Jump to content
lihtsalt

ega see rinna lihasele liig pole??

Recommended Posts

olen 17,praegult kaalun mingi 70 kilo,max mida jõuan suruda on 90 kg,käin nädalas 5 korda jõukas, rinnale teen 4 päeva nädalas,teen teisi lihaseid ka peale rinna aga rinda põhiliselt, kuna eesmärk on kevadex 100 kg ära suruda ,paegult teen esimene päev rinnale lamades surudes 70 kg-ga 50 korda mingi 10-ste seeriatega,teine päev kaldpingis 55kg-ga 50korda 10-ste seeriatega,kolmandal päeval jälle sama mis esimene päev ja neljandal päeval sama mis teisel päeval ega see rinnale liig pole ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

liigne trenn tekitab juba vigastuse või arengubloki.. mida see rinnaltsurumine sulle ikka annab.. pigem tee kogu keha mõõdukalt :D

Edited by Sphinx

Share this post


Link to post
Share on other sites

no aga sams on arengut ka ,algus mingi 1,5 kuud läx mul taastumisex seega 80 kg mis ennem yles läx,nyyd mingi 2 kuuga jõuan juba 90 kg yls suruda,2 kuuga 10 kg on see hea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

See sul ainult alguses arenes natuke...aga kui sa nii jätkad ei jaksa sa enam 90 üles tõsta mees!!!See ju julm ületreenimine rinnale!1-2 korda korralikult teha nädalas rinda saad veel parema tulemuse kui 4 korda nädalas!!Olen selle 100% kindel!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 kuuga 10kg on täitsa norm..ma mäletan kui ise hakkasin jõukas käima siis 2 kuud käidud ja rinnalt 95kg tuli nagu viuhti alguses aga läks 70kg nyyd muidugi arvud ületavad juba 100kg!aga jah 4 korda on liig mis liig alguses on hoogu küll ja küll aga varsti tunned et noh ei ole lihtsalt jõudu ja kõik!!siis küsid et milles viga!parem tee korralikult 1-2 korda nädalas ja tulemused on super!!ei ole ka mingit ületreenimis!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma hakkasin eelmine assta sügisel juba jõukas käima ,siis ei läind mul 50kg-gi yles kevadex sain aga 80 yles ka 4 korda nädalas tehes,suvi jäi vahele ja nyyd sygisel hakksin uuesti käima 1,5 kuud läx taastumisele ja nyyd 90 kg yles suht pohuilt, ja jõudu tuleb ka juurde ,aga ex näis võib olla peab tõesti siis 2 korraliku treenigut rinnale nädals tegema hakkama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alguses areneb kõik märgatavalt, aga et ka pärast poole head arengut tagada, tuleb targalt treenida, et lihas puhkaks piisavalt. Ise teen rinda kord nädalas ja ei kurda, kuid alati võiks parem olla. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mul ka sarnane küsimus

kuulub ylakeha treeningusse 2x nädalas

1) lamades surumine 4x8

2) kaldpingil surumine kangiga 4x8

3) pec-tec või lendamine hantlitega 4x12

4) pull over 3x15

Share this post


Link to post
Share on other sites

no 4 korda on küll paju 2 on maksimum ja siis peab ka teine trenn kergem olema,, sõprad on lihtsalt nõrgemad sul..

Share this post


Link to post
Share on other sites

4x on kindlasti liiga palju. Surumine on ka minu prioriteet, aga 2x nädalas annab piisava koormuse. See annab sulle negatiivse tagasilöögi, kui sa nii jätkad. kas vigastuse, ületreenituse või mõne muu asja näol.

