Jump to content
Nordic

Asjatundjad aidake!

Recommended Posts

Niisiis olen 16 aastane noormees, 76kg ja 174cm. Kõhuümbermõõt naba juurest on 90cm. Tahaksin kaalust alla võtta, et ehk oskate aidata ja erinevaid nippe anda parema kaalulangetuse jaoks? Marek Mozorivilt on kunagi soetatud ka toitumiskava, mida eriti järginud ei ole, küll aga olen hakkanud jälgima mida suhu pistan. Tahaks kuhugi ka trenni minna, kuna hetkel puudub füüsiline aktiivsus.

post-34223-0-69541700-1414606834_thumb.j

post-34223-0-57492800-1414606859_thumb.j

Niisiis, asjatundjad, oskate ehk aidata? Ideaalis tahaks kaaluda kuskil 65-68kg vahel, nii, et vorm paistaks hea.

Ettetänades,

Karl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakkangi järgima, aga trenn seal juures ju siiski kiirendaks oluliselt seda kaalulangetuse aega, ideaalis tahaks järgmise aasta veebruaris juba enam-vähem vormis olla. Ja ega paha ei teeks ka see, kui lihased veidi välja paistaks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marek Mozorivilt on kunagi soetatud ka toitumiskava, mida eriti järginud ei ole, küll aga olen hakkanud jälgima mida suhu pistan.

Ettetänades,

Karl

post-29847-0-71074900-1414608104_thumb.g

Minu juhe kuidagi kiilub...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole järginud seda kava, aga väljas söömise asemel olen ise hakkanud erinevaid toite valmistama kodus ja joonud igasugu mahlade ja asjade asemel üldjuhul vett. Tänu sellele on septembrist alates kadunud 4kg mu kehalt, aga nüüd juba tükk aega kaal vangerdab sama koha peal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tahaksin kaalust alla võtta, et ehk oskate aidata ja erinevaid nippe anda parema kaalulangetuse jaoks? Marek Mozorivilt on kunagi soetatud ka toitumiskava, mida eriti järginud ei ole, küll aga olen hakkanud jälgima mida suhu pistan. Tahaks kuhugi ka trenni minna, kuna hetkel puudub füüsiline aktiivsus.

Ise küsid,ise vastad.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk siis ainuke viis on kaalu alandada seda kava järgides? Kui natuke süveneda võib kogu mu jutust välja lugeda ''varjatud küsimuse'', et millise trenni kasuks peaksin otsustama ja mis võiks sellel teekonnal kaasa aidata? Kas jõusaalis rühkima või näiteks spinningus alguses ''polstri'' maha nühkima ja siis jõusaali minema lihaseid arendama..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kava on olemas,miks mitte seda kasutada? Lahendus on laual,aga ikka on vaja mingit "üleöö vormi" varianti,mida nagunii ei ole.Kui eesmärk on ainult kaalu langetada,siis vali selline trenn,mis meeldib.....toitumine paika,liigutamist kõrvale....muud polegi.

Edited by Kang08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk siis ainuke viis on kaalu alandada seda kava järgides? Kui natuke süveneda võib kogu mu jutust välja lugeda ''varjatud küsimuse'', et millise trenni kasuks peaksin otsustama ja mis võiks sellel teekonnal kaasa aidata? Kas jõusaalis rühkima või näiteks spinningus alguses ''polstri'' maha nühkima ja siis jõusaali minema lihaseid arendama..

Võid mõlemat teha, aga ega siin mingeid kiireid variante pole, mida ootad. Järjepidevust on vaja oma tegemistes.

Pole olemas six pack shortcutte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Six pack is 90% come from the kitchen - seda on öelnud mainekas Men’s Physique võistleja Steve Cook

Aga peab olema ikka palju tahtejõudu ;)! Ja kui on eesmärk olemas, siis tuleb selle poole liikuda kuniks see saavutatud.

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt ongi huvitav, et inimesed pigem arutlevad kui tegutsevad. Kehtib nii töö, ettevõtluse, trenni, toitumise, kodu ja veel saja asja kohta.

Trenni... ja süsivesikud alla - kui ei toimi (mis oleks võimalik vaid mega kaloraažiga rasvadest), siis kirjutame uuesti.

Kaalu langetamiseks sobib igasugune sport - lihase säilitamiseks/kasvatamiseks jõusaal juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk siis ainuke viis on kaalu alandada seda kava järgides? Kui natuke süveneda võib kogu mu jutust välja lugeda ''varjatud küsimuse'', et millise trenni kasuks peaksin otsustama ja mis võiks sellel teekonnal kaasa aidata? Kas jõusaalis rühkima või näiteks spinningus alguses ''polstri'' maha nühkima ja siis jõusaali minema lihaseid arendama..

Kui nüüd teoretiseerida ja võtta trenni puhtalt kaalu langetamise eesmärgist lähtudes, siis optimaalne oleks trenn (liikumine), mida sa suudad teha absoluutmahult (energia mõttes) kõige enam. Mida ma silmas pean? Seda, et ei ole mõtet ilmselt valida kaalulangetamise trenniks kükist üleshüppeid. Harjutus on väga intensiivne ja kulutab meeletult kaloreid, kuid keegi ei jaksa neid teha nt. 1000kcal eest päevas. Kükid 150kg kangiga oleks ka toredad, kuid neid ei saa teha ilmselgelt iga päev - lihas ei taastu ära. Jalutamine - seda suudab iga inimene teha ilmselt tunde. Kuid siis ei jää muuks eluks aega.

Seega pead valima trennide seast, mis sulle meeldivad sellise, mida suudad teha võimalikult suure intensiivsusega võimalikult sageli, tingimusel et ei teki ka ülekoormust.

Üheks selliseks kalorikulutamise kuningaks on jooksmine. Võib teha iga päev, kalorikulu on suht suur, samas ei tapa.

Ja nagu teised on maininud - mingil päeval peaks olema ka jõutreening lihaste säilitamiseks/arendamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No veidikene olen siiski targemaks saanud. Uuest nädalast teen ka myfitnessis lepingu, spinningu ja jõusaali jaoks. Seniks vast käin lihtsalt jooksmas ülepäeviti, eks siis näha milline on vorm tegelikult. Toitumiskava järgin ka, seega eks näis mis saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Üldiselt ongi huvitav, et inimesed pigem arutlevad kui tegutsevad. Kehtib nii töö, ettevõtluse, trenni, toitumise, kodu ja veel saja asja kohta. "

eesti mees on jutulõvi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustanud ise trenni just kaalulangetamisega, oskan omastkäest öelda et jooksmine "paksule" on ikka korralik katsumus. Soovitaks esmalt jalgratast. Kuigi praegu ilmad seda ei soosi siis sinu postitusest saab lugeda et teed lepingu Fitnessiga ja eeldus et hakkad ka saalis käima. Seal soovitakski pigem ratast jooksule ja kui energiat veel üle jääb saad jooksulindil kiirkõndi harrastada mingisuguse kaldega, olgu selleks 5-10 või 15%. Kui jälgida ka toitumist siis küll tulemust varsti näha ole. Jõudu sulle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisatud piltide järgi küll ei paista, et inimene nii paks on et vabalt joosta ei saaks. Kuid muidugi, ratas ja mis iganes sobivad ka.
Muuseas, kui rääkida rattatreeneritega, siis rattasõit ei ole liigestele sugugi vähem koormav kui seda teha liiga suure ülekandega ja siis "surudes".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×