Jump to content
Sign in to follow this  
clumsy

rasvapõletuse pulss

Recommended Posts

Mis see õige pulss on siis rasvapõletuseks?

Üks väidab, et 60-70 ja teine et 70-80% maksimaalsest. Räägitakse, et kiirkõnd pidi hästi mõjuma, selle järgi vist siis 60-70 on õige, minul vähemalt kõnniga 70% on suht võimatu kätte saada, ikka allapoole jääb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma loodan ,et ma väga offtopicut ei räägi ,aga ise tegin mõned aastad tagasi jooksmas käies olulise vea ajades pulssi liiga kõrgeks ning võttes iga kord viimast... rasva põletuse korral pidi soovituslik olema joosta kuskil 30-40 min mõõduka tempoga nii ,et suudad samal ajal rääkida ja vahemaa ,mida jooksed, ei oleks liiga pikk , sest siis keha avastab ,et on ekstreemsetes tingimustes ning rasva asemel võtab maha lihase pealt .

Kiirkõnd võiks olla tõesti hea võimalus ,aga mina eelistaks kerget jooksmist ;)

Loodan ,et oli mingil määral abi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

60-70% on õige rasvapõletuse seisukohast, kui kiirkõnnist väheks jääb siis tee 40-50 jooksusammu ehk niikaua kui 70% peale hakkab jõudma siis kõnnid niikaua kui pulss tagasi 60 peale tagasi langeb jne. jne jne.

Üsna mõnus liikumine on, need kes jooksu teevad küll muigavad aga ära lase end sellest häirida :-)

Ma panen pulsivahemiku teadlikumalt natuke suuremaks 60-73%) siis kell ei piiksu koguaeg :-)

Parimatega,

Jussike

Lisainfot saad:

Kuidas treenida targalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seal on kirjutatud "rasvade osakaal". Põhimõte on selles, et madalal pulsil treenides põletatakse valdavalt rasvu, kui pulssi tõsta siis hakkab keha energiat ka lihastest ammutama mille tagajärjel väheneb lihasmass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

60-70 peax jah see õige tsoon olema-kui ma ei eksi siis kasutab organism energia saamiseks 70-80 protsenti rasvu ja ülejäänd siis süsivesikud-igatahes paljud seda vist ei tea sest suusarajad on täis paksukesi kes silmad punnis ringi uhavad... ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahad pohmakaga jooksma minna? ;)

Kui ma nüüd õigesti mäletan siis 1kg rasva vastas vist 3500 kcal (kindel ei ole kahjuks).

5x3500=17500kcal. Jaga see treeningute vahel ära ja siis saad teada palju jooksma pead.Selle peaks veel tegelt 0,6 või 0,7 läbi jagama, siis saab niivõrd kuivõrd täpse tulemuse ehk siis 25000-29000kcal.

Kui väga puusse panin, siis parandage palun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×