Jump to content
Char27

Rind, õlg, triitseps erinevatel päevadel

Recommended Posts

Teen nädalas 4 korda trenni.

Hetkel plaanin panna need harjutused erinevatele päevadele, rinna tahaks nagunii üksi panna, sest peale rinnaharjutusi on õlg või triitseps üsna läbi.

Nüüd kaalun, et kas õlga ja triitsu võin erinevatele päevadele panna.

Eesmärk on see, et õlapäeval ei väsitaks triitsepsit ära ja vastupidi.

Samas on probleem, et kas lihased jõuavad taastuda, sest need kõik harjutused mõjuvad neile kõigile lihastele.

Kava umbes nii:

rind, biits

jalg,kõht

selg, triits

õlg, trapets, kõht

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Vaimne areng peaks liikuma sellises sihis:

1. võimalikult rohkem lihasgruppe ühe treeningua

2. võimalikult vähe seeriaid.

3. võimalikult vähe treeningpäevi nädalas.

Minu seisukohalt on mõttetu viia eraldi päeval midagi. Pane ikka kõik kokku, Fullbody siht.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Aga mis siis, kui füüsiline areng ei liigu selles sihis?

Liigub ikka, lihtsalt aega on vaja.

Haapsalust Võrru jõuab niikuinii kunagi kui kõndima hakkama, ja tähtis on, et see teekond oleks üldse alustatud, mingu ta algul aeglaselt, ja et teekond oleks Fun, kohale jõuab kindlasti.

Idee on peamiselt ju selles, et enamike jaoks on osutub optimaalsemaks treenida lihast mitu korda nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Kurat ja mina lähen ikka täna trenni ja jätkan oma 5x nädalas erinevaid lihaseid...

Jaotus 5'ks osaks on newbie'del treeningstaazhi aastatel 2-3.

Loodetavasti hakkad juba peagi katsetama kava, kus 2X lihast nädalas treenid.

Ega see kerge pole kokku pakkida- pooleldi Fullbody on keerukas, algajatele ei sobi.

Võiksid blogida, juhendaks.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen nädalas 4 korda trenni.

Hetkel plaanin panna need harjutused erinevatele päevadele, rinna tahaks nagunii üksi panna, sest peale rinnaharjutusi on õlg või triitseps üsna läbi.

Nüüd kaalun, et kas õlga ja triitsu võin erinevatele päevadele panna.

Eesmärk on see, et õlapäeval ei väsitaks triitsepsit ära ja vastupidi.

Samas on probleem, et kas lihased jõuavad taastuda, sest need kõik harjutused mõjuvad neile kõigile lihastele.

Kava umbes nii:

rind, biits

jalg,kõht

selg, triits

õlg, trapets, kõht

See kuidas ära taastub oskad vaid sina ise öelda.Kui ise peaks kunagi mingi ime läbi jälle nii splittima hakkama ,siis lükkaks õla ja triitsa samale päevale,trapetsi lükkaks seljapäevale ja kui õlapäeval triits vähe vatti saab,siis teeks rinnapäeval kergemalt juurde. :) Aga see minu paar senti kõigest... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen jalad, selja ja biitsepsi ühel päeval ning rinna, õla ja triitsepsi järgmisel päeval. Kolmas päev on vaba. Jõuab taastuda küll.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen nädalas 4 korda trenni.

Hetkel plaanin panna need harjutused erinevatele päevadele, rinna tahaks nagunii üksi panna, sest peale rinnaharjutusi on õlg või triitseps üsna läbi.

Nüüd kaalun, et kas õlga ja triitsu võin erinevatele päevadele panna.

Eesmärk on see, et õlapäeval ei väsitaks triitsepsit ära ja vastupidi.

Samas on probleem, et kas lihased jõuavad taastuda, sest need kõik harjutused mõjuvad neile kõigile lihastele.

Kava umbes nii:

rind, biits

jalg,kõht

selg, triits

õlg, trapets, kõht

Võib ka nii, ei pea KINDLASTI olema rind-triits. Olen teinud mõlemat pidi, igat moodi toimib. Leia endale ise sobivaim. Eraldi päevadel tehes see eelis, et lihas üsna värske ja võid saada suuremaid raskusi kasutada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See kuidas ära taastub oskad vaid sina ise öelda.

Eks see taastumine oleneb inimesest endast jah, kuidas ta endaga ringi käib.(dieet, läbimõtlemata toitumine...).

Kuna valgusüntees on üleval kuni 48 h, siis selle poolest võiks teha sama lihasgruppi vähemalt kahe päevase pausiga.

Kasutades väiksemaid pause seeriate vahel sunnib kasutama väiksemat raskust, mis ei koorma närvisüsteemi nii nagu suuremate raskustega. Palju on räägitud sellest, et just närvisüsteem on see, mis vaja taastumist, mil lihased on valmis uuesti treenima.

Seega peaks saama väiksemate raskustega treenida tihemini ja samas trennid on väga intensiivsed. Progress toimub iga treening kas või natukene ja kui treenida 2 korda nädalas ühte lihast (lihas saab 48h taastuda) siis progressi on rohkem, kui 1x treenides. Treening on kõrge pulsiga ja verevool lihastesse on väga tugev. Lihaste verevarustus ja taastumine paraneb.

Ise harrastasin oma hiilgeaegadel järmist kava, et jaotasin kolmeks ja tegin kava 2 korda nädalas läbi. Kui muidu tehakse 1 kord nädalas läbi kava, siis jalg on ühel päeval, lihased nagu triitseps, biitseps, selg, rind, trapets on koondunud ülespoole kehajaotust ja sestap esinebki vaadet, et paljudel on ülakeha suur ja jalad "väiksed", kuid sellel võib ka olla põhjuseks, et jalgu tehakse 0 korda nädalas.

Ise kasutasin variatsiooni: rind/triitseps/õlg, selg/bi, jalg/kõht, vahel ka vahetan jalg/biitseps ja selg/kõht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina tegin vahepeal

E - Selg+biits - 4/5 harjutust seljale +1 pumpav biits

T - Rind+triits - 4/5 harjutust rinnale +1 pumpav triits

K - vaba

N - Jalg+biits - 4/5 harjutust jalale +1 raske biits

R - Õlg+trapets+triits - 3+2+1 raske triits
L - vaba

P - vaba

Ilusti taastusin ära. Kõhtu tegin kaks korda nädalas. Nii nagu tuju oli. Laupäev ja Pühapäev on mõnus aeroobset teha, sest siis on jalad niikuinii neljapäevast haiged. Peaasi, et ikka selle ÕIGE ja OMA leiad ning järjepidev oled.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks võimalus veel, mida kaaluda:

Rind, biitseps.

Jalad, kõht.

Õlg, triitseps.

Selg, trapets, kõht.

varem oligi nii, aga siis mõtlesin, et löön triitsu ja õla erinevatele päevadele.

ilmselt muudan tagasi. varem nagu töötas küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×