Jump to content
Sign in to follow this  
kirjutaja

kuidas oleks kõige õigem

Recommended Posts

Olen siin uus kasutaja. Räägin siis natuke endast, kaua olen käinud jõusaalis, kui tihti jne. :o

Olen jõusaalis käinud 4 kuud kokku, 2 kuud käisin algul omapäi, tegin seal mis ette juhtus, ja iga kord 1,5-2h, 2-3x nädalas, viimased 2 kuud aga olen teinud harjutusi õigesti(osa mis tegin valesti algul), 3x... jne, on ka aidanud, esimesed 2 kuud kasutasin ka ühe korra 1kg megaproteiini pulbri ära, see ei muutnud midagi minuarust B)

Enne jõusaalis käima asumist kaalusin 66,2KG, nüüd kaalun keskmiselt 72-73kg, pikk olen 190cm, ja olen 16 aastane noormees.

Nüüd küsimus et kui tihti ma peaks käima jõusaalis, ja mida peaks sööma enne/peale käimist, ja mul on umbusaldus nende pulbrite vastu, kuid olen kuulnud et mingi muna söömine enne jõusaali aitab kasvatada lihasmassi.

Kuulaks targemate soovitusi:kui tihti käia, mida süüa ja üldse mida soovitate ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma järgmine kuu hakkan kreatiini ja whey lemonit võtma, eks ma võin hiljem teada anda kuidas laksas, aga eriti ka algul ei uskunud aga ma loodan, proovin kõik järgi;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elus ei saavutata midagi lihtsalt,ammugi veel kulturismis.Sind huvitavaid küsimusi on lahatud siin foorumites küll ja küll.Loe läbi kõik foorumi teemad ja artiklid ja leiad vastused kõikidele küsimustele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alguses usun, et 3x nädalas oleks ideaalne. kuskil tund enne trenni söö midagi süsivesikurikast (suuremas osas aeglasti imenduvaid, kuid lisa ka kiiresti imenduvaid süsiv) ning kergemat valgurikast toitu. peale trenni oleks parim valgukoks koos süsiv, seal kiiresti imenduv valk ja seda on eriti vaja peale trenni, et muskel saaks kiiresti vajaminevaid aminohappeid. muul ajal valgukoks paremaid tulemusi otseselt ei anna, piisab täiesti muudest valgurikastest toitudest (muna, piim, liha jne).

algatuseks piisab ma arvan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tavaliselt on kõigile küsimustele vastused olemas juba siin forumis kuna keegi on need ikka kunagi ennem esitanud ja ka vastused saanud...

aga võin öelda et pulbritel ei ole häda midagi ait mõõdukalt tarbida..

edu sulle treenimisel

Share this post


Link to post
Share on other sites
...olen kuulnud et mingi muna söömine enne jõusaali aitab kasvatada lihasmassi...

no anna andeks...aga...kui sa esimese asjana foorumisse tulles oleksid natuke vanu teemasi lugenud ning mitte kohe oma probleemist rääkima hakanud siis oleksid ammu juba palju-palju targem

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma järgmine kuu hakkan kreatiini ja whey lemonit võtma, eks ma võin hiljem teada anda kuidas laksas, aga eriti ka algul ei uskunud aga ma loodan, proovin kõik järgi;)

no proovi järele ja siis anna teada kas aitas :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
alguses usun, et 3x nädalas oleks ideaalne. kuskil tund enne trenni söö midagi süsivesikurikast (suuremas osas aeglasti imenduvaid, kuid lisa ka kiiresti imenduvaid süsiv) ning kergemat valgurikast toitu. peale trenni oleks parim valgukoks koos süsiv, seal kiiresti imenduv valk ja seda on eriti vaja peale trenni, et muskel saaks kiiresti vajaminevaid aminohappeid. muul ajal valgukoks paremaid tulemusi otseselt ei anna, piisab täiesti muudest valgurikastest toitudest (muna, piim, liha jne).

