Jump to content
Reinart

Peep Reinart - Minu tegemised

Recommended Posts

Paistab päris humoorikas ..... ;) . Hea on vaadata toidust pilte, kes mida teeb vahest saan isegi uusi ideid, mida proovida. Mul sama lugu, hommikul olin juba 87,5 mis peaksin olema järgmise nädala lõpuks, seega viskasin ka kütust juurde - mis viga nii dieeti teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädal on läbi saanud ja uus nädal alanud.

Kaal langeb endiselt nagu aabitsas- pool kilo nädalas ja endiselt on vaja mõnel päeval veidi rohkem peale anda et liiga kiiresti kukkuma ei hakkaks. Enesetunne on kah see nädal olnud tunduvalt parem kui eelmisel kahel nädalal.

Eelmine nädal sai siis jõusaalis liigutatud kokku 125 376kg, kokku 5 trenni nagu ikka. Jalutamas käisin ka iga päev. Kokku nädalaga jalutasin ca 30km

Eile trennis tegin siis selg+kerge rind+ kerge õlg. Kordusi kokku 639.

1) Lõuatõmbed (lisaraskusega) 4x6

2) Selja tõmbed 4x8

3) Ploki tõmbed ülalt 5x8

4) Ploki tõmbed kõhtu 5x8

5) Pullover 4x12

6) Rinnale surumine plokil 3x20

7) Lendamine plokil 3x20

8) Ristivedu lamades positiivse kaldega 3x15

9) Lendamine hantlitega küljele 5x20

10) Õla tagaosa hantlitega 3x20

11) Hantli tõsted ette (õla esiosa) 3x20

Trennist video ka siis:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jälle üks nädal hakkab läbi saama ja iga päevaga tulevad lähemale Eesti Meistrivõistlused. Dieedil oldud juba 7 nädalat ja mõned päevad peale . Minna on veel tegelikult poole rohkem.

Seni on asjad minu jaoks kontrolli all. Pilt läheb paremaks (vaikselt aga siiski) ja jõud sälib. Ega mul eriti kuhugi kiiret polegi mis sest, et eestikateni on aega vähem kui kuu. Vaikselt hakkavad avalduma ka dieedi tunnusmärgid. Mõnel päeval on olemine raske aga ei midagi üle mõistuse . Vähemalt tean et asi toimib- Kaal liigub täpselt nii nagu olen tahtnud ja see on kõige tähtsam .

Hetkeseisuga olen kaotanud 3 kg ja EMV-ks kavatsen võtta veel vähemalt 2,5 kg . Siis peaks olema seis enamvähem . Selleks, et klassikasse mahtuda pean ilmselt mingeid trikke hakkama tegema aga see selleks. Eelnevatel võistlustel olen olnud alati vahemikus 69-71. Sedakorda siis 73,5 . Sellepärast ei tea ka mis vorm seekord tuleb. Kindlasti mitte selline millega täiesti rahul oleksin aga tuleb arvestada ka sellega, et pärast on veel pea 8 nädalat aega MM-ini. Vahepealsed plaanid otsustan ära lähipäevil kas ja kuhu veel võistlema minna . Variante on mitmeid.

post-19003-0-18251900-1410615059_thumb.j

Mingitest eesmärkidest hetkel ei räägiks. Tahan lihtsalt olla parem kui olin varem ja seda ma ka olen. Olen teinud oma parima nö. offseasoni nii toitumise kui treeningu osas. Olen saanud abi Olimpi lisanditest ja saanud treenida Spartas. Nii häid tingimusi mul varem pole olnud. Samuti dieedil olles tunnen, et olen palju targem kui eelnevatel kordadel .

Söögiga on endiselt sama lugu. Kaloraazi kõigutan vahemikus 2600-3000 . Enamasti seal täpselt keskel aga see oleneb juba päevast- kulutusest, kehakaalust, enesetundest. Trenni teen samamoodi nagu siin eelnevalt olen rääkinud ja sellel hetkel pikemalt ei peatu. Kui siis ainult seda, et esimest korda aastate jooksul olen käinud kahel korras sõudeergomeetri peal ja ühe korra mingi stepperi-laadse asja peal. Kõik korrad 20 minutit. Tundus isegi päris hea ja arvan et hakkan sellel võistlusettevalmistuse mingist hetkest ka neid võimalusi rohkem kasutama. Kindlasti ei ole plaanis igapäevaselt nüüd tundide kaupa ratast vändata, sest pole ju kunagi varem seda teinud. Arvestades seda et kõnnin igapäevaselt õhtuti ligi 3-5 km peaks mu kulutus sellegipoolest olema piisav. Seda näitab ka kaalulangus .

