Jump to content

vend vähk

Moderaatorid
  • Content count

    10,222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    110

Everything posted by vend vähk

  1. Kaalulangetamine

    Tere player! Jah, 13 aastaselt oled sellise kaaluga juba tõeline mehemürakas ja arvata võib, et aastatega tuleb seda massi juurde. Esmalt soovitan ma sul hakata tegelema rohkem aeroobse treeninguga, et süda sellisele massile järgi jõuaks ja loomulikult õige toitumine ja proteiinilisad kuluksid hädasti ära. Mina sinu vanuselt tegelesin karatega ning talvel olin enamus vabast ajast suuskadega mäe peal. Sellises vanuses ei ole jõusaali veel asja. Sinul soovitaksin ehk body-pumpi treeninguid. Toitumisest on siin portaalis küll pikalt räägitud ja loodetavasti sinu vanemad aitavad sul samuti siinsete tarkade näpunäiteid järgida. Nälgima ei pea, aga rasvase ja süsivesikute hulka võiksid piirata ja selle asemel menüüsse rohkem valku tuua. Samuti piirata soolade hulka toidus. EDU!
  2. Schwarzenegger ja seadused...

    Õhtust. Jah, see on küll kuulsa Arnoldi tänuväärne ettevõtmine ja kui ma USA-s elasin, siis ausalt öeldes ega vähemalt OHIO osariigis palju saledaid olnudki. Kui ma seal veel mägirattaga ringi tiirutasin, siis jäi kohati elu seisma ja näidati näpuga, et näe ekstreemsportlane sõidab. Ühendriikidest tagasi tulin juba 1999 aastal, aga pärast seda olen täheldanud, et ka Eestis hakkab see toitumine massides vägisi amerikaliseeruma. Arvata võib, et praegused eesti lapsed võitlevad tulevikus täiskasvanutena samade probleemidega, millega praegu kaugel Californias onu Arnold. Elame-näeme.
  3. Alakõhulihas...

    Tere! Ma olen siin oma kõhulihaste treenimisest päris pikalt rääkinud, aga kordan veel üle: Mina treenin kõhtu iga päev ning 10-15 minutiga treenin erinevaid kõhulihaste harjutusi erinevatel masinatel väga väikeste vahedega läbisegi. Kõhu külgmiseid lihaseid eraldi ei treeni. Tänan phonkypapa-t lingi eest! Ka sellist harjutust teen aeg-ajalt. EDU!
  4. Pildid endast ning võistlusvorm

    ... Vaatasin neid saadetud pilte ja võib öelda, et nende noorte meeste areng on olnud päris hea ning suurem lihasmass tuleb ikka aastatega! Kahju, et endast 15-16 aastaselt ühtegi pilti ei ole, aga ilmselt oleksin oma peenikese raamiga nii mõneltki siia pilte saatnud 15-16 aastaselt kotti saanud. Tublid poisid! Jätkake samas vaimus ja loodame teid ka varsti lavalaudadel näha! EDU!
  5. kaalu suurendamine

    Tere preysler! Alustuseks oleks soovitav võtta mõni valgul baseeruv toidulisa näit. Whey Lemon Super või kui esineb liigese probleeme Protein no 1. Süsivesikuid on lihtsam tavatoidust saada. Peale trenni võid valku segada mahlaga, sealt saad energia taastamiseks süsivesikuid ja valguga taastame ja kasvatame lihased. Kreatiini oleks mõttekas proovida siis kui on tekkinud pikem arengu seisatus. Loomulikult on suurem osa tavatoitumisel, toidulisandid on abivahendid.
  6. Pildid endast ning võistlusvorm

    Tere kossar2! Minu üleskutse rates oli suunatud ennekõike nendele, kes soovivad teada saada konkreetseid asju trennitegemisest ja toitumisest. Muidu läheb hästi.
  7. Pildid endast ning võistlusvorm

    Tere noored! Tore, et olete siin omavahel tuttavateks saanud ja nüüd on teil parem ettekujutus teiste siinviibijate mõõtudest. Hea oleks, kui saate kõik oma pildid kohustuslike poosidega siia fitness.ee galeriisse üles ja siis hakata lihasgruppide erinevuseid võrdlema jne. Kindlasti soovitan kõigil pühapäeval Tallinnasse, Salme kultuurimajja Eesti meistrivõistluseid vaatama tulla! EDU!
  8. Classic Bodybuilding

    Tere Arnold! Kas eelseisvatel Eesti meistrivõistlustel on ikka meeste bodyfitness või juba klassikaline kulturism?
  9. rasvapõletaja..

