Jump to content
Sign in to follow this  
Heix89

Kohupiima segamine proteiiniga.

Recommended Posts

Tekkis küsimus, et kuidas mõjub proteiini segamine kohupiimaga? Varem sai protekat võtta kas vee või piimaga, aga viimasel ajal tundus kuidagi jube lääge ja lihtsalt ei läinud enam alla. Avastasin, et kui segad kõigepealt ühe mõõtetorbiku proteiini piimaga ja selle omakorda kohupiimaga, on ülimaitsev segu :lol: Piimaga segan ennem sellepärast, et muidu jäävad mingid pulbriklimbid kohupiima sisse :blink:

Teoreetiliselt peaks see ju üks päris paras valgupomm olema? Kohupiima ja protekat doseerin nii, et tuleks umbes 30 g valku, sest ühe söögikorraga keha ju rohkem ei omasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oleks kah üks küsimus. Nimelt et ei mäleta miks on valgupulber parem kui kohupiim, sama palju valku saab ikka. Kas oli asi selles et pulber on töödeldud või midagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tekkis küsimus, et kuidas mõjub proteiini segamine kohupiimaga? Varem sai protekat võtta kas vee või piimaga, aga viimasel ajal tundus kuidagi jube lääge ja lihtsalt ei läinud enam alla. Avastasin, et kui segad kõigepealt ühe mõõtetorbiku proteiini piimaga ja selle omakorda kohupiimaga, on ülimaitsev segu :lol: Piimaga segan ennem sellepärast, et muidu jäävad mingid pulbriklimbid kohupiima sisse :blink:

Teoreetiliselt peaks see ju üks päris paras valgupomm olema? Kohupiima ja protekat doseerin nii, et tuleks umbes 30 g valku, sest ühe söögikorraga keha ju rohkem ei omasta.

kohupiima segamine proteiiniga?? mis? kohupiim ise ongi ju proteiiniallikas.

mina olen segand kohupiima sellise teise proteiiniallikaga nagu muna ja vedeldamiseks vähe piima

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui sa 30g valku paned + kohupiim siis nagu organism ei peaks ju deoreetiliselt kohupiima omandama? kui ainult 30 omandab korraga

Share this post


Link to post
Share on other sites

kohupiima segamine proteiiniga?? mis? kohupiim ise ongi ju proteiiniallikas.

mina olen segand kohupiima sellise teise proteiiniallikaga nagu muna ja vedeldamiseks vähe piima

proteiiniga selles mõttes, et pulbriga, seal on ju vajalikke vitamiine rohkem, kui kohupiimas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui sa 30g valku paned + kohupiim siis nagu organism ei peaks ju deoreetiliselt kohupiima omandama? kui ainult 30 omandab korraga

Allar, ma ei pane 30 g protekat + kohupiim. doseerin nii, et kokku umbes 30 g valgusisaldus tuleks. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pole nagu mõtet jalgratast leiutama hakata uuesti ...vitamiine saad nii või teisiti päeva jooksul toidust,nende pärast pole kyll mõtet segada neid kokku ja kui toit yhekülgne siis osta multivitamiini tablasid. kõik valgupulbrid ei sisalda vitamiine samuti...kõige lihtsam on,et üks eine võtad paki kohupiima,teinekord siis pulber.

kui aga lihtsalt enda lõbuks ja maitse pärast segad nii,siis võid vabalt segada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere, praegu söön pool pakki (125g.) kohupiima umbes pool kuni tund aega enne trenni ja pool pärast, aga see teeb ühel toidukorral ~20g valku... mõtlesin et ostaks toidulisandiks proteiini, et siis näiteks enne trenni sööks paki kohupiima (250g.) ja peale trenni jooks ühe proteiini sheigi.

Aga tahsin seda küsida et kumba pidi on mõtekam: kas enne trenni kohupiim ja peale trenni sheik või vastupidi?

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, praegu söön pool pakki (125g.) kohupiima umbes pool kuni tund aega enne trenni ja pool pärast, aga see teeb ühel toidukorral ~20g valku... mõtlesin et ostaks toidulisandiks proteiini, et siis näiteks enne trenni sööks paki kohupiima (250g.) ja peale trenni jooks ühe proteiini sheigi.

Aga tahsin seda küsida et kumba pidi on mõtekam: kas enne trenni kohupiim ja peale trenni sheik või vastupidi?

:rolleyes:

Kohe peale trenni sheik on mõtekam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea on segada kodujuustu kalmarjaga , kõik vajalikud asjad, asendamatud amino - ja rasvhapped :rolleyes:

200 gr kodujuustu kohat umbes 50 gr lõhe või forelli marja - viimaseks toidukorraks ideaalne .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Väga hea on segada kodujuustu kalmarjaga , kõik vajalikud asjad, asendamatud amino - ja rasvhapped :rolleyes:

200 gr kodujuustu kohat umbes 50 gr lõhe või forelli marja - viimaseks toidukorraks ideaalne .

Peaks proovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Väga hea on segada kodujuustu kalmarjaga , kõik vajalikud asjad, asendamatud amino - ja rasvhapped :rolleyes:

200 gr kodujuustu kohat umbes 50 gr lõhe või forelli marja - viimaseks toidukorraks ideaalne .

Eriti ei lähe kalamari alla aga kui kasulik küll läheb :) proovima peaks B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×