Toidulisanditest hetkel Mega strong protein mida panen hommikuti pudru sisse, Whey protein Complex mida joon peale trenni . Olimpi BCAA Xplode (trenni ajal). Vahel enne trenni Redweiller ja õhtuti erinevad kapslid- gold omega3 arginiin, tauriin, mzb,endugen.

Täna on trennivaba päev. Jalutasin hommikul tööle ja plaanis ka veel õhtul jalutada. Eks saab näha, ehk tuleb tuhin peale ja lähen isegi mõneks ajaks ratast sõitma saali või sauna ja basseini . Magada proovin ka kindlasti rohkem kui tavapäevadel. Homme olen abis vabaduse väljakul SEB sügisjooksul, kus Fitshop on väljas oma telgiga, pakub pannkooke kalorivaba siirupiga ja kindlasti ka muud head-paremat. Kui vaja annan nõu ning vastan küsimusele

Lõppu üks pilt eilsest trennist.

post-19003-0-85038800-1410615066_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis on trennivaba päev.

Selle nädala teise poole veedame siis Eleri ja Joonasega Tartus. Joonas tegeleb filmimisega ja Mina ja Eleri degusteerime, täpsemat info selle kohta kus ja millal siit.

Täna degusteerisin siis Maaülikooli spordiklubis erinevaid Fasti lisandeid (kuna Maaülikooli spordiklubis Olimpi lisandeid müügil pole), homme TÜ ASKis ning ülehomme pakume koos Imrega siis Fitlifes nii Olimpi kui ka Fasti toidulisandeid.

Samuti on plaanis trenni teha neljapäeval TÜ ASKis ning reedel Fitlifes. Kellel huvi, liituge :)

post-19003-0-76051100-1410988830_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tagasi Tallinnas



Eelmise nädala trennid siis neljapäeval tegime TÜ ASKis ja reedel kesklinna MyFitnessis. Ütleme nii et Sparta on oma tingimuste, võimaluste ja kõige muuga mind nii ära hellitanud et Tartu jõusaalides ei osanudki midagi peale hakata Loomulikult kõik sai tehtud aga sai ka veendutud selles kui heades treeningtingimustes ma ikka igapäevaselt treenin. Ühel päeval õnnestus isegi triitsepsi harjutused ära unustada ja nii ma siis tegin enne magamaminekut (muidu poleks rahulikku und tulnud) meie korteri terassi peal oma triitsepsi trenni ära.



post-19003-0-77449800-1411418509_thumb.j



Lisaks sai Tartust ostetud sellist kraami nagu Shirataki nuudlid- sisaldus 9,5kcal 100g kohta. Et kui nälg majja tuleb, siis saab erinevaid nuudlihõrgutisi katsetada- viskan aga Walden Farmsi kalorivaba BBQ kastet, shirataki nuudleid, kanafileed ja saan terve prae kõigest kanafilee toiteväärtusega.


post-19003-0-53223500-1411418538_thumb.p



Kaal langeb praegu ka ilusti. Enesetunne on- tuleb tõdeda- dieedi kohta lausa suurepärane. Tartus läks ka nii et päeval rahulikult sai söödud, siis kui kõht tühjaks läks ja õhtul pool 11 sai siis kalorid kokku löödud ja oh üllatust, lausa 1000kcal saab veel süüa Nii siis saigi paaril õhtul kõht suht normaalselt täis söödud.


post-19003-0-17970100-1411418523_thumb.j



Enne Tartust äratulekut sai siis käidud ka kohalikul kirbuturul


post-19003-0-07318400-1411418516_thumb.j



...ja teepeal Puiatu erikooli juures poseerimas.


post-19003-0-20327700-1411418531_thumb.j



See nädal tagasi rutiinis. Plaanis on saada siis ka vabakava täpselt paika, et (nagu IFBB peakohtunik Pawel Filleborn ütles) kui öösel kell 3 üles ärkad, siis suudaks ka vabakava filigraanselt ära esitada.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Viitsid äkki täpsemalt öelda kust sa shirataki nuudlid ostsid ? Natukene netis ringi kolades avastasin et pole ma ainuke kes neid terves eestis taga ajab, ainukeseks kohaks kust osta saaks mis ma leidsin oli mingisugune e-pood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did I understood right, that you are heading to CBB World Championships? :) If so, that is GREAT, all the best luck with your prep :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viitsid äkki täpsemalt öelda kust sa shirataki nuudlid ostsid ? Natukene netis ringi kolades avastasin et pole ma ainuke kes neid terves eestis taga ajab, ainukeseks kohaks kust osta saaks mis ma leidsin oli mingisugune e-pood.

