Jump to content
Sign in to follow this  
Fre

Sheik

Recommended Posts

Katsetasin eile esimest korda sheiki peale trenni. Panin 5g kreatiini, 15g viinamarjasuhkrut, 60g Malto süsivesikuid ja 30g Whey1-te ning segasin 500 ml viinamarjamahlaga. Koks tuli kuidagi VÄGA magus ja maitse oli ebatavaline, siiski mitte vastuhakkav, aga palju ma ei suudaks küll seda juua. Ja paljud on öelnud, et peale seda peaks olema täiskõhu tunne, aga mul küll polnud ja juba 30-60 minuti jooksul tahtsin mingit korralikku õhtusööki. Milles võib asi olla?

Kas Te mäletate, millised olid Teie esimesed maitseelamused?

Kas see kreatiini väike kogus selles segus kuidagi mõju ära ei kaota? Kas kreatiin kuhugi "ära ei kao" ja toime siiski püsib, olenemata teiste pulbrite sisaldusest?

P.S. Koksi panin sisse peale dushi all käimist ning tegin selle kohapeal valmis, mitte eelnevalt.

Edited by Fre

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sega veega siis ei tule nii magus!

nii need šeigid kipuvad olema jah, kui viinamarjasuhkrut ja maltot panna, mul on sama mure tihti

väga hea variant oleks seda teha veega, pole tähtis et täpselt 0,5l, võid 1L ka teha, kui selle ära juua suudad, üldiselt rohkem vett pidigi parem olema

ja muide, ise meeldivalt üllatusin, muscle+ polegi nii magus kui teised valgud mida proovind olen, niiet see on ka variant

jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

endal juba ära harjund ! parema tunde annab kõhule shake piimaga mida muidugi kõik aeglasema imenduvuse tõttu ei soovi aga ise kasutan meetodit - tund enne trenni 30 g valku ja 60-80 g dextroosi veega ja pärast piimaga 60-80g dextroosi + sama palju maltot , 45 g valku ja 5 g kreatiini!

Share this post


Link to post
Share on other sites
endal juba ära harjund ! parema tunde annab kõhule shake piimaga mida muidugi kõik aeglasema imenduvuse tõttu ei soovi aga ise kasutan meetodit - tund enne trenni 30 g valku ja 60-80 g dextroosi veega ja pärast piimaga 60-80g dextroosi + sama palju maltot , 45 g valku ja 5 g kreatiini!

Sellist raha mul kahjuks pole, aga millega sa tegeled, et endale suudad kõike seda pidevalt muretseda ja rahast puudu ei tule?

Edited by Fre

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 ml tavalises viinamarjamahlas on niigi 10 ja rohkem g süsivesikuid see koks,fre , mis sa kokku segasid sisaldas lõpuks 65 + 50 = vähemalt 115 grammi puhast süsivesikut, mis on algajale liiast( juhuil kui sa just 90kg ei kaalu) ja pole ime ka et maitse liiga läila on

Share this post


Link to post
Share on other sites
endal juba ära harjund ! parema tunde annab kõhule shake piimaga mida muidugi kõik aeglasema imenduvuse tõttu ei soovi aga ise kasutan meetodit - tund enne trenni 30 g valku ja 60-80 g dextroosi veega ja pärast piimaga 60-80g dextroosi + sama palju maltot , 45 g valku ja 5 g kreatiini!

aga miks just niipidi?

kas poleks mõtekam piimaga just enne trenni ja veega pärast, peale trenni on ju kiiresti taastumiseks valku vaja, aga piimaga enne trenni kindlustaks selle, et trenni ajal aeglaselt imenduks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga miks just niipidi?

kas poleks mõtekam piimaga just enne trenni ja veega pärast, peale trenni on ju kiiresti taastumiseks valku vaja, aga piimaga enne trenni kindlustaks selle, et trenni ajal aeglaselt imenduks?

asi selles et enne trenni on mu shake väga tagasihoidliku kalorsusega - saan trenni teha niiüelda suhteliselt tühja kõhu tundega aga samas energiat on ! peale trenni meeldib ära panna selline hea kaloripomm kusjuures leian et see mõni minut vahet ei muuda mulle palju!

eks igaüks leiab mis talle rohkem sobib!

parimat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sellist raha mul kahjuks pole, aga millega sa tegeled, et endale suudad kõike seda pidevalt muretseda ja rahast puudu ei tule?

kellel siis rahast puudu ei tuleks?? :blink:

aga eks teen tööd ikka nati !

