Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/18/2013 in all areas

  1. 1 point
    19. aprillil Tallinnas Saku Suurhallis - Eesti Sportliku Vabavõitluse Liiga võistlus - RAJU 13. Heade Elamuste Kodust saab selleks nädalavahetuseks Teravate Elamuste Kodu! RAJU 13 @ FACEBOOK Kes Eesti võitlejatest sel korral areenile astuvad ning millised vastased neid proovile panema tulevad, kinnitame jooksvalt. Esimese kodumaise sõdalasena on oma osaluse juba kinnitanud Tartu võitleja Lauri ÜLENURM (4-5-0). Lauri kogus endale möödunud sündmusel korraliku portsu uusi fänne ja kaasaelajaid, murdes vastase juba esimeses raundis ning lõpetades sellega pea aasta kestnud muserdava kaotusteseeria. Nii on - rahvas armastab mehi, kes ei anna alla ja rebivad teha tööd seni, kuni eesmärk saab täidetud! Piletid saabuvad Piletilevisse müügile õigepea, aga VIP-laudu on võimalik broneerida juba TÄNA - nagu paljud tulistest fännidest juba ka teinud on! Saab olema ka rahvusvaheline HD otseülekanne. Samuti on pealtvaatajatel võimalik tasuta kaasa elada päevasele rahvusvahelisele amatööride võistlusele (uksed avatakse kell 11.00, matšid algavad kell 11.30).
  2. 1 point
    RAJU 13 võitluskaart sai just lisa - Sten SAAREMÄE - möödunud nädalavahetusel amatööride MMA Soome lahtiste meistrivõistluste tiitliomaniku alistanud (sirge käelukk, täpselt sekund enne II raundi lõppu) Tartu võitleja! Steni amatöörkontol on 7 võitu, 4 kaotust ja 1 viik, millest 6 võitu ja 1 viik on võetud käesoleval aastal. Kas matš toimub amatöör- või profiklassis, selgub juba uuel aastal. RAJU 13 Facebookis
  3. 1 point
    Tasuks ikka silte ka lugeda, mis kama omale sisse ajada... soovituslik on ju 5g. Sina aga votsid 20g ehk siis 300mg niatsiini (vit B3). Tolerable upper intake levels (UL) for adult men and women is considered to be 35 mg/day by the Dietary Reference Intake system to avoid flushing. Flushing usually lasts for about 15 to 30 minutes, though it can sometimes last up to two hours. It is sometimes accompanied by a prickly or itching sensation, in particular, in areas covered by clothing. http://en.wikipedia.org/wiki/Niacin
  4. 1 point
    Syya voib koike. Mitmekylgselt ja moodukalt. Ma ei jataks midagi menyyst valja. Ei ole motet vinti yle keerata mingite toitude endale ara keelamisega (kui just ei ole meditsiinilst vms tugevat pohjust). Asjalikku lugemist, ehk on abiks: http://impruvism.com/flexible-dieting-basics/
  5. 1 point
    Archil on õigus, nagu siin juba mainiti, B3 teatud vorm tekitab tõesti naha punetust, kleebin siia tervisekool.ee lehelt neile, kes kavatsevad B3 suuremas koguses tarbida. Olen näinud ka 500 mg B3 tabletti, mis punetust ei tekita, karbil oli isegi välja toodud, et No Blush. NIATSIIN - B3 Lisandites nikotiinhappe vormis, niatsiinamiidina (nikotiinhappe amiid), insositool heksaniatsinaadina. Viimane ei tekita punetust ning on seetõttu eelistatuim vorm. Organism sünteesib ise, kui on olemas tiamiini (B1), B2 ja B6. Teda tehakse kehas trüptofaanist, seepärast ei peeta teda asendamatuks. B3 vitamiin osaleb 50 keemilises reaktsioonis, k.a. energia ja hormoonide tootmine. Päevane ohutu ülempiir 100-150mg. Üle 50 mg niatsiini nikotiinhappena tekitab naha punetuse
  6. 1 point
    Olen juhtunud kuulma ka nooremaid juhtumeid, ilmselt ei ole see 100% reegel
  7. 1 point
  8. 1 point
    Prismast tavalised ketsid on väga hea valik. Tald mõnusalt õhuke ja hind vägagi soodne. Lähebki katki, mida ma väga ei usu, siis ei ole kahju uued osta. Samas on nad sul korralikult jala ümber.
  9. 1 point
    Nende pirukatega on nii, et ükskord üks noor üliõpilasest kulturist käis ka välismaal võistlustel - esines edukalt ja peale võistlusi tegi väikese piruka ja jäätise. Ja peale seda pole teda enam laval nähtud. Nii et krt, salakavalad asjad need pirukad. Jätke need asjad ikka inimeste jaoks, kes oskavad nendega korralikult ümber käia (võite mulle tuua).
