Jump to content
eigo17

Tervist ! ootan teie arvamusi.

Recommended Posts

Hmm,peale kahte aastat treenimist on veidike väiksevõitu need numbrid....ja paistab,et rõhk on rinnalt surumisel,nagu enamusel noortel treenijatel. :rolleyes: Kaalu ka vähevõitu....Ega siin muud polegi,hakka sööma korralikult.Ja alakeha tahab ilmselt järeleaitamist,kui jõutõmbe-küki nr on väiksemad kui rinnalt surumisel. ;)

Rinnalt surumist on lihtsalt lihtsam õppida, võrreldes korraliku kükitehnikaga. Pealegi on enamusel alguses jalad (kakspealihas, hüppeliiges jne) nii kinni, et see vajaks veel omakorda ettevalmistusperioodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnalt surumist on lihtsalt lihtsam õppida, võrreldes korraliku kükitehnikaga. Pealegi on enamusel alguses jalad (kakspealihas, hüppeliiges jne) nii kinni, et see vajaks veel omakorda ettevalmistusperioodi.

Ma ei saa hetkel pihta,mida sa sellega nüüd öelda tahad?Et las kõik "noored ja rohelised" keskenduvad rohkem surumisele (mida suur osa juba nagunii teeb)? :) Ja ma isiklikult ei saa küll öelda,et enamus noori just ideaalse tehnikaga isegi surumist teeks saalis.Pigem on valus vaadata kohati.Eks tehnika lihvimine võtab aega kõigi harjutuste puhul.Teemaalgataja puhul on 2 aastat staazi.Selle ajaga peaks küki-tõmbe tehnika selgeks saama küll. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa hetkel pihta,mida sa sellega nüüd öelda tahad?Et las kõik "noored ja rohelised" keskenduvad rohkem surumisele (mida suur osa juba nagunii teeb)? :) Ja ma isiklikult ei saa küll öelda,et enamus noori just ideaalse tehnikaga isegi surumist teeks saalis.Pigem on valus vaadata kohati.Eks tehnika lihvimine võtab aega kõigi harjutuste puhul.Teemaalgataja puhul on 2 aastat staazi.Selle ajaga peaks küki-tõmbe tehnika selgeks saama küll. :)

aga toon selle välja ka et treenin end üksi ja individuaalselt,alustasin jõusaaliga ss uurisin ise siit fitnessi foorumist kavasid ja toitumis kavasid,kõrval ei ole eriti kogenud jõmmi kutti võtta kes õpetaks seega ma arvan et kui mõni kogenenum jõusaalis käija nõu mulle annab ss oleks selle kahe aastaga kõvasti arengut ka . jätsin mainimata et olen ka korvpalliga tegelenud 5aastat ja jõusaali tuli kõrvale sest oma vabast tahtest hakkasin käima, aga nüüd kaldun rohkem jõusaali kui , kossu mängima. muidu mu üldine treeningkava on nädalas sellinne esmasp-jõusaal

teisip-korvpall

kolmap-jõusaal

neljap-koss

reede-jõusaal

laup-jõusaal.

osad ütlevad et mul sellise koormusega suur trenn et pingutan üle. mis arvate? aga siiani ple mul ühtegi vigastust olnud. kas jätkata nii edasi v muuta kava?mõtlesin,et teen kossuga lõpu ja tegelen tõsiselt jõusaaliga. andek nõu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga toon selle välja ka et treenin end üksi ja individuaalselt,alustasin jõusaaliga ss uurisin ise siit fitnessi foorumist kavasid ja toitumis kavasid,kõrval ei ole eriti kogenud jõmmi kutti võtta kes õpetaks seega ma arvan et kui mõni kogenenum jõusaalis käija nõu mulle annab ss oleks selle kahe aastaga kõvasti arengut ka . jätsin mainimata et olen ka korvpalliga tegelenud 5aastat ja jõusaali tuli kõrvale sest oma vabast tahtest hakkasin käima, aga nüüd kaldun rohkem jõusaali kui , kossu mängima. muidu mu üldine treeningkava on nädalas sellinne esmasp-jõusaal

teisip-korvpall

kolmap-jõusaal

neljap-koss

reede-jõusaal

laup-jõusaal.

osad ütlevad et mul sellise koormusega suur trenn et pingutan üle. mis arvate? aga siiani ple mul ühtegi vigastust olnud. kas jätkata nii edasi v muuta kava?mõtlesin,et teen kossuga lõpu ja tegelen tõsiselt jõusaaliga. andek nõu :D

Miks sa abi ei ole siis küsinud?

Palju muidu päevane kaloraaž on?

