Jump to content
Kodiak

Enesehinnang

Recommended Posts

No kuidagi ei taha mitte millegiga rahule jääda. Kord soovin kaalust juurde võtta ja siis jälle seda kaotada. :)

Mõtlen ja võrdlen hetkel kulturiste ja tänavapildis niiöelda tavalisi jõmme. Kulturist näeb ju jõusaalis ja köögis jne väga kurja vaeva. Tohutu on töö et minna paariks minutiks lavale töövilju nautima. Kui hea on rahulolu ja tervis sellele ma ei oska vastata selles spordialas. Nüüd aga jõmmid tänavalt. Satuvad juhuslikult rääkima või koguni kaaluma. Sellel hetkel on tõenäoliselt enamusel meestest hea meel kui ollakse seltskonna raskemaid mehi. Näitaks nagu mingis ähmases ja suurte sulgudega mõttes mehe võimsust. Hilisem elu on aga raske. Kehva kummardada saapapaelu siduma kui paak on jõuludega mõne liitri juurde venitanud jne. igasugused jamad.

kulturist teeb trenni et laval olla heas vormis ja terve

jõmm on küll lai nagu küüniuks aga päevast päeva tapab enda tervist ja elu. Särab vaid siis kui seltskonnas juttu kaalust ja suurusest.

Miks ma ei suuda otsustada kumb ma olla tahaks, kui sulaselgelt on kaks poolt. Terve ja haige

Enesehinnang on mõõdupuu meie enda väärtuste mõõtmiseks ja määrab, kuidas me ennast tunneme.

Seega miks viia enda enesehinnangut madalaks meelega, see ülekaaluline olgu kui suur ja tore tahes pole ju mitte midagi muud kui haige ja tema elukvaliteet langeb iga juurde tulnud kiloga. Samas kuidagi ei taha olla kõhna, kuulda teiste suust et saa nii kilu et lähed pooleks kui seda ja toda tõstad. või et tuul viib minema. Olgugi et see kõhna on nii tugev et võib peale soojendust selle paksu süle võtta ja siis läbi tuule minna :D Kohati mõtlen et kuidas võib ühel inimesel, ehk siis minul nii haiged mõtted pähe tulla ja hakata võrdlema selliseid assju :D

Kas mängus on mugavus ja distsipliini järgimine lõhub seda diivanil lebotamise tunnet?

Kui eksin siis kindlasti parandage, aga olen märganud et tervislik toitumine ei maksa pooltki seda mis tavainimene mugavusest sisse kühveldab.

Et jalad kõhualt välja paistma hakkaks tuleks alustada köögist, Kas võib enesehinnang meie enda väärtuste tõstmiseks paraneda vaid tervisliku eluviisi ja distsipliiniga. Kohe kargab võrdluseks suvaline inimene kes teenib näiteks 400 euri kuus. Virin on teadagi taevani et maksud jne üüratud elada pole ja koliks soome aga ei saa jne jne, virin nagu sääse pirin. Kui nüüd töölt tulemise läbi burksiputka sihtkohaga kodune diivan asendada tervislike eluviisidega, siis kulub raha vähem, tervis parem ja võib aasta kogumisega suviseks trenniks rattagi muretseda.

Huvitavalt palju lolli juttu nii lühikese ajaga. :D

Võiks ju vöökohast 20 cm maha saada ja natuke musklitki lihvida. Kuidas ma leian selle rahulolu enesehinnangu et ma nädala pärast jälle käega ei lööks ja järgneva aastaga 10 kg hoopis juurde ei võtaks :D

Siiski vähem möla ja rohkem tööd. Küsin parem häid harjutusi et vormida kõhtu väiksemaks.

Väänake nüüd kuidas torust tuleb. Kes elu ilma huumorita elab sellel jääb pool elu elamata :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu tutvusringkonnas pole selliseid inimesi, kes hõiskaks oma suure kaaluga. Suur kaal ei tähenda jõudu.

Kulturistide ja ka tõsisemate harrastajate toitumine ei ole samamoodi tervislik, see on teine äärmus, see on jutt mida kõva häälega ei räägita.

Inimene kes 400 € teenib ei lähe burksiputkast läbi (juhul kui ta veel emme-issi juures ei ela).