Share this post


Link to post
Share on other sites
100 ml tavalises viinamarjamahlas on niigi 10 ja rohkem g süsivesikuid see koks,fre , mis sa kokku segasid sisaldas lõpuks 65 + 50 = vähemalt 115 grammi puhast süsivesikut, mis on algajale liiast( juhuil kui sa just 90kg ei kaalu) ja pole ime ka et maitse liiga läila on

Mida ma peaks siis tegema? Kas viinamarjamahla asemel vett sisse võtma, nagu soovitati või vähem Maltot sisse panema?

Edited by Fre

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida ma peaks siis tegema? Kas viinamarjamahla asemel vett sisse võtma, nagu soovitati või vähem Maltot sisse panema?

ära nüüd maitse pärast küll midagi ära või vähemaks võtma hakka-nii võib kaloreid väheks jääda peale trenni, kuid siis on kriitilise tähtsusega energiavarud taastada.Sheik tee selline, et ta ikka oma eesmärki täidaks, milleks ei ole mitte maitseelamust saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ära nüüd maitse pärast küll midagi ära või vähemaks võtma hakka-nii võib kaloreid väheks jääda peale trenni, kuid siis on kriitilise tähtsusega energiavarud taastada.Sheik tee selline, et ta ikka oma eesmärki täidaks, milleks ei ole mitte maitseelamust saada.

Pole vaja liialdada ka. Kriitilist pole siin MITTE MIDAGI, surema ei hakka keegi. Ja täitsa mõtetu on algajal üle 100g süsikaid ära juua. Kui tahad rasvamaoks saada siis küll, muidu pole seda vaja. Piisab ka palju vähemast... pealegi mina sain aru, et eesmärgiks oli üldse rasva kaotamine? Miks siis üldse nii palju süsivesikuid sisse lahmida endale, mida ära ei kuluta. Kui kõhult vaja pekki maha saada, siis mõistlik oleks 1:1 sheik, 30g valku 30g süsivesikuid. Ise teen ka nii ja rohkem pole mõtet, vitamiine ka sellest jurast ei saa, siis miks neid kaloreid vaja nii metsikult, hiljem kulutab keha neid süsivesikuid hoopis, kui võiks rasvu põletada (mis on ka eesmärk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mingiks rasvamaoks ei saa kui peale trenni 100g süsivesikuid süüa. Ma söön kasvõi 120g süsikaid. Üldine päevakaloraaž loeb rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei ole eriti suur probleem kas panna paarkümmend g rohkem või vähem , seda nii hardgainer-il kui aeglase ainevahetusega inimesel ! suurem probleem on pigem üldine magusa söömine absurdsetes kogustes(kiirelt imenduvad süsivesikud)!

ka küllastumata rasvade kogus on paljudel minimaalne ( enda üllatuseks leidsin ka enda menüüst puudujäägi) + tuleb arvestada veel vitamiinide , mineraalide ja kiudainete olemasolu menüüs - vastasel juhul igatahes on ainevahetus mõjutatud !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas siis kui panna 500 ml vee kohta 30g süsikaid, 30g valku, 15g dekstroosi ja 5g kreatiini (+5g glutamiini) ei välista 1 keemiline komponent teist s.t. kas ma saan kõikidest maksimumi võetud või peaks nad eraldi vee sisse segama??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma panin 300ml vett + 1tl. glükoosi + 1/2tl. kreatiini

ei olnud üldsegi magus, vaid ainult vee maik oli <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×