Jump to content
Sign in to follow this  
pacman

Kas on kasu ka?

Recommended Posts

No kas on mõtet üldse peale trenni umbes 50 grammi valku võtta nagu mina seda teen? Raha lihtsalt rohkem ei raatsi kulutada..aga plaan on lihtsalt ennast heas vormis hoida ja tasapisi lihast kasvatada..On sellest vähesest kogusest ka midagi kasu või on mõtetu üritus?Treeninud olen kuskil 5 kuud algul esimesed 2 kuud kaks korda nädalas järgmised kax 3 korda ja nüüd siis 4 korda nädalas,kui se midagi loeB?

Edited by pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kle kas see tegelt ongi nii vähe...kui paned süsivesikud ka peale trenni ja midagi peaks ikka aitama,see sul nagu 1 söögikord...

pane kohupiima ja kodujuustu ja värki ja küll tuleb

Share this post


Link to post
Share on other sites

just. ja kui veel arvestada, et vadakuvalk, mis on kiiresti imenduv ja raisku läheb organismis vähe, siis võid üle võtta lihtsalt. liiga palju võttes võib isegi imendumist takistada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumine on jah ikkagi esmatähtis. Sestpeale, kui endal selle kriitilise pilguga üle vaatasin, on tulemused olnud täitsa head (kusjuures olen naisterahvas), mis sest et hetkel lisavalku ei tarbigi. Samas varsti jälle hakkan--tahaks veel korralikumaid tulemusi :)

Niisiis veelkord: palju kanafileed, (vahelduseks) kala, kodujuustu, kohupiima jne jne. Igas toidukorras midagi neist ja peaks ka hakkama saama, kui just kulturistiks saada ei taha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

õige. kuid seda ei saa võtta nii, et täpselt nii palju ja kõik. iga inimene in erinev ja mõni võib võtta rohkem kui 30g, teine aga vähem. see 30 on siuke keskmine number, kuhu peaks umbes pidama jääma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×