Järjepidevust, kannatlikkust, rohkem positiivsemat mõtlemist elus ja treeningutel. Mõtle parem, mis sul on, mitte, mida sul pole. Ülekaalu suhtu kui suure vaevaga kogutud pagas, mida keha nüüd ära ei taha anda ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui sulaselgelt on kaks poolt. Terve ja haige

post-29847-0-74285800-1411464347_thumb.g

Suur ja Rasvane on ikka väike vahe sees. On ka 120kg Väga terveid inimesi. Ega kaal sinu tervist ei näita. Üks asi on olla rasvane ja end mitte kuidagi liigutada siis kipud sa haigustele vastuvõtlik olema. Aga kui sa kaalud palju ja samas teed korralikult jõutrenni ja ka palju aeroobset siis ei ole sa nii haige midagi. ( ka maasikatest on võimalik end paksuks süüa)

Ise olen 95kg ja kaal tõuseb. Viimati olin haige.... eem....kunagi olin küll, ei mäletagi. Korralik treening "tervisliku" toitumisega ongi see, mis sind terve hoiab. Kehakaal ei puutu asjasse (ma ei räägi 160kg)

Kulturistid söövadki paar kuud end paksuks siis tuleb väike dieeditamine jne. Aastaringi käib kaalukõikumine, lootes iga dieedi lõpus olla pisut raskem kui eelmine dieedi lõpp. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.kaaluabi.ee loen et meestel on normaalne vööümbermõõt kuni 90 cm. Minul hetkel 108 cm. Kas ma siis polegi haige või üks haigestumist ootav pall? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.kaaluabi.ee loen et meestel on normaalne vööümbermõõt kuni 90 cm. Minul hetkel 108 cm. Kas ma siis polegi haige või üks haigestumist ootav pall? :D

Trenni teed? mida ja kui palju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenni teed? mida ja kui palju?

aastaid tagasi tegin jõutrenni järjepidevalt ja põhi on rahuldav alla laotud. Hetkel ei tee peale tööl käimise midagi, kuid tahaks midagi jälle tegema hakata, kuid kuhu poole liikuda, kas suureks, raskeks ja tugevaks, või viiks kaalu natuke alla ja püüaks lihtsalt tervislik olla. Tohutult olen pead vaevanud ja ei leia seda mis oleks soov, ühel päeval tahan ühte ja teisel teist :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aastaid tagasi tegin jõutrenni järjepidevalt ja põhi on rahuldav alla laotud. Hetkel ei tee peale tööl käimise midagi, kuid tahaks midagi jälle tegema hakata, kuid kuhu poole liikuda, kas suureks, raskeks ja tugevaks, või viiks kaalu natuke alla ja püüaks lihtsalt tervislik olla. Tohutult olen pead vaevanud ja ei leia seda mis oleks soov, ühel päeval tahan ühte ja teisel teist :D

3-4 korda nädalas jõutrenn + 2-3 korda nädalas aeroobset. Söömisega reguleerid kehakaalu ja korras ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole päris nii ,et on ainult 2 äärmust - terve ja nõrk kilu,või suur,paks ja haige.Räägid,et sul on põhi all.Ideaalne ju.Nüüd hakka vaikselt ehitama.Ma olin mõni aasta tagasi 86-87 kilo,paks ja nõrk.(mäletan surumine oli umbes 80,kükk 100 ja tõmme mingi 120).Nüüd olen 83-85 kilo,normaalkaalus ja jõudu on kordades rohkem ....(nyyd samad tõsted umbes 130,170,230).Midagi erilist pole jh muidugi,aga ma ise olen rahul.Rohkem lihtsalt harrastaja,ei aja mingit erilist tulemust taga,pigem lihtsalt tunnen trennist mõnu.Teen siis kui viitsin,kuidas viitsin.Toitumine on enam-vähem paigas,tervis on korras.Ma olen küll vist jh kribu sessuhtes :) ,aga üldine point on sama.Võid olla ka normaalkaalus,hea tervisega enam-vähem tugev.Kõige tähtsamad on minuarust 2 asja - toitumine ja järjepidevus.Toitumise kohapealt midagi ulme keerulist pole.Lihtsalt tuleb vaadata,et kaloraaz on enam-vähem paigas ja umbkaudu päevas kõik oma mikrod-makrod kätte saad.Järjepidevus ....see on kupli all,kas seda on v mitte. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lihtsalt tunnen trennist mõnu

Vot see lause on küll hästi öeldud :)

Ei ole päris nii ,et on ainult 2 äärmust - terve ja nõrk kilu,või suur,paks ja haige.Räägid,et sul on põhi all.Ideaalne ju.Nüüd hakka vaikselt ehitama.Ma olin mõni aasta tagasi 86-87 kilo,paks ja nõrk.(mäletan surumine oli umbes 80,kükk 100 ja tõmme mingi 120).Nüüd olen 83-85 kilo,normaalkaalus ja jõudu on kordades rohkem ....(nyyd samad tõsted umbes 130,170,230).Midagi erilist pole jh muidugi,aga ma ise olen rahul.Rohkem lihtsalt harrastaja,ei aja mingit erilist tulemust taga,pigem lihtsalt tunnen trennist mõnu.Teen siis kui viitsin,kuidas viitsin.Toitumine on enam-vähem paigas,tervis on korras.Ma olen küll vist jh kribu sessuhtes :) ,aga üldine point on sama.Võid olla ka normaalkaalus,hea tervisega enam-vähem tugev.Kõige tähtsamad on minuarust 2 asja - toitumine ja järjepidevus.Toitumise kohapealt midagi ulme keerulist pole.Lihtsalt tuleb vaadata,et kaloraaz on enam-vähem paigas ja umbkaudu päevas kõik oma mikrod-makrod kätte saad.Järjepidevus ....see on kupli all,kas seda on v mitte. :)