Sellel samal unami e-poel on olemas Tartus kauplus. Sealt ostsingi.

Eile sai seda ka proovitud. Tegin neid veisehakkliha ja tomatipastaga. Maitses nagu maitsetu klaasnuudel. Aga raskel ajal käib küll:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did I understood right, that you are heading to CBB World Championships? :) If so, that is GREAT, all the best luck with your prep :)

Yes. I'm competing in La Nucia in december. Thanks for your support:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas ettevalmistus sujub? Mis raskustega jalgu treenid?

Noh, nagu kõigis eelnevates prostitustes olen kirjutanud siis ettevalmistus sujub igati plaanipäraselt. Kaal langeb ja jõudu pole kah nagu otseselt vähemaks jäänud. Hetkel- kui kaaluksin 300g vähem, siis oleksin väga väga rõõmus aga pole praegu ka hullu midagi :D

Küki raskustest. Teen põhimõtteliselt igas trennis erineva raskusega. Noh viimane trenn nt kükkisin 4x12 125kg ja sellest omakorda eelmises trennis 8x140, 8x145, 6x150, 6x150. Pole just mingid ulme numbrid aga arvestades seda et defitsiidis olen ja kehakaal seal 75 tuuris, siis ei kurda.

Muude harjutustega eriti jõudu ei mõõda- igal pool on erinevad jalapressid ja hackid ja muud masinad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädal jälle viimasest postitusest möödas

Mis seal ikka, elan oma režiimis- töö, trenn, söömine,uni. Kaal langeb nagu ikka, ilusti. Mõni päev annan rohkem peale, mõni päev vähem, st kõigutan oma kaloraaži vastavalt kehakaalule ja kulutusele. Viimased paar nädalat on liiga hea olla olnud :D Tuju on hea, energiat on ka normaalselt, st et midagi teen väga õgesti. Ainult et pole välja mõelnud mis nimelt see on.
Trennid on ka üsna head. Kohati tekib isegi pumbatus. Jõud pole kusagile endiselt kadunud ja erinevalt oma eelmistest dieetidest pole mitte ühtegi päeva olnud vist veel kus konkreetselt tekib mõte et ei jaksa trenni minna.
Vabakavaga olen ka nüüd ühele poole jõudnud. Noh, ütleme nii et ei plaani tulla kärtsu ja mürtsuga "most musculari" tegema.
Postitan siis ühe oma lemmikutest vabakavadest läbi aegade. Naised, näete, suur koll võib ka ilus olla :D

Nüüd kui oma postitust algusest lõpuni läbi loen, siis tundub et see dieet on hoopis väga tore :D Kõik on hästi, kõik toimib :D

Täna sai ka soetatud endale tiramisu-maitseline Whey Protein Complex. Nüüd olen siis kõik selle valgu maitsed ära proovinud ja ütleme nii et see on ka mu lemmik.

See nädal on plaanis elada samasuguses režiimis nagu ikka. Homme teen trenni oma treeneri Indrek Otsusega ja nädala lõpuks peaks siis 100% kindlalt ära otsustama millistel võistlustel osalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole mõnda aega jälle kirjutanud. Mitte selle pärast, et poleks midagi kirjutada vaid selle pärast et elutempo on päris kiire. Esimeste võistlusteni on jäänud veel 10 päeva . Olen seda hetke oodanud päris tükk aega- sisuliselt alates eelmise aasta lõpust. Kevadel EKV-d vaadates tundsin samuti, et ma tahaks lahal olla mitte siin publikus istuma. Kahju ainult sellest et maailmameistrivõistlused on alles detsembris. Oleksin tahtnud ka Eestis võisteldes olla tegelikult 100 % vormis aga paraku pole see otstarbekas.

Vorm tegelikult on enamvähem ja eks mul on veel veidi aega seda timmida järgmiseks laupäevaks. Klassikasse registreerisin ära ja üritan kaalu timmida ja ennast sisse pigistada. Tänu sellele ka mingit erilist laadimist korraldada ei saa. Küll saab teha väikse laadimise ja restardi pärast võistluseid. Pean siiski kainet mõistust säilitama, sest võistlen EMV-st järgneval nädalavahetusel Tšehhis Pepa GP-l ja sellest omakorda järgneval nädalavahetusel Islandil kus toimuvad põhjamaade mesitrivõistlused. Sellised on siis minu võistlusplaanid sellel sügisel. Kindlasti minu jaoks väga vajalikud kogemused. Peale põhjamaade mv-d jääb veel siis 5,5 nädalat valmistumiseks et olla oma elu parimas konditsioonis MM-i jaoks. Tööd on veel üksjagu.

