Jump to content
  • Recent Status Updates

  • Posts

    • Väga hea tekst ja sisu 
    • Artiklist tundus just ebaloogiline, et selle tugeva treeningperioodi ajal justkui suutlikkuseni ei soovitata minna. Minu loogika järgi on aga tugev treening enamvähem sama mis suutlikkuseni minemine, kui mitte rohkemgi.
    • Tugevast treeningust loomulikult  Ilma korraliku taastumiseta ei toimu mingit arengut,  kui siis ainult taandareng   
    • Pole nüüd pikemat aega siia midagi juurde kirjutanud. Oleme jooksvalt enda blogi täiendanud ning lahanud lahti erinevad temaatikad.   Just saime kirjutatud ühe mahuka teksti. Nimelt kirjutasime hiljuti enda blogipostitusse kätekõverduste kohta pika ning põhjaliku teksti. Mõtlesime, et praegusel ajal, kus jälle kõik kinni pandi, siis treeningud muutuvad kodustest tingimustest üpriski tavaliseks.   Kui oled oled treening sõber, siis äkki saad mingeid harjutusi enda rutiini juurde lisada. Võib-olla oskad soovitada midagi veel mida me maininud ei ole!    Igatahes uuele blogi postitusele saab ligi siit: Kätekõverduste ABC  
    • Jõutreeningus on teatavasti põhiliselt kaks teooriat: superkompensatsioon, kus järgmine treening toimub ületaastumise faasis ja kahefaktoriline teooria, kus väsimust kuhjatakse mõned nädalad, misjärel võetakse pikem periood puhkuseks.
      https://www.fitness.ee/artikkel/1036/kahefaktoriline-joutreeningu-teooria
      Artiklis on öeldud, et selle teise lähenemise puhul suutlikkuseni ei minda, vaid saan aru, et väsimust kuhjatakse pigem sagedamini treenimisega. Olen juba nädal aega pead vaevanud ja ei saa sellest aru. Kui on teada, et paari nädala pärast tuleb kergem periood, siis suutlikkuseni treenimine on ju üks parimaid viise, kuidas väsimust kuhjata. Superkompensatsioon peaks olema vastupidi ehk pigem ollakse ettevaatlikum suutlikkuseni treenimisega. Artiklis on täiesti vastupidi.
      Tõlkijalt: ühesõnaga mina saan oma sõnades väljendatuna asjast aru nii, et, kui võtame kalendri ette ning koormuse perioodiks 4 nädalat siis superkompensatiooni teooria kohaselt treenitakse näiteks jalga nii: 5, 12, 19 ja 26. jaanuar ja iga kord suutlikkuseni, suure mahuga ning suhteliselt "ribadeks".   Duaalse teooria korral treenitakse jalga 5, 8, 12, 15, 19 ja 22. jaanuar, suutlikkuseni ei minda, maht seeriate arvu näol on ka kontrolli all ja mõõdukas. 26. jaanuar kuni 2 veebruar oleks siis see nädal, kus kosutakse, maht ja intensiivsus on minimaalsed Kosutakse millest...?
  • Topics

  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×