    Tere atsetoon! Mina kasutan hetkel Thermo Dynam X- i. Loomulikult ei hakka ma rasvapõletajaid katsetama võistlusvälisel ajal, vaid ikka enne võistluseid koos dieedi ja võistluseelse treeningprogrammiga.
  10. aeroobne

    to -aron-: Teisipäeval võid samuti kergelt aeroobsega tegeleda.
  11. mure..?

    Tere j6ujunn! Sellise pikkuse ja kaaluga peaks küll iga noor mees rahul olema, kui see mass on veel treenitud ka! Võiksid isegi rohkem süüa ja ka massilisajaid kasutada! Jätka samas vaimus ja ära karda kaalus juurde võtta! Vaata selliseid Eesti vägilasi nagu Argo Ader ja Marek Kalmus! EDU!
  12. Jõu- ja lihaskava

    Tere inside14! Jah, nii see oli, et lamades tõusis rekord aastaga 70 kg. Põhjendan: Sellel ajal ei olnud mingisugust kindlat treeningukava kellelgi välja kujunenud ja kui noored jõusaalihuvilised jälle trenni tulid, siis käis saalis üks üleüldine andmine erinevaid harjutusi ja lihasgruppe läbisegi. Võimalus internetis mingisugust kasulikku informatsiooni leida puudus ja kohalikud treenerid ei olnud mingisuguseid erialaseid kursuseid unes ka näinud. Alles mõned aastad hiljem liitusin TÜ "Tarkade klubiga". Huvi asja vastu oli suur ja põhiline oli noortel poistel teineteise ületrumpamine küll lamadessurumises, küll sangpommis. Eraldi jõutrenni ei tehtud, aga maksimumsurumist tehti iga päev. Põhimõte oli selline, et kui sa järgmisel päeval oma eelmise päeva rekordile alla jääd, siis mine häbene! Ajad olid sellised.
  13. aeroobne

    to -aron-: Jah, kerge sörk ja veloväntamine võiksid olla ikka enne jõutreeningut, aga pärast jõusaali kuluksid venitused marjaks ära!
  14. Toitumiskava

    Tere kaiv! Jah, eks siin portaalis on massi- ja lihasekasvatamisest ja õigest toitumisest päris palju juttu olnud. Nagu siin juba bohemianrhapsody kirjutas, ei näe me siin sinu pilti ja puudub ettekujutus eelnevast arengust. Minu arvates oli sinu toitumise kava täiesti ok ja kui tunned, et sellest kõht tühjaks ei jää, jätka samas vaimus. Kui aga ise märkad, et selline toitumine sinu arengut edasi ei vii, siis peab seda muutma, aga selleks oleks ehk kõige parem, kui lähed Tallinnasse Robocopi meeskonna jutule ja nad üheskoos vaatavad sinu vormi üle ning koostavad ehk uue kava ja võimalik, et ka lisavad sinu menüüsse erinevaid massilisajaid. Selleks pead ennast aga iga päev kaaluma ning vormi analüüsima, et arengust parem ülevaade saada. EDU!
  15. rasvapõletaja..

    Tere j6ujunn! Rasvapõletajaid on erinevaid ja ma ilmselt valetaksin sulle, kui väidaksin, et üks või teine toidulisand või rasvapõletaja on just täpselt sinu jaoks see kõige parem. Oma kogemustest võin öelda, et iga toidulisand ja muud preparaadid mõjuvad erinevatele inimestele erinevalt. Robocopis on päris hea valik rasvapõletajaid ning kui sul on võimalik, siis proovi nendest toodetest nii palju erinevaid, kui võimalik ning tee nende katsete tulemustest omale märkmeid ja analüüsi rohkem, et siis enda kehatüübile ja organismile see kõige sobilikum valida! EDU!
  16. Airoobne

    Tere starter! Massikasvatamise tsükkel sõltub ju eesmärgist! Kui sa oled praegu näiteks 70 kg raskune ja tahad oma kehamassi arendada 120-le kg-le, siis võtab see protsess ilmselt aastaid. Kui peale jõutrenni teed veel aeroobset peale, siis lihas areneb ehk isegi paremini, aga massiarendus võib seisma jääda. Ma ei saa öelda, et see 100% nii on, sest inimesed on erinevad ja noorte arenemine võib olla samuti väga erinev ning mõned protsessid, mis osadel sportlastel pidurdavad arengut, võivad teistel hoopis arengut soodustada.
  17. Jõu- ja lihaskava

    Tere inside14! Vabandan, et olen selle vastamisega siin nii pikalt viivitanud, aga parem hilja, kui mitte kunagi!:-) Mis on sinu jõukava eesmärk? Mina ei ole kunagi eraldi jõudu arendanud, aga intensiivse lihastreeninguga tuleb ka jõudu ja vastupidavust piisavalt juurde. Kui see teema sind tõesti väga huvitab, siis soovitan kirjutada Marek Kalmusele, kes on ka osa võtnud Rammumeeste võistlustest ning jõutreeningu kohta omab kindlasti paremat ülevaadet! EDU!
  18. Küsimus Vähile

