulisandadeid sellel ajal juurde ei võtnud ja täitsa võimalik, et 5-Methyli pärast tuli jõudu juurde.
  22. Nii need müüdid tekivad

    Asi ei ole viitsimises, tahe on täiesti nendel olemas. Inimesed lihtsalt ei oska ja ei tea toitumisest piisavalt palju, et oma aruga alla võtta. Uskuge mind tava inimene on toitumise osa pealt nii rumal kui rumal olla saab. Nad lihtsalt ei oska midagi ette võtta, kõige loogilisem lahendus neile ongi lihtsalt vähem ja üldse mitte süüa. Olen juhendanud mitmeid tüdrukuid ja et neile midagigi selgeks teha, võtab päris palju aega. Juba siis, kui toitumisest igasugune junk välja visata ja sv/valgud rasvade suhe paika saab, juba kaal hakkab langema. Seega viitsimisest on asi kaugel, pigem on asi teadmiste taga. Toitumine on tavainimeste jaoks kui keemia sinu jaoks.
  23. Creatyl FX

    Kuna ta väidetavalt imendub hetkega, siis ei pea teda võtma peale trenni kõrge insuliinitasemega, et kreatiini verre saada. Seda soovitatakse isegi pigem tühja kõhu peale. Olen ise proovinud ja märgatavat efekti oli tunda küll võrreldes kreatiinmonohüdraadiga. Samas kauaks seda lõbu ei jätku, kuna keha harjub samamoodi nagu monohüdraadiga. Kuid esimestel laksudel on küll vahe sees.
  24. Harjutused rahvakeeli

    Good Morning Maasuudlemine
×