Mida öelda dieedi kulgemise ja enesetunde kohta. Hakkab vaikselt tunda andma- jõudu enam pole nii palju kui tahaksin, millest on väga kahju ja tegelikult päris masendav aga pean jääma realistiks ja aktsepteerima olukorda, et paraku see on täiesti normaalne et toimub väike ära kukkumine jõunäitajates. Samas enesetunne on kordades parem kui eelnevatel ettevalmistusperioodidel. Muidugi ma ei ole veel viimast käiku sisse lükanudki aga seni võin rahule jääda. On veidi raskemaid päevi kus olen väsinud aga üldiselt ei midagi hullu. Sellist näljatunnet pole samuti mis varem on olnud ja selle üle on mul päris hea meel.

Kaloraaži hoian endiselt 2600-2800 vahel. Trennivabal veidi vähem. Mõni trennipäev vahel isegi 3000. Jällegi – tunde järgi ;)

Trennid sujuvad üldjoontes normaalselt. Ei midagi uut ega erilist. Aeroobset teen minimaalselt. Isegi jalutamise olen mõneks ajaks katki jätnud, ainult trennivabadel päevadel veidi. Ratast käisin saalis sõitmas viimati mõni nädal tagasi. See muidugi ei välista seda, et hakkan jälle varsti jalutamas käima või saalis veidi. Tänagi väike jalutuskäik plaanis ;) Saaliaeroobne jääb veidi hiljemaks ja juhuks kui näen et muud väljapääsu pole õi siis juhuks kui trennivabal päeval tahtmine Spartasse minna. Toitu kärpida ei üldegi ei taha :D

Lisanditest hetkel siis ikka Whey Protein complex peale trenni, Mega strong protein pudru sisse, Bcaa Xplode trenni ajal. Lisaks MZB, Tauriin, Creatine Magna Power, AAKG, Olimpi vitamiinid&mineraalid, Gold Omega 3. Enne trenni olen hakanud võtna NO Preloadi ja rasvapõletajat Thermo Speedi. Olen eluaeg suht skeptiline olnud nende rasvapõletajate suhtes ja pole varem neid kasutanud aga hetkel tunnen ,et enesetunne on vb tänu just sellele hetkel palju paremaks läinud. Võtab ehk veidi söögiisu tagasi või misiganes. Igaljuhul ei saa kurta halba enesetunnet.

Kui kellelgi tekib mingeid küsimusi minu ettevalmistumise kohta või millegi muu kohta siis küsige julgelt. Ise lihtsalt ei jõua siia kõike kirja panna ja kõik ei tule ka korraga meeld.

Kõikidele valmistujatele- Pidage vast, enam pole palju jäänud! :)

Mõni pilt ka siis hetkeseisus. Pildid on tehtud pühapäeval trennis. Hakkab midagi vaikelt peki vahelt paistma ka lõpuks ;)

post-19003-0-23040900-1412798560_thumb.j

post-19003-0-92451800-1412798571_thumb.j

post-19003-0-54560500-1412798579_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline kaloraaz oleks mulle hetkel pidu :)

See aasta saab vist esimene kord kui emvl on lihtsalt klassikaline kulturism ilma pikkuskategooriateta..?

Edu igatahes valmistumistes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

See aasta saab vist esimene kord kui emvl on lihtsalt klassikaline kulturism ilma pikkuskategooriateta..?

Eelmine aasta oli ka üks kategooria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline kaloraaz oleks mulle hetkel pidu :)

See aasta saab vist esimene kord kui emvl on lihtsalt klassikaline kulturism ilma pikkuskategooriateta..?

Edu igatahes valmistumistes!

Noh, eks ma alustasin dieediga õigel ajal, graafik oli kindlalt paigas et mis tempos liikuma peaksin. Samuti on hooajaväliselt kaloraaž suhteliselt kõrge, niiet juba 3000kcal pealt hakkas kaal langema.

Ega ei näe praegu põhjust ka ennast lukku tõmmata, minu põhivõistlus on alles 5,5 nädala pärast ja kui ma selle kaloraaži praegu veel rohkem alla tõmbaks, siis vegeteeriks selle aja ilmselt nagu potilill :D

Hr Otsus ka ei luba alla 2500kcal süüa- ütleb et see on naiste kaloraaž ja pealegi ma kevadel nägin neid alla 2500 vendi küll, kahju hakkas kohe :D

Aga edu sullegi ja pea veel vastu :)

Edited by re1nart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh, eks ma alustasin dieediga õigel ajal, graafik oli kindlalt paigas et mis tempos liikuma peaksin. Samuti on hooajaväliselt kaloraaž suhteliselt kõrge, niiet juba 3000kcal pealt hakkas kaal langema.