Kaalud üle 80 kg? No ma ei tea, et kribu olla sellise kaalu juures peab vist küll 2 meetrine mees olema? :rolleyes: Tõstetulemused on ikka korralikud ja nii palju kui olen ilmas näinud, siis saalis oled tugevamate hulgas kindlasti, sest enamus sellise raskusega ei esine ja keskmine tulemuste pagas minu arvates võiks olla surumine 100-110 kg, kükk samamoodi 100-110 kg kuna enamused seda ei tee ja kui teevad siis väga vähe. jõutõmme õige asendi puhul samuti 100 kg kanti, selga küürutades ja ohtlikuid katseid tehes võivad noh 150 ja vb mõni rohkemgi tõmmata, aga seda ka seni kuni ma trauma kätte saavad. Kindlasti oskavad teised neid numbreid siin paremini lahti mõtestada :rolleyes:

Korraga lisaks siia ka ühe küsimuse. Räägitakse palju trenni jooksul kokku tõstetud kilogrammidest või tonnidest. Oletame et mingi jõutõmbaja kes tõstab trenni jooksul 5 tonni üles. Kindlasti on tal raskused üüratud ja teeb ühe tõstega kohe 300 kg jne. Paneks kõrvale harrastaja kes tõstab ka trenni jooksul 5 tonni üles aga seda muidugi tipsutab endale jõukohaste raskustega ja teeb suuremate kordustega selle tasa. Esimese asjana kargab pähe koolis tehtud füüsika ülesanne traktoritega. Suur traktor veab kahehõlmalist atra ja väike hõlmalist atra. Mõlemal on vaja künda samasuur ala. Suurem teeb muidugi selle topelt kiiremini kui ühe otsa tõmbamisega keerutab kaks vaalu korraga üles. Kuid lõpptulemus on mõlemal sama. Asi oli traktorite võimsuses. Kui paneme jõutõstja ja selle harrastaja nüüd traktorite asemele, siis kõik oleks ju sama. Oleme kõik inimesed ja laskume natuke sügavamale. Kumba pidi on mõtekam see 5 tonni trenni jooksul tõsta? Nii tervislikus kui ka edasi arenevas vaatevinklis? Muidugi see 5 tonni oli toodud umbes ja vb pole mõtekas nii palju ühe lühikese trenni jooksul liigestest läbi lasta? Mõneti arvan et see väiksem raskus pumpavas olemuses annab parema tulemuse, sest liigesed ja kõõlused saavad aega muutuda järk-järgult tugevamaks ja suur raskus on küll lai mõiste, kuid siiski inimeseks jäädes ei tasu see lõhkumine ära, või tasub? Arvan ka seda et kergete raskustega pumbates paraneb kestvus, verevarustus, siselihaste areng jne? Kokkuvõte jah et igal oma lemmik, kuid kumb on siis mõtekam? Mõlema head ja halvad küljed paluks, aitäh :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee mõlemat vaheldumisi. Kord on raske trenn väikesed kordused ja kord on kerge trenn kõrgemad kordused. Nii katad suure korduste vahemiku ja ei teki küsimustki, kumb on parem. Mõlemad on paremad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa isegi ei tea, mida ja kas üldse teha tahad, siis teised ammugi mitte. Jätad hetkel sellise otustusvõimetu naise mulje.

Selle ajaga, mis sa siia neid uusi teemasi oled vorpinud, oleks ammu juba võinud millegagi alustada. Ega keegi teine sind tagantlükkama ei hakka. Ja kui miskit meeldib, siis ei ole vaja kuskilt motivatsiooni otsida.

Asi on tegelikult väga lihtne - kui ei viitsi, siis oled praeguse olukorraga piiavalt rahul. Kui tõesti tahad, siis alustasid muutustega juba eile.

Jah, ma olen otsese ütlemisega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa isegi ei tea, mida ja kas üldse teha tahad, siis teised ammugi mitte. Jätad hetkel sellise otustusvõimetu naise mulje.

Selle ajaga, mis sa siia neid uusi teemasi oled vorpinud, oleks ammu juba võinud millegagi alustada. Ega keegi teine sind tagantlükkama ei hakka. Ja kui miskit meeldib, siis ei ole vaja kuskilt motivatsiooni otsida.

Asi on tegelikult väga lihtne - kui ei viitsi, siis oled praeguse olukorraga piiavalt rahul. Kui tõesti tahad, siis alustasid muutustega juba eile.

Jah, ma olen otsese ütlemisega.

B) Väga hästi öeldud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×