algatuseks piisab ma arvan :D

aitäh sulle :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina soovitan 1-2 aastat ilma toidulisanditeta treenida. 3-s aasta on viimane aeg valke jms tarbima hakata. Mina treenin üldse ilma :rolleyes: , 5-s aasta jookseb. Tasub endale teooria korralikult selgeks teha. Soovitan www.bodybuilding.com, www.criticalbench.com, www.trulyhuge.com ning kui kuidagi pääsed ligi, siis ka www.cyberpump.com. Jõutreeningu piibliks peab osa jõusaali jüngreid dokumenti nimega H.I.T.(High Intensity Training),autorit ei mäleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina soovitan 1-2 aastat ilma toidulisanditeta treenida. 3-s aasta on viimane aeg valke jms tarbima hakata. Mina treenin üldse ilma :D , 5-s aasta jookseb. Tasub endale teooria korralikult selgeks teha. Soovitan www.bodybuilding.com, www.criticalbench.com, www.trulyhuge.com ning kui kuidagi pääsed ligi, siis ka www.cyberpump.com. Jõutreeningu piibliks peab osa jõusaali jüngreid dokumenti nimega H.I.T.(High Intensity Training),autorit ei mäleta.

selge, ma uurin neid lehekülgi :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina soovitan 1-2 aastat ilma toidulisanditeta treenida. 3-s aasta on viimane aeg valke jms tarbima hakata. Mina treenin üldse ilma :D , 5-s aasta jookseb. Tasub endale teooria korralikult selgeks teha. Soovitan www.bodybuilding.com, www.criticalbench.com, www.trulyhuge.com ning kui kuidagi pääsed ligi, siis ka www.cyberpump.com. Jõutreeningu piibliks peab osa jõusaali jüngreid dokumenti nimega H.I.T.(High Intensity Training),autorit ei mäleta.

ise tarbin küll proteiini peale poolt aastat treenimist... ei ole midagi halba öelda nende kohta :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina soovitan 1-2 aastat ilma toidulisanditeta treenida. 3-s aasta on viimane aeg valke jms tarbima hakata. Mina treenin üldse ilma  :D  , 5-s aasta jookseb. Tasub endale teooria korralikult selgeks teha. Soovitan www.bodybuilding.com, www.criticalbench.com, www.trulyhuge.com ning kui kuidagi pääsed ligi, siis ka www.cyberpump.com. Jõutreeningu piibliks peab osa jõusaali jüngreid dokumenti nimega H.I.T.(High Intensity Training),autorit ei mäleta.

ise tarbin küll proteiini peale poolt aastat treenimist... ei ole midagi halba öelda nende kohta :rolleyes:

Proteiini peab tarvitama koguaeg,päevas umbes 2g kehakaalu kohta..Toidulisadest valku on mõtekas tarvitada peale trenni,kui on vaja kiirestiimenduvaid valke.Või siis kui lihtsalt pole aega söögi valmistamiseks ja proteiinishake on ainuke võimalus,kust valku saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NB! loe kokku kõik mis sa sisse sööd ja arvuta palju seal valku on ! kui tuleb 145g valku kokku siis pole sul vaja seda proteiini osta kuid kui jääb puudu siis osta proteiini ja joo seda koos mahlaga pärast trenni kohe alla :rolleyes: siis saad kõik kätte mis vaja :D

ära unusta muidugi ka süüa xD

Edited by refixeq

Share this post


Link to post
Share on other sites
NB! loe kokku kõik mis sa sisse sööd ja arvuta palju seal valku on ! kui tuleb 145g valku kokku siis pole sul vaja seda proteiini osta kuid kui jääb puudu siis osta proteiini ja joo seda koos mahlaga pärast trenni kohe alla :D siis saad kõik kätte mis vaja :D

ära unusta muidugi ka süüa xD

iga päev ei söö ma nagunii ühte sama

aga hakkan vist ikka pulbrit edasi kasutama, siis on kindel et kõik vajalikud ained imenduvad organismi täiskoguses :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
NB! loe kokku kõik mis sa sisse sööd ja arvuta palju seal valku on !  kui tuleb 145g valku kokku siis pole sul vaja seda proteiini osta kuid kui jääb puudu siis osta proteiini ja joo seda koos mahlaga pärast trenni kohe alla :D siis saad  kõik kätte mis vaja :D

ära unusta muidugi ka süüa xD

iga päev ei söö ma nagunii ühte sama

aga hakkan vist ikka pulbrit edasi kasutama, siis on kindel et kõik vajalikud ained imenduvad organismi täiskoguses :rolleyes:

aga vaata et sa valke üle ei söö muidu läheb asi vastupidi kahjulikuks :D ja NB!organism ei suuda rohkem kui 30g valku omandada ühe toidu korral muidugi see on igal ühel erinev nii et ma arvan et mingi 30-40g vms! So ära arva et kui sa sääd ühe korraga palju siis saad kohe kõik kätte.

