Jump to content
Sign in to follow this  
Triinu24

Süsivesikud, valgud, rasvad?

Recommended Posts

Silmaga saab rasvaprotsenti täpsemalt määrata kui selle seadmega, mis MyFitnessis on. Ainuke asi, mis täpselt näitab on DXA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neid pilte vaadates arvan, et sul on tegelikult praegu vähemalt sama madal kui mitte madalam rasva% kui siis kui 58.5 kg kaalusid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ka kuulnud et peale trenni valku võiks võtta koos süsivesikutega. Kui joon valgusheiki siis mis moel ma peaks seda kõrvale võtma? Kui näiteks blenderdan banaani sheigi sisse siis on ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banaan on hea. Kui ei ole tunnet, et midagi puudu jääb, ei oma suurt tähtsust see allikas, kust need lisaks tulevad. Puuviljad, aedviljad, kartul on hea (aminohappeline koostis ok, c-vitamiin lisaks - koguses, mis juba annab tunda), tatar, riis, läätsed, kaer, absoluutselt kõik, mis pähe tuleb, sobib.

Vähem piinlemist, kui oled aktiivne, ei pea nii täpselt lugema iga suutäit.

Saavutad regulaarsuse, heas mõttes rutiini, ja küta aga oma tempos - siht silme ees. Üle varju ei ole vaja, täpselt nii, et järgmisel korral lähed rõõmuga ja ootad seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×