Jump to content
Sign in to follow this  
lauri61

jooksmine, kas igapäev võib?

Recommended Posts

Kas teeb kuidagi kahju, kui joosta iga päev 10 km? Või peaks jätma päeva puhkuseks? Kuidas tulemused sellest sõltuvad? Eesmärk rasvu põletada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelt asi selline, et olen paar kuud vahelduva eduga jooksun mindi 7km, kaks või kolm korda nädalas. Tulemusi aga pole näha. Nüüd olen 4 päeva järjest jooksnud 10km, kas jätkan samas vaimus, või pean vahepeal puhkuse tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puhata ikka tuleb 1-2 päeva nädalas.

Rasvade põletamiseks peab pulsisagedus olema 120 - 140,soovitavalt 120,joosta tuleks 30 - 45 min,max 1 tund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jäta endale vähemalt üks päev puhkuseks.Iga päev pole mõtet! Tulemuseni peaksid jõudma, kui treenid 70-85% maksimaalsest südamelöögisagedusest 30-45 minutit ja 5-6 korda nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kestusjooksu arendav toime algab 60 - 90 min ja võib maratonijooksjate puhul ulatuda 2- 3 tunnini,südame löögisagedusega 120 - 150 lööki minutis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pulsi ma ei mõõda, aga jooksen sellises tempos, et mõnus on endal. Keskmiselt 75 min jooksen. Kas sellest ei ole siis rohkem kasu kui 45 min jooksust?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pulsi lugemine on siiski väga tähtis.Kui sa jooksed madalama pulsi sagedusega ,siis kulutatakse energia saamiseks rohkem rasvu ja vähem süsivesikuid.Kui pulss on kõrgem,siis kulutatakse rohkem süsivesikuid(sest energiat on vaja organismile kiiresti saada) ja vähem rasvu.Pikemaajalisel jooksmisel on kulutatud üldkaloraa? suurem,kuid sa sööd selle tagasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×