Edited by refixeq

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul tuli üks huvitav küsimus

et kas on mõtet süüa pulbrit kõrvale ainult nendel päevadel kui teed trenni, või siis peab ka siis sööma seda kui pole mõni päev trenni üldse teinud?et kas neil päevadel mil trenni ei tee, peaks ikkagi pulbrit sööma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nii et päeva valgu norm saaks täis!

Valku tuleb süüa iga toidukorraga...

Share this post


Link to post
Share on other sites
nii et päeva valgu norm saaks täis!

Valku tuleb süüa iga toidukorraga...

ka siis kui trenni ei tee? mina arvasin, et kui trenni ei ole teinud päev otsa ainult lebotand siis ei ole valkudest kasu, kuna ei toimu nii suurt sünteesimist lihastesse, kuna pole olnud trenni :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pidevalt tuleb arvestada päevas söödavaid toidukoguseid ja sellega koos ka kilokaloreid.Kui tavaliselt kulutab täiskasvanud mees 2900 - 4000 kcal,siis trenni tehes 6000 - 7000 kcal.

Trenni päevadel söö rohkem ja teistel päevadel natuke vähem,muidu võivad üleliigsed kilokalorid muutuda rasvaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nii et päeva valgu norm saaks täis!

Valku tuleb süüa iga toidukorraga...

see on mingi 6-s kord kui sama asja kirjutad aga siiani ei ole sellega üllatanud! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nii et päeva valgu norm saaks täis!

Valku tuleb süüa iga toidukorraga...

ka siis kui trenni ei tee? mina arvasin, et kui trenni ei ole teinud päev otsa ainult lebotand siis ei ole valkudest kasu, kuna ei toimu nii suurt sünteesimist lihastesse, kuna pole olnud trenni :rolleyes:

midagi see otseselt paremat ei tee. pulber ikka on omal kohal peale trenni. sest kui sööd mittetrennipäeval, siis see imendub supsti ära ja pead varsti jälle sööma, kusjuures erilist kasu sellest pole, et saad kiiresti imenduvaid valke, sest organismil seda otseselt ei ole vaja kuna pole olnud kestvat treeningut. niiet pulber peale trenni ja tavatoit (piim, muna, liha jne) trennivabalpäeval. iseasi kui sul pole aega süüa sooja toitu päeval, siis võid võtta valgusheigi, mille saad ruttu nahka pista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nii et päeva valgu norm saaks täis!

Valku tuleb süüa iga toidukorraga...

ka siis kui trenni ei tee? mina arvasin, et kui trenni ei ole teinud päev otsa ainult lebotand siis ei ole valkudest kasu, kuna ei toimu nii suurt sünteesimist lihastesse, kuna pole olnud trenni :rolleyes:

midagi see otseselt paremat ei tee. pulber ikka on omal kohal peale trenni. sest kui sööd mittetrennipäeval, siis see imendub supsti ära ja pead varsti jälle sööma, kusjuures erilist kasu sellest pole, et saad kiiresti imenduvaid valke, sest organismil seda otseselt ei ole vaja kuna pole olnud kestvat treeningut. niiet pulber peale trenni ja tavatoit (piim, muna, liha jne) trennivabalpäeval. iseasi kui sul pole aega süüa sooja toitu päeval, siis võid võtta valgusheigi, mille saad ruttu nahka pista.

Suur aitäh sulle, nüüd sain selles osas palju targemaks :D

muide kui igapäev ma seda sööks siis läheks see väga kulukaks kah, vähemalt minu puhul, ma olen ju 16 ja tööl ei käi, raha jõusaalis käimiseks ja massipulbriks pean ise teenima ja koguma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×