Hoia ennast. Normaalse programmi, toitumise ja puhkamisega saavutad sa kindlasti edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuleb aru saada,et rind pole kõige tähtsam.Ise läxin 2 aastat tagasi jõusaali(just olin saanud 17) siis surusin 60 üles.Peamine põhjus,mix ültse jõusaali läxin oli see,et klassis oli rinnalt surumine ja kaotasin parimale 25kg-ga.Jõusaalis läx rõhk ainult rinna trennile,käisin 5x nädalas jõusaalis ja alati tegin rinda,praegu tundub see väga ebanormaalne.Samas jõudu tuli juurde,nii kahe nädalaga 5kg.Jätkasin samamoodi trenni,sest tore ju kui jõud tuleb,sain 2 kuuga veel rinnalt 15kg juurde ehk sis juba 95.Sis tuli seisak,2 nädalaga ei tulnud midagi juurde,pigem läx alla,siis hakkasin lisax valgule veel kreatiini võtma ja punnisin pooleteist kuuga veel 10kg juurde aga sis oli kõik!Algas pigem langus,ise mõtlesin,et mis viga,et treenin ju samamoodi.Siis vaatasin peeglisse aga tuleb välja,et ma olin sealt alati ainult rinda vaadanud aga tegelt olid käed väga peenikesed ja jalad ka.Muutsin kohe trenni,alguses tegin kõiki lihaseid 2x nädalas,nüüd teen igat lihast 1x nädalas.Jõudu tuleb igalpoolt juurde ja juba Eesti meister surumises ja kolmikvõistluse kavatsen ka märtsis ära võita.Lihtsalt mul oli rind nii välja arenenud ja sellise trenniga ei saanud enam midagi juurde tulla.Sul soovitan rinda 2x nädalas teha ja mõlemal päeval ikka korralikult,tavaline surumine+ kaldpingid mõlemal päeval ja samas tee teisi lihaseid ka korralikult.Loodan,et see jutt aitab veel paljusi,et rinnalt surumine ei tohi olla kõige tähtsam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Payton sul on huvitav väljendusviis. Rind pole tähtis, rinnalt surumine pole tähtis...

Jutt on ju surumisest ja sellest, et mees tahab selles võistlema tulla.

Kindlasti tuleb teha juurde teisi lihaseid ja ilma korraliku triitsepsi, õla ja selja treeninguta jääb surumine ka seisma.

Minu arust oleks lihtsalt vaja korralikku programmi, mis vastaks inimese individuaalsetele eesmärkidele ja võimetele.

Kui keegi valmistub võistlemas, siis näiteks kaldpingil treenimine on täiesti liigne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga kui 4 korda nädalas teha ja rind ei taastu võib tekkida ülepinge ja siis 90 kg asemel surud 10! :D

tglt see 10 pole reaalne aga üldiselt ikka vähem peaks tegema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

igat numbrit taga ajada on suht mõttetu .. 4 korda nädalas on üsnagi liiast ... 2 korda ja korralikult on normaalne ja tulemused on palju paremad , seda võin ka enda kogemusest öelda .

Ma käisin ka mingi aeg 4-5 korda nädalas . Praegu olen oma treeningpäevi vähendanud 3 peale nädalas , 2 neist sisaldavad ka rinda ning tulemused oluliselt paremad .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina teen 1 kord n2dalas rinda ja kuus tuleb stabiilselt 5 kilo juurde. Alguses, kui k2ima hakkasin, tuli muidugi kiiremini, aga eks mida suuremad raskused, seda aeglasemalt see kasvab.

Eelmisel aastal surusin 107.(eelmine talv). Siis ei k2inud 8 kuud j6usaalis ning kui j2lle j6usaali l2ksin, siis esimesel trennil tegin pyramiidi 105-ni. (sel aastal siis) Ehk siis taandarengut praktiliselt ei toimunud. Tavaliselt on aga max surumine 8 kuuga v2ga k6vasti langenud ning pidin iga talv uuesti vormi koguma. Ma k2in j6usaalis ainult talvel, muul ajal tegelen aerutamisega. Praegu surun 120 ja mina kyll ei ytleks, et 1 kord n2dalas rinnatrenni oleks v2he.

See aasta yritan natuke aerutamise k6rvalt ka j6usaali kylastada, sest hakkasid juba tulemused tulema, mida ma ei taha kaotada. Tahaks v6istlustele minna.

PS: ja p6hir6hk ei ole mul rinnal, vaid hoopis 6lgadel.

Edited by alessandro

Share this post


Link to post
Share on other sites

70 kg-ga 50 korda mingi 10-ste seerijatega

50 kordaa 10-ste seerijatega?????? 4 korda nädalas on küll üleliiiaaa kax korda nädalas max vast ise küll teen nii aga sa paned 70 kg-ga 50 korda mingi 10-ste seerijatega ja ei jõua 100 ära panna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trevist olgugi et ise algaja aa võin sammuti öelda et neli korda lig mis liig enda kogemustest võin öelda et algul tegin ka neli korda nädalas ja pooleteist kuuga e tuld eriti midagi juurde kuid nüüd teeen Kalmuse surumise kava järgi ja esimese kahe nädalaga tuli 5kg B) mis muidugi kas k korda nädalas rinna trenn ja teine päev veel lihtne a;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kule näiteks ühest korrast ka piisab nädalas kui teed 4 harjutust ühe korraga ära.Saab rind puhata ja treeni ikka teisi lihaseid ka nagu rinda tee kõike nädalas ühe korra ja sa näed et sul varti tulemus parem kui präeguse trenniga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×