    Tere unstop! Valgu tarbimine on siis väga oluline ja mina kasutan siis isegi lisaks ka massilisajaid.
  19. Tüütan jälle küsimusega Vend Vähk

    Tere killu88! Üks asi on õppida poseerimist piltide pealt, aga teine teema on näha selle kohta videosid või veel parem läbida spetsiaalse poseerimise koolituse. Samahästi võiksime ju noori sportlaseid piltide näitamisega ujuma õpetada, teadmata, kas õpilane üldse vette julgeb minna. Kui on võimalik, siis võta videokaamera kaasa ja tule 13-dal Salmesse neid võistluseid vaatama. Hiljem on sul kodus seda videot vaadates piisavalt aega analüüsimiseks, kuidas ühte või teist poosi täpselt sisse võetakse ning saad juba iseseisvalt hakata harjutama. Kui kaamerat ei ole võimalik kaasa võtta ja ise ka sinna ei saa tulla, siis peale võistluseid palud siin huvilistelt abi ja keegi ikka saab sulle selle võistluse kohta mõne koopia saata! EDU!
  20. Tere

    Tere killu88! Hetkel olen Robocopi peakorteris ja vaatasime sinu pildid Arnold Tokko ja Ott Kiivikaga üle. Sinu vanuse kohta on juba päris hea vorm ja Ott arvas, et sa võiksid kevadel vabalt võistelda, kui poseerimise korda saab ning kevadeni oma treeninguid intensiivselt jätkad.
  21. aeroobne

    -aron-! Nooremana, umbes 10 aastat tagasi, oli mul vererõhk alatasa kõrge ja vahel kadus pilt eest ära. Rääkisin sellest mitme erineva spetsialistiga ja nemad küsisid, et kas ma ikka aeroobset ka teen? Loomulikult ei pidanud ma seda siis vajalikuks, sest eesmärk oli saada suureks ja võimsaks. Kuna seda aeroobse treeningu puudumist heideti mulle mitme erineva spetsialisti poolt ette, siis tegin omad järeldused ja vähemalt proovisin paar nädalat enne trenni jooksmas käia või siis veloga 10-15 minutit vändata. Vererõhule mõjus selline väike treeningulisa rahustavalt nig arvata võib, et ka südamele kulus selline muudatus marjaks ära. Vahel võtsin ette ka eraldi aeroobse treeningpäeva ja sellel päeval hoidsin jõusaalist eemale. Lihas sai vaheldust ja venitust ning soodustas massiarendust ja samas oli ka enesetunne oluliselt värskem! Pärast ajateenistust enam olulist massi ei ole juurde tulnud, aga nüüd olen ka erinevatel põhjustel aeroobset oluliselt rohkem tegema hakanud. Isegi siis, kui kasvatad massi, oleks soovitav aeroobse treeninguga tegeleda!
  22. Aastaga

    Jah, nii see on, et 15-16 aastaselt paljud noored mehed tunnevad ennast ootamatult karudena, kuna kasvuprotsessi käigus tekkib ootamatult suur jõud ja ka kehakaal hakkab vaikselt suurenema. Päris tavaline nähtus. Ma omal ajal 16 aastasena parandasin oma lamadessurumise rekordit 50-lt 120-le ühe aastaga, aga siis enam nii kiiret arengut ei olnud ja ei saanudki tulla!
  23. pirnikujuline keha

    Mina soovitaksin personaaltreenerit.
  24. Kuidas oleks õigem joosta?

    Tere kalewiste! Ka mina käin pea-aegu iga päev enne jõusaalitreeninguid jooksmas ja peale seda on mul ka velokoormus umbes 30 minutit eesmärgiga rasvkoele hävitava löögi anda. Mina teen küll lühikesi otsasid- 4-5 km, aga pikkade dresside alla olen pannud ka sooja pesu, et paremini higistaksin ning ka jõusaalis on mul pikk dress seljas ning selle all soe kampsun. Samuti jälgin ka hoolega toitumist. Jooksmisest niisama on suhteliselt vähe abi, kui toitumine paigas ei ole ja peale väsitavat jooksu oma energiavarusid saasttoiduga täiendatakse!
  25. Tere

    Tere! Teed pildid ära ja saadad minu postkasti ning vaatan üle ja arutan teiste Eesti võistlejatega. Poseerimine on päris keeruline, aga samas väga oluline kunst. Tule kindlasti 13-dal novembril Tallinnasse, Salmesse neid Eesti meistrivõistluseid vaatama, sest oma silm on kuningas! Edu!
×