Jump to content
soodake

jõusaalis treenimise tihedus kaalu langetamiseks

Recommended Posts

Kui tihedalt oleks mõistlik treenida?

Ise olen käinud peaaegu iga päev..no 5 päeva nädalas!Treenin algajate kava järgi ja treeneri ütlused:norm oleks 1 kg kaalust alla saada.

Jälgin ka toitumist!

Nüüd mõtlengi, et kas praktiliselt iga päev on liiga palju trennis kõiki lihasgruppe pingutada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALgajate kava pole vist nagu eriti mõeldud 5 korda nädalas tegemiseks.Ja pingem tuleb sul jõusaalist kaalu juurde kui seda allla läheb,sest lihas kaalub rohkem kui pekk.Kaalu langetamiseks tee palju aeroobset käi jooksmas jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega see nüüd nii must ja valge ka ei ole, et jõusaalis kaal ainult kasvab. Tehes mõõdukate raskustega ja suurte kordustega (15-..) , siis annab see lihastele toonust ja soodustab rasvakadu ka. Eeldusel muidugi, et ei söö suurtes kogustes valku, mis lihase kasvama paneb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tee või 7 päeva kui vähegi tahad, kuid tee aeroobset <_< 40- ... min madala pulsisagedusega trenni ja küll see rasv ka pealt kaob. Jõusaalis kangi liigutamas võiks käia 2 korda nädalas, et lihas ilusti pingul oleks:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh..mai saa nyyd hästi aru.Treener andis toitumises nõuandeid ,et pärast trenni sööksin kas kodujuustu v kohupiima,et saada valku organismi.Kui kysisin,et kas kaalu juurde tulema ei hakka,kui jõusaalis treenides kaalu langetada pyyan ja valku söön siis ytles,et ei tule.Et kui midagit juurde tuleb ,et siis ma läheks ja näitaks talle ka:D..imelik..mis siis õige on?Nojah 150 g kohupiima pole just SUUR KOGUS valku kah!A kuidas selle treenimise tihedusega on? päeva nädalas kogu treeningkava on ok? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valku pead sa loomulikult organismi saama, aga mitte suurtes kogustes. Sinu puhul peaks päevas piisama 1g valku 1kg kohta.

Rasvapõletuseks säti pulss 60-70% maksimumist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inimkeeli öeldes proovi hoida pulss 100-140 vahel siis peaks rasvapõletus toimuma. Ja üldsegi kulturistidel on see jama, et pulssi ei tahete kõrgele lasta kuna lihast kärbib. Naistel selle koha pealt peaks olema ükskõik kuna Teie kallid daamid ei ole selle eesmärgiga saalis, et lihast suureks ajada. Seega anna minna ja jookse ja jookse ja jookse. See põletab rohkem kaloreid. (igaks juhuks soovitan üle küsida Otilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.Järgmine kord kui otti näen saalis siis kysin <_< Aga olen kuunud et rasv hakkab põlema ajaliselt ?Et siis vähemalt 30 min jooksu?:D Ja noh ilmselt tuleb siis aeglaselt joosta sest muidu läheb pulss yles:P A jõusaalist siis rasvapõletusele mingit tolku polegi vai ;) ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
A jõusaalist siis rasvapõletusele mingit tolku polegi vai <_< ??

...niipalju on, et jõusaalis saad pekialla endale lihase mis omakorda aitab sul kiiremini pekki põletada :-) + üldfüüsiline vorm ka paraneb.

Parimatega,

Jussike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Leidsin siit kaks erinevat naistele mõeldud treeningkava-kas ma peaksin siis tegema näiteks 3 korda nädalas ja kordamööda mõlema kava järgi või ainult ühte kava järgima nädala lõikes või kuidas see asi käib...

<_< aitähh kes viitsib aidata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Leidsin siit kaks erinevat naistele mõeldud treeningkava-kas ma peaksin siis tegema näiteks 3 korda nädalas ja kordamööda mõlema kava järgi või ainult ühte kava järgima nädala lõikes või kuidas see asi käib...

:unsure: aitähh kes viitsib aidata

Ühte kava umbes kaks kuni kaks pool kuud ja siis valida endale miski teine kava!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×