Jump to content
Sign in to follow this  
max15

Seeriad

Recommended Posts

Ise olen teinud mõlemat , nii 3 kui ka 4 seeriat aga mingis punktis hakkas asi juba ületreeninguks muutuma ja võtsin tagasi 3 seeria peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on nii umbmäärane küsimus, et sellel ei saagi õieti vastata.

Mis lihast Sa mõtled?

Kas tõstetav on sinu jaoks raske või kerge?

Tahad lihast või lihtsalt pumbata?

Nalja tulid siia tegema?? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina leian ka, et teema autor peaks täpsustama, mis lihasgruppile arendamisele oli tema mõeldud harjutus suunatud!??

Share this post


Link to post
Share on other sites

netzil on v2ga 6ige point.k6ik oleneb sellest mis lihasgrupist k2ib jutt ja mitu erinevat harjutust sa sooritada tahad...kui teed bicebsit ja soovid teha sellele 2 harjutust siis mina teeks 4x8..kui soovid teha 3 harjutust siis teeksin 3x8

Share this post


Link to post
Share on other sites

rind,biitsebs,delta,seljalai 6 x 8-10 kõigile lihastele 2 erinevat harjutust treeningu jooksul kokku.seega 12 x 8-10 igale lihasele.triitseps,alaselg,trapets,kõht,reis,säär 4 x 10-15 samuti 2 erinevat harjutust.muidugi ei tee ma neid kõike koos ühel päeval. 178 cm,101 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×