Jump to content
jaanus666

Kaalust maha

Recommended Posts

No kui päris aus olla siis tegelikult need toidud mis siia kirja panin, on toitumiskava järgi mis mulle koostatud, aga kuna see nn veebitreener ei vasta mu kirjadele, sellepärast tulin ka siit natuke infot otsima. Infoks sain seda et valku vähe, rasva vähe, kaloreid vähe ja süsivesikuid liiga palju. keda siis uskuma peaks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sul on treener, siis pea kindlasti temaga nõu, kui vähegi saad. Aga Vend Vähk mingi aeg tegi šokolaadidieeti, mitte midagi muud ei söönudki, kui õigesti aru sain :D Muidugi väga kaua ta vastu ei pidanud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meh... Mis tähtsust on selles, mitu korda ta päevas sööb, see on küll individuaalne. Ma söön ka 5-6 korda, aga mulle meeldib nii ja olen harjunud. Ja miks peaks unustama ära valgud, rasvad ja süsivesikud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need toidukorrad mis kirja panin, need on minu toitumiskavas kirjas. Ühe vahepala jätan enivei vahele juba kus on ette nähtud 200g kanaliha juurviljadega või 300g kodujuustu või 250g kohupiima. Kuna tõesti pole isu sel ajal. Ning hommikusöögi puhul see kava koostanud treener kirjutas just nii et hljem võiks hommikusöögi portsu suurendada. Nii et üks teist kahest ei jaga asjast midagi. Kas üks siinsetest veebitreeneritest, või siis sina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need toidukorrad mis kirja panin, need on minu toitumiskavas kirjas. Ühe vahepala jätan enivei vahele juba kus on ette nähtud 200g kanaliha juurviljadega või 300g kodujuustu või 250g kohupiima. Kuna tõesti pole isu sel ajal. Ning hommikusöögi puhul see kava koostanud treener kirjutas just nii et hljem võiks hommikusöögi portsu suurendada. Nii et üks teist kahest ei jaga asjast midagi. Kas üks siinsetest veebitreeneritest, või siis sina.

Nii palju kui mina näen, siis on sul 2 varianti: kas uskuda treenerit, kes on sellega tegelenud ning teab asjast (ja siin küll pole ühtegi treenerit, kes ajaks mingit joga suust välja) või inimest, kelle kasutajanimi juba käib igasuguse jõutrenni vastu..

Edited by Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Esiteks, sul on liiga palju toidukordi, justnagu oleksid ärakeeranud pulbrise näoga fitnessist, et niisagedalt sööd, või oled väga kõrge stressi tasemega, et näirimisvajadus nii sage on. Söö alustuseks 2 korda päevas mõned nädalad, senikaua kuni toitumine kui selline ununeb ja tähtsusetuks muutub.

Valgud, rasvad, süsivesikud jms jutt unusta ära ja jätka normaalset samalaadset toidusedelit nagu tegid siiani. Lihtsalt leia piir, kust kaal hakkab langema.

:)

2 korda päevas toitumine on nüüd küll ilmselgelt vähe. 4-5 on väga okei, kui need on kõik paigas. See 2x päevas tundub ikka väga näljutamiseni. Ja kuidas üldse saada üldse kaalu alla kui ei jälgi palju valke/süsivesikuid/rasvu süüa?

Kui sul on pandud paika mida süüa ja ise kokku löönud, siis arvutad kokku, kas valgud ja rasvad on paigas (2g/kehakaalu kohta ja 1g) ning siis, kui kaal nädalas ei lange, alandad süskareid, mitte valke (nagu jätad ära kohupiim/kana). Nii kaotad puhtalt lihase arvelt ju?

Edited by ReimoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rootsi fitnessi foorumites omatakse väga mitmeid erinevaid arvamusi erinevate asjade kohta, ning 2X-päevas toituine IF-i näol on vägagi populaarne. Nemad ei kasuta sõna "ilmselgelt" ja võiksid neist õppust võtta selles osas edaspidi. Lisaks pole ilm ju ka selge, vaid on pime õhtune aeg, ja võib-olla isegi sajab kergelt vihma.

Ka siin foorumis on IF- praktiseerijaid olnud end ilmutamas.

Matemaatika alane vastus on, et jälgida tuleb kaloraashi.

Sul on lihased või? Või teema-alagatajal on?

Lihas koosneb peamiselt veest ja vee massi tõstad süsivesikutega üldiselt ju ja eemaldad alkoholiga ja treeningpausiga. Süskareid kindlasti ei alanda, kