Jump to content
Sign in to follow this  
Motiveeritu

Proteiin + Dextro + BCAA + Kreatiin tarvitamine

Recommended Posts

Tere, kõik see pere!

Olen kuulnud pealkirjas mainitud lisandite manustamise kohta erinevaid arvamusi - üks ütleb, et pärast trenni "laksi kõik korraga sisse", teine ütleb, et kui teha sheiki piimaga, siis BCAAd ei tohiks sinna panna.
Antud hetkel olen tarvitanud seda nii, et enne trenni (umbes tund aega) segan 5g kreatiini, 3g BCAA ja 10g dextrot - vahetult pärast treeningut proteiin(45g)+dextro(40g), paar tundi hiljem BCAA(3g)+kreatiin(5g)+dextro(10g). Trennivabadel päevadel tarbin hommikul ja õhtul BCAA+kreatiin+dextro (eelmainitud kogused).
On selline teguviis õige (nii koguste kui ka kombineerituse osas) või peaks midagi teisiti tegema?
Eelkõige huvitab mind just see kombode sobivus, ent, kui tüli ei tekita, võiksite mind valgustada ka koguste õigsuse osas.

Kehakaaluks ~67kg, pikkus 170cm.

Terviseid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne trenni 5g kreatiini + 24g Wokout Shocki.

Trenni ajal 15g Workout Intrat.

Pärast trenni 5g BCAA kapsleid + 40g Whey3 + 60g Malto6 + 2g Beta alaniini + 5g kreatiini.

Pärast trenni 5g BCAA kapsleid võtan enne viimase harjutuse juurde jõudmist.

Kreatiini ajastus pole absoluutselt oluline ning 5g päevas peaks piisama üldiselt, osadele meeldib ka muidugi rohkem panna kuna suhteliselt odav ning väga haiget ei tee.

Samuti ei näe mõtet valgule veel BCAA-d lisaks panna, valgust endast peaks juba piisama. Trenniaegne BCAA aga väga soovitatud (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unustasin mainida, et BCAAd tarbin hetkel pulbri kujul, samuti olen eelistanud Dextrot, sest minule teadaolevalt on selle imendusvõime kiirem kui maltol.
Kõik peale dextro on ostetud Bonsuna poest.

1) Proteiin: http://www.hcgym.eu/...active-1kg.html
2) BCAA: http://www.hcgym.eu/...itsestatud.html
3) http://www.hcgym.eu/...itsestatud.html

Muid asju, mida Te mainisite, ma soetanud pole, kuid teen seda üsna pea.
Kuid, seni, kuni ma tarbin BCAAd pulbri kujul võin selle ka koos teiste Teie poolt mainitud asjadega ühte sheiki panna (piimaga). Olen kuulnud sellist juttu/müüti, et BCAA ja piim ei sobi eriti kokku - oskate kommenteerida?
Proteiin+Dextro sheike olen siiani piimaga teinud, Kreatiin+BCAA+Dextro aga veega.

1) Trennivabadel päevadel siis ikkagi kreatiin+BCAA, nagu postituse alguses olen maininud?
2) Trennipäevadel jätan pärast-trenni sheigil BCAA ära ja viskan kreatiini ka juurde?
Kuna soovitad trenni ajal BCAAd tarbida, siis 3g 1.5l vee kohta on okei? Umbes nii palju mul vett 2 tunnise treeningu jooksul kulub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antud hetkel olen tarvitanud seda nii, et enne trenni (umbes tund aega) segan 5g kreatiini, 3g BCAA ja 10g dextrot - vahetult pärast treeningut proteiin(45g)+dextro(40g), paar tundi hiljem BCAA(3g)+kreatiin(5g)+dextro(10g). Trennivabadel päevadel tarbin hommikul ja õhtul BCAA+kreatiin+dextro (eelmainitud kogused).

Trennipäeva viimase shake jätaks ära, kui just kaloridefitsiidis pole (siis on BCAA-d veidi vajalikumad) ning viska need 5g kreatiini ja 10g dextro-t lihtsalt pärast trenni võetavasse shake. BCAA-d pole sul lisaks trenniväliselt vaja võtta, söö lihtsalt oma vajalikud valgukogused ja korras. Pole mõtet niisama seda BCAA-d ka juua ning samal põhjusel pole trennivabadel päevadel seda samuti vaja.

Trenniaegne BCAA on muidugi teine teema. Seda võtaks nii, et BCAA-d ennast tuleb vähemalt 10g (erinevates lisandites on erinevad kogused nt 20g toote peale võibki olla 10g BCAA-d)

Vedelik, millega neid toodeid segad pole absoluutselt oluline, pane kasvõi coca zero-ga kui tahad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiini ajastus pole absoluutselt oluline ning 5g päevas peaks piisama üldiselt, osadele meeldib ka muidugi rohkem panna kuna suhteliselt odav ning väga haiget ei tee.

Samuti ei näe mõtet valgule veel BCAA-d lisaks panna, valgust endast peaks juba piisama. Trenniaegne BCAA aga väga soovitatud (Y)

Ei tarbi pärast trenni BCAAd koos valguga, vaid eraldi. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trennipäeva viimase shake jätaks ära, kui just kaloridefitsiidis pole (siis on BCAA-d veidi vajalikumad) ning viska need 5g kreatiini ja 10g dextro-t lihtsalt pärast trenni võetavasse shake. BCAA-d pole sul lisaks trenniväliselt vaja võtta, söö lihtsalt oma vajalikud valgukogused ja korras. Pole mõtet niisama seda BCAA-d ka juua ning samal põhjusel pole trennivabadel päevadel seda samuti vaja.

See trennipäeva viimane valgusheik on siiani ainus olnud, kui aus olla ja ütleks, et sooritusvõime ning keha vorm on igatahes paremaks läinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See trennipäeva viimane valgusheik on siiani ainus olnud, kui aus olla ja ütleks, et sooritusvõime ning keha vorm on igatahes paremaks läinud.

"Siiani ainus olnud"?

Ma rääkisin sellest shakest: BCAA(3g)+kreatiin(5g)+dextro(10g)

Treeningpäeva shaked võiks olla siis sellised hoopis:

1.0) Valikuline pre-workout toode, kui üle 3 tunni pole midagi söönud siis võid BCAA-d panna aga muidu pole vaja

1) Trenni ajal 10g või veidi rohkem BCAA

2) Pärast trenni 5-10g kreatiini, 50g dextro, 45g proteiini

Rohkem shake-e pole sul vaja.

Vaba päeva shake: 5-10g kreatiini, dextro (valikuline)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×