tonic

Väike intervjuu ühe profiga

Karm tõde :)

M: I guess it's a vicious cycle.

BB: The insulin's very dangerous. I'm feeling it right now. I'm getting real tired, headaches, weakness. I breathe hard. Not a good drug to take.

IM: What's the danger with the insulin? It's a hormone, so what's the big problem?

BB: You can die right there. I mean, there isn't one of us who hasn't been in shock. You really don't know.

IM: Have you ever had to go to the hospital because of it?

BB: I've been in the hospital a few times, yeah. They had to use half a bag of glucose intravenously to keep me going. I didn't have any glucose in my liver, because I did too much insulin. My brain was starved, and I was beginning to fall asleep, go into a coma.

Nii et mõelge enne kui keegi kavatseb tarvitada!!

Jaga seda postitust

Viita postitusele
Jaga teistes saitides

päris huvitav lugemine tõesti. suht kehva eluke neil siis. paar asja ikka hämmastas küll, näiteks see, et enamus neid ei treeni tugevalt, vaid on poolunes kui trenni teevad.

eriti hämmastas mind see:

BB: I'll tell you what: [some] of the guys, like [blank], are gay prostitutes.

IM: Think so?

BB: I know so. That's how they can afford all those drugs. That's definite. Of course [certain people in] the gay community are going to walk up and say, Hey, we'll give you so much to have sex. That's just like a straight guy walking up to Cindy Crawford and saying it. But for us it's a way to make a good $10,000 a month. It helps with our drug bill and sometimes they just give us drugs for the act.

eriti karm, kui ma nüüd õigesti aru saan, siis homod pakuvad proffidele raha, et nood nendega magaks :)

eriti haige kujutlusvõime tuli silme ette kohe kuidas mõni nt top10 proffidest perset uppi hoiab ja mingi kleenuke pede talle p.. kütab. tüübid peavad ikka päris meeleheitel olema. uskumatu. ja seda selle nimel, et endale suuremaid muskleid saada.

ja see ka et tüüp ei osta vitamiine, vaid paneb selle raha steroidide arvele. ja et nad mitte ei piirdu ainult steroididega vaid panevad ka kokaiini, et nälga peletada. kas see on siis seda väärt, kui nad sentigi sellega ei teeni.

Jaga seda postitust

Viita postitusele
Jaga teistes saitides