  10. 1 point
    Sa võid võtta siis kui tahad, ei oma erilist vahet millal. Võta siis kui mugav tundub. Tai Kane kreatiini kohta ei tea midagi. Võta tavalist kreatiin monohüdraati, puhast, ning vahet pole eriti mis firma oma. Otsi odavaim. Näiteks see 100% kreatiin - http://pood.bonsuna.com/hct-kreatiinmonohudraat-1000g.html
  11. 1 point
    Tõepoolest, nagu Arc kirjeldas, siis B3 üledoosi sisaldab see toode ja üledoosi sümptomid ongi kirjeldatud nagu teema-algatajal on. Miks lisanditööstus sellist asja toodab üldse? Aga muidugi imestuseks on, et selles tootes pole tühipulber, vaid seekord aus vitamiin, mis sinu puhul ka toimib.
  12. 1 point
    See toode sisaldab suhteliselt suures koguses B3 vitamiini, mis avardab veresooni ning põhjustabki suure tõenäosusega sinu kehas kuumatunde. Osta puhas kreatiin tulevikus, kui see tunne sulle ei meeldi. Või lihtsam variant on selle toote puhul lihtsalt vähendada kasutatavaid koguseid. Isegi 5g päevas peaks ajapikku kreatiini koguse kehas max. tasemele viima ja seal hoidma. Proovi. Alustuseks proovi näiteks 10g päevas ja kui ikka liigne kuumatunne, siis kasuta 5g.
  13. 1 point
    Masina peal jalasirutusi tehes pole vast vahet, mis jalats Sul on. Kui Sa teed kükki või jõutõmmet vms, siis muutub jalats oluliseks. Kui Sa ei taha osta spetsjalanõu, nagu http://fitshop.fitness.ee/trenazoorid/0/readmore/995/Adidas-Power-Perfect-2.0-/ , siis osta madala ja kõva tallaga jalatsid. Need ei hakka Sul raskuse all viltu vajuma, nagu mõned jooksutossud teha võivad. Ma omale ostsin mingid Adidase sisejalatsid, joosta nendega on vastik sest pole mingit kannapehmendust, samas kükki ja tõmmet on hea teha, sest pole mingit kannapehmendust.
  14. 1 point
    Tualetis siiski ei soovitaks telefoni kasutada, nii need bakterid paljunevadki, telefoni sa ju puhtaks ei pese. Pärast sööd võileiba ja saad telefoni kõne ja sööd edasi ja saad kõhugripi.
  15. 1 point
    No on tegelane, eemale turule ei viitsi jalutada, et soodsamata toidukaupa hankida.. kuna " ma nii kehvas maj. seisus ei ole " aga nüüd aastatega 1000 kokku hoida on big deal
  16. 1 point
    Lause esimene pool on väga õige jutt,aga see teine pool läheb küll lappama. Kui sinul pole ühtegi eesmärki ja toimub uimane kulgemine läbi elu,siis olgu nii,aga pole seda mõtet soovitada inimesele kes siit abi otsib.Eesmärgid peavad olema.!
  17. 1 point
    VIP-laudadest Minimalne inimeste arv VIP-lauas on kolm, maksimaalne inimeste arv on viis. Kui seltskond on suurem, siis jaotame selle mitme laua vahel, mille paigutame lähestikku. Kõik lauad on seltskonnapõhiseid - st võõraid ühte lauda ei paigutata. VIP-koha täpse hinna saame öelda siis kui piletimüük avatud - täna vajab see veel natuke arvutamist (eelmised kaks sündmust on VIP-koha hind olnud 50 € (sh KM)). Broneerimisest Kuna momendil veel piletid füüsiliselt müüki jõudnud ei ole, siis praegune broneering tähendabki lihtsalt vabas vormis sooviavaldust e-aadressil mma [ät] mma.ee. Kohe kui piletid müügis, võtame teiega esmajärjekorras ühendust, mille järel on teil võimalik valitud kohad välja osta (või loobuda).
  18. 1 point
  19. 0 points
    Ma kirjutasin teemakohaselt ju. Teemaks on "Toitumise soovitus algajale" ja ma kirjutasin, et olge naturaalsed jne. Ma võin tuua ka mõned pähetulevad punkt-punktilt välja: 1. Eelistage juurvilja jooke, näiteks Kadarbiku Õuna-porgandi peale trenni. Öko-porgandi viikenditel. Mitte aga ärge Arctic Sport tüüpi limonaade. 2. Jälgige, et toidus oleks toortoitu. Puuviljad, keetmata juurviljad, toores munakollane jms. 3. Sööge 3X päevas, vahepalana võite vahel teha lisaks banaani/õuna vms. 4. Hoiduge pulbritest ja tablettidest.
This leaderboard is set to Tallinn/GMT+02:00
×