Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/2012 in all areas

  1. 3 points
    ma ise söön tavaliselt: 1.hommikuks kaerahelbepudru/puuvija/moosiga 2. 100g kohupiim/kodujuust/maitsestamata jogurt koos puuvija/mandlitega 3. lõunaks kana/kala/kalkun trenni päeval pruuni riisiga aga üldiselt juurviljadega vahel ka kodujuustu 4. Teine vahepala umbes nagu esimene 5. õhtuks sama mis lõunaks ainult juurviljadega (liha kogus u 115g) peale trenni proteiini jook alati hommikuti võtan 2 lusikat külmpress kookosõli eks see ikka varieerub, teinekord hommikul munavalge omlett kodujuustuga, õhtul keedumuna või kohupiim kodujuust vms aga enamvähem on reeglid paigas. Olen loobunud kõikidest mahladest jms jookidest mis on täiesti tühjad kalorid. Samuti igasugustest krõpsudest ja muudest snäkkidest mida teleka ees sai koguaeg söödud- enam väga ei vedelegi teleka ees- parem jooksen õues Kui on magusaisu lõikan õuna tükkideks ja raputan kaneeli peale- maitseb nagu õunakook kord nädalas luban endale midagi head. Praegu 6. nädal sellist reziimi ja tulemustega olen väga rahul, eelkõige on cm keha ilusamaks läinud, eks mõned kilodki aga need pole nii olulised mulle! ahjaaa....alkoholi pole ka üldse joonud! edu!
  2. 1 point
    Kallis Kristjan! Ma vette ei soovitaks nende bokseritega minna, kuid mujal... Kes teine, kui Sina, suudaksid DIM boksereid kanda stiilselt nii rannas, lavalaudadel, jõusaalis kui ka ekstreemsetes olukordades. Vees käimist soovitan Sul endiselt jätkata oma Gasp minipükstega! DIM bokserid võimendavad Sinu Pitbullilikku olekut, kindlasti! Rindade kasv on kindlasti põhjustatud prantslaste croissantidest? Pole hullu, küll leiame ka sinu rindadele lahenduse..
  3. 1 point
    väga hea videomaterial annab palju juurde. Edu teile ettevalmistuses ja kohtume juba suvespartakiaadil!
  4. 1 point
    Kas neid rinnahoidjaid meestele ka on? Mul on rinnad veel suuremaks kasvanud ja jooksu aeg rapuvad üles-alla, oleks vaja neid natuke taltsutada....
  5. 1 point
    Lõpuks suutsin aega võtta, et kirjutada siia teemasse järgmine postitus - selleks kulus ei rohkem ega vähem kui 2 nädalat, lihtsalt on olnud kiired ajad ja õhtuti on uni olnud magusam kui internetis istumine, aga see selleks. Peale EM-i sai natukeseks aeg maha võetud ja treeninguid oluliselt vähendatud nii ummbes nädalaks, et keha saaks natuke puhkust jõusaalist ning suudaks natuke kosuda Peale nädalast puhkust sai jälle nö "Harjal sarvist haaratud" ja alustatud ettevalmistust AF-i sügisesteks võistlusteks. Muidugi oma põhiala - aerutamine - treeningud jätkuvad, nii nagu treener Peeter Becker seda ette näeb. Kaks nädalat tagasi sai Silvariga maha istutud ja paika pandus järgmise 6 nädala plaan jõusaali osas - põhimõtteliselt näeb see välja nii, et jõusaali tuleb mul Silvari kava järgi külastada 4x nädalas ja igal päeval on eeri lihasgrupp -> vastavalt siis rind (siin päeval on ka 2 jala harjutust sees), käsi (esi- ja tagakülg), jalg ja õlg (siin jälle on sees ka 2 jala harjutust) ja muidugi kõht, mis kuulub iga päeva juurde. Samuti on igapäevaselt sees lõuatõmmbed ja 2x nädalas ka dipsid. Eile kuulsin Silvari käest, et Tokko oli mu jala kasvamise kohta küsinud - ja no vastus on see, et kasvab kuhu ta pääseb, loodetavasti kasvab piisavalt kiiresti, sest ega sügiseni on jäänud ju ainult 4 lühikest kuud. Lisaks siis Silvari poolt määratud jõusaali kavale tuleb mul täita ka veepealset treeningkava - mis põhimõttelislt näeb välja selline: Väljavõta treeningpäevikust: 29 mai teisip h. vaba õ. 14 km 8x4/5 1-2 140, 3-4 150, 5-6 160, 7-8 170 30 mai kolmap h. 6( 4x30/30)3 90-95% õ. 8x4/3 85-90% esimesed 20 seki 100% + jõusaal 31 mai neljap h. 6x40/5 100% õ. 2x1000 1 jun rede h. 12 km tehnika õ. 8x4/3 80% + jõusaal 2 jun laup h. 6x(10-15-20-25/30-45-60)3 õ. 10km 6x100 paigalt 3 jun pühap h. 2x1000/20 õ. 10-12km tehnika + jõusaal 4 jun esmas h. 3x500/15 õ.vaba Siia siis veel lisaks need Silvari poolt pandud 4x nädalas jõusaali külastust. Ega praegu vist rohkem midagi öelda ei olegi, tuleb lihtsalt loota, et tervis vastu peaks ja siis on kõik võimalik! Seniks aga kohtumiseni Sammulis Jaanipäeva Spartakiaadil 2012 If you train hard, you'll not only be hard, you'll be hard to beat. -Herschel Walker
This leaderboard is set to Tallinn/GMT+02:00
×