Jump to content
Sign in to follow this  
jõuents

Treeningkava

Recommended Posts

Ülakeha #1

1. Tritseps

Küünarvarte sirutamine, lamades EZ kangiga 3x7-12 (+ soendus set)

Rööbaspuudel surumine 2X10

2. Rind

Lamades surumine kangiga neg. kaldel 3x4-8

3. Õlad

Ristivedu õlatagaosale seistes plokil 3x6-12

Õlapress 3x4-10

4. selg

Plokil tõmbed istudes vastu rinda 4x4-10

Keretõsted alaseljapingil 3x20+

5. kõht

10+ min

Alakeha #1

1. tõstmine 30min

2. kükk rinnal 3x4-8 (+ soendus set)

3. laia haardega pea kohalt ploki tõmbed 5x4-10

4. kõht 10+ min

Ülakeha #2

1. Tritseps

Küünarvarte sirutamine, lamades EZ kangiga 3x7-12 (+ soendus set)

Rööbaspuudel surumine 2x10

2. Rind

Lamades surumine kangiga pos. kaldel 3x5-8 (+ soendus set)

3. Õlad

Hantlite tõsted kõrvale 2x6-10 (+ soendus set)

Hantlite tõsted ette 2x6-10

Hantlite tõsted ettekallutatult kõrvale 2x6-8

4. trapets

Tõuketõmme 5x4

5. bitseps

Scott pingil kõverdamist kangi või hantlitega 3x5-10

Istudes/seistes käte kõverdamist hantlitega 3x5-10

Alakeha#2

1. tõstmine 20 min

2. jalad

sääre sirutused kangiga 4x15+

jõutõmme 5x5

käärkükk 3x5-12

Rullikute surumine ette 4x5-12

3. kõht

Eesmärk: jõud

Edited by jõuents

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saan aru, et neli treeningut teed nädalas?

Igatahes jõutreeningute põhimõte aegade algusest on olnud see, et kõigepealt tuleks läbi töötada suuremad lihasrühmad, seejärel väiksemad. Siit tekibki küsimus, et miks lähed enne triitsepsi kallale ja seejärel teed alles rinda? Samuti ma ei näe, et sa teeksid horisontaalil lamades surumist. Harjutused ei ole kuidagi balansis. Rinnale üks harjutus, aga õlad ning muud väiksemad lihasgrupid saavad kõvasti suurema koormuse. See on mõttekoht sulle.

Ülakeha päevadel tee kõigepealt rind, seejärel selja(lai)lihased, siis mine alles õla ning triitsepsi kallale. Mis veel ülakeha juures silma jäi, et sa võiksid triitsepsi

harjutusena juurde lisada kitsa haardega surumise, millest on kindlasti suurem kasu, kui prantsuse surumisest. Selja puhul lisa kavasse laia haardega

rippes kätekõverdamised ehk nö. lõuatõmbed. Tavalist kükki ka ei näe. Sul millegi pärast on liiga palju variatsioone baasharjutustest, aga mõned tähtsamad baasharjutused ise on just puudu. Kaval nüüd suurt hullu viga pole, kuna sellist kindlat tõde ju ei eksisteeri - samas parandamist näen küll.

Edu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis on su eesmärk/eesmärgid?

Enne ei saa midagi öelda ka kava kohta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
postituses ju kirjas, et eesmärk: JÕUD

My bad. Silmad ootasid seda postituse algusest. Täiendavalt võiks siis küsida, et JÕUD mille jaoks? Et jaksaks kangi tõsta? Mis harjutustes? Et jaksaks külmkappi tõsta? Kõrgele hüpata? Kõik on jõud...

Igatahes mis iganes ülalmainitud variantidest - ei ole väga hea kava.

Ja see "tõstmine" X minutit vajab ka lahti seletamist... et klassikaline tõstmine või mis?

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui on juba Tõuke tõmbed siis on aru saada,et tegeletakse Klassikalise tõstmisega :D

Nojah, aga mida ta selle "30 minutit tõstmist" sees teeb? Rebib maxi 30 minti järjest? Vehib harjavarrega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nojah, aga mida ta selle "30 minutit tõstmist" sees teeb? Rebib maxi 30 minti järjest? Vehib harjavarrega?

Ma ei tea, kas sa mõtlesid seda harja varre asja naljana või mitte, aga tegemist on väga hea vahendiga klassikalise tõstmise harjutuste õppimiseks. Tavalise pulgaga tulekski alustada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nojah, aga mida ta selle "30 minutit tõstmist" sees teeb? Rebib maxi 30 minti järjest? Vehib harjavarrega?

Harjavarrega ei vehi. Teen rebimist ja tõukamist mõlemat. Ühel päeval keskendun rohkem rebimisele ja teisel päeval tõukamisele.

Mis sa sellest nüüd järeldad ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
My bad. Silmad ootasid seda postituse algusest. Täiendavalt võiks siis küsida, et JÕUD mille jaoks? Et jaksaks kangi tõsta? Mis harjutustes? Et jaksaks külmkappi tõsta? Kõrgele hüpata? Kõik on jõud...

Igatahes mis iganes ülalmainitud variantidest - ei ole väga hea kava.

Ja see "tõstmine" X minutit vajab ka lahti seletamist... et klassikaline tõstmine või mis?

Klassikaline tõstmine jah (mitte külmkapi tõstmine). See, et see kava "väga hea" on või ei ole võib igaüks öelda, võiks siis juba parandada/soovitada ka midagi ?!

Jõud jõusaalis kõikide harjutuste sooritamiseks suurema raskusega.

Edited by jõuents

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klassikaline tõstmine jah (mitte külmkapi tõstmine). See, et see kava "väga hea" on või ei ole võib igaüks öelda, võiks siis juba parandada/soovitada ka midagi ?!

Jõud jõusaalis kõikide harjutuste sooritamiseks suurema raskusega.

Sellisel juhul soovitan kõige üldisemalt vähendada harjutuste koguhulka, tõsta raskuseid, vähendada seeriate ja korduste arvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×