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

...osad ütlevad et mul sellise koormusega suur trenn et pingutan üle. mis arvate? aga siiani ple mul ühtegi vigastust olnud. kas jätkata nii edasi v muuta kava?mõtlesin,et teen kossuga lõpu ja tegelen tõsiselt jõusaaliga. andek nõu :D

Siin ei saa ühest vastust anda sulle,et "tee",või "ära tee".Kui tunned,et jõuad ja taastud ära kenasti,siis miks mitte.See on individuaalne.Kaloraazi võiksid küll suurendada,hetkel tundub,et liiga vähe kütust...... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kas on mõtet uuesti protet kasutama hakkata v mitte? :)

Misasja? Valgupulbrit ? Mingi imeasi see pole.See on umbes sama ,kui sa küsiksid "kas on mõtet süüa kohupiima või mitte?".Vaba valik kuskohast oma valgud saad,kas tavatoidust,või valgusheigist. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misasja? Valgupulbrit ? Mingi imeasi see pole.See on umbes sama ,kui sa küsiksid "kas on mõtet süüa kohupiima või mitte?".Vaba valik kuskohast oma valgud saad,kas tavatoidust,või valgusheigist. :)

ei ma muidu kasutasin 3kuud täiesti normaalne tundus, aga tegin vahepeale kautamisega pausi sisse .kas see ei mõjuta kuidagi kui kasutad ja teed pausi sisse ja uuesti kaustama? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei ma muidu kasutasin 3kuud täiesti normaalne tundus, aga tegin vahepeale kautamisega pausi sisse .kas see ei mõjuta kuidagi kui kasutad ja teed pausi sisse ja uuesti kaustama? :D

Oh jah....kui sa kolm kuud sööd kohupiima ja siis kolm kuud ei söö,mis siis juhtub? Valgusheik pole imerohi,see peaks suurelt ja punaselt igal valgupakil kirjas olema.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh jah....kui sa kolm kuud sööd kohupiima ja siis kolm kuud ei söö,mis siis juhtub? Valgusheik pole imerohi,see peaks suurelt ja punaselt igal valgupakil kirjas olema.... :D

selge :D aga keegi ei viitisiks oma toitumis kava ja jõusaali kava siia panna? vaatan üle :D tahan jõmmi uut kava :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

selge :D aga keegi ei viitisiks oma toitumis kava ja jõusaali kava siia panna? vaatan üle :D tahan jõmmi uut kava :D

Sellessuhtes kava on kava....asi pole kinni sinu puhul detailides,vaid ilmselt väga lihtsas asjas milleks on madal kaloraaz.Kava võid ikka mingi aja tagant vahetada kui vaheldust vaja,aga kui kaloreid ikka peale ei tule,siis võid sa ükskõik mis kava alusel tulemuseta trenni teha. ;) Tööriistade all on hunnik kavasid,kalorikalkulaator,BAV kalkulaator....viska pilk peale :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellessuhtes kava on kava....asi pole kinni sinu puhul detailides,vaid ilmselt väga lihtsas asjas milleks on madal kaloraaz.Kava võid ikka mingi aja tagant vahetada kui vaheldust vaja,aga kui kaloreid ikka peale ei tule,siis võid sa ükskõik mis kava alusel tulemuseta trenni teha. ;) Tööriistade all on hunnik kavasid,kalorikalkulaator,BAV kalkulaator....viska pilk peale :)

okeei selge :D oskate veel nõu anda ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasuks hakata lugema artikleid, mis meil siin lehel ilusti üleval. Toitumisalane teave on sul null. See on tubli, et sa oled 2 aastat ikkagi midagi teinud, mitte nagu enamus noori. Samas ka treeningalast infot tuleks täiendada. See müüt, et Proteiini shake on miski imekraam, on visa kaduma ja tõenäoliselt ei kaogi ta kuhugi :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selg on kõver. Praeguses vanuses sul veel saab selgroogu korrigeerida. Millises pingis koolis istus, kuskil ääre reas või keskel?

Või sa hoijad kõveralt ennast ve?

Seisa sirgelt, ja ära abaluusid kokku suru, vaid aja laiali, nagu tiivad.

Nagu seal ntx:

http://forums.fitness.ee/index.php?/topic/37499-lpfsugiskulv-blogi/?p=381517

. Selg tundub pildi kõver ses seisin pildi tegemise ajal vasak jalg kõvertatud ja parem oli sirge see pärast tundub et selg kõver. Aga ikkagi aitäh oma arvamuse eest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasuks hakata lugema artikleid, mis meil siin lehel ilusti üleval. Toitumisalane teave on sul null. See on tubli, et sa oled 2 aastat ikkagi midagi teinud, mitte nagu enamus noori. Samas ka treeningalast infot tuleks täiendada. See müüt, et Proteiini shake on miski imekraam, on visa kaduma ja tõenäoliselt ei kaogi ta kuhugi :)

. Selge. :) aitäh arvamuse eest arvestan sellega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pildi pealt vaadates polekski sa nagu trenni teinud. Nüüd tuleb korralik kava valida ja toitumine paika saada ja tuleb ka tulemus kõvasti kiiremini, kui ise usuks...

. Kui paar pilti veel siia lisan , annab rohkem aimu kas on mul põhi all v mitte? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahet ei ole mis sul seal all on. Tuleb korralikult kava järgi trenni teha ja toituda ja tulemus tuleb päris kiiresti. Eriti alustajatel. Mina soovitaks võtta vaba nädala ja siis korralikult alustada... Selle aja peale peaks söögi kaalu ka suutma osta... Eks algul ole jah tüütu kaloreid lugeda ja arvestada, aga kui tahad tulemust...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×