Ega ei näe praegu põhjust ka ennast lukku tõmmata, minu põhivõistlus on alles 5,5 nädala pärast ja kui ma selle kaloraaži praegu veel rohkem alla tõmbaks, siis vegeteeriks selle aja ilmselt nagu potilill :D

Hr Otsus ka ei luba alla 2500kcal süüa- ütleb et see on naiste kaloraaž ja pealegi ma kevadel nägin neid alla 2500 vendi küll, kahju hakkas kohe :D

Aga edu sullegi ja pea veel vastu :)

Ma tal näitan naiste kaloraazi hahaaa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samuti on hooajaväliselt kaloraaž suhteliselt kõrge, niiet juba 3000kcal pealt hakkas kaal langema.

Ulme!

Hr Otsus ka ei luba alla 2500kcal süüa- ütleb et see on naiste kaloraaž ja pealegi ma kevadel nägin neid alla 2500 vendi küll, kahju hakkas kohe :D

Mul on küll 2500kCal ilge bulking. 2500 kCal võistluseelne kaloraaž võib tõesti vaid olla nö "kõrgema klassi naistel". Muidu oleks enamus "tünnid".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tal näitan naiste kaloraazi hahaaa :D

Ära lase ennast maailma kiireima ainevahetusega mehe (Tšaika-man) avaldustest häirida :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Naistekaloraaž" on siinjuures piltlik väljend :D

Agajah, eks organismid on erinevad ja kõik sõltub sellest mismoodi on dieet ka ette valmistatud, et kui juba enne dieedile minekut stabiilselt 2500 süüa, siis dieedi ajal 2500-ga alla ei võta, keha on selle kaloraažiga harjunud.

Oma elu siiani kõige kuivema vormi, 2013 aasta klassika MMil saavutasin ma samuti nii et kaloraaži lasin mõnel väga üksikul päeval alla 2500. Lihtsalt kui näen et kaal enam ei liigu siis suurendan kulutust vastavalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ka tiksusin aastaid seal 1300-1500kcal vahel ja alla ei võtnud, otseselt juurde ka ei tulnud. Nii kui üle sõin siis kaal tõusis. Kogu aeg oli nälg majas.

Nüüd kus vahepeal olen oma kaloraaži seal 2200-2300 hoidnud, siis nüüd 2000 pealt kukub isegi natuke liiga kiiresti :D Kõht on täis ja hea on olla. Järeldus, et selleks et dieedi ajal kaloraaži kõrgel hoida, peab lihtsalt enne dieeti olema kaloraaž kust saaks kärpida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimane õhtu enne EMV-d

Hetkel söön oma viimast toidukorda, tegin ühe korra vabakava veel läbi ja ega nüüd pole muud midagi kui homset päeva oodata.

See nädal tegin tavapärasest teisiti trenni- jagasin oma viie-päeva trennikava neljaks. Täna siis oli trennivaba ja pühapäeval plaanin samuti puhata. Järgmine nädal siis võistlen Tšehhis Pepa Opaval ja ülejärgmine nädal Islandil põhjamaade meistrivõistlustel, seega järgmised kaks nädalat teen samuti 4 trenni.

Muus osas möödus see nädal üsna nii nagu ikka võistlusettevalmistusele kohane- juuksur, solaarium, koorimine, kreemitamine. Lisaks sain endale šefid Olimpi riided ning nendega sai tehtud ka väike fotoshuut.

Ega muud pole midagi, väsimus ja varsti lähen magama ära. Närvi sees ei ole. Tegelikult pole üldse sellist tunnet et homme võistlus oleks või midagi. Tuju on meeletult hea. Tavaliselt ikka värisen terve õhtu ja und ei tule. :D Aga noh, niiöelda 8 weeks out MMini minna ja 10 nädalat on dieedil oldud, et vorm on 2 nädalat vähem kui poolik :D Aga selleest on lihas erinevalt teistest kordadest elus. Ei valitse sellist tühjust nagu tavaliselt ja suudan lihasesse tekitada pumbatuse. Tahaks juba isegi näha milline selline "elusa lihase" pakett laval välja näeb. Ka grimmi sel korral eelmisel õhtul peale ei pane, sellega tegelen homme.

Panen ka ühe pildi neljapäevaselt fotošuudilt.

Tänud Kaspar Saaremets :)

post-19003-0-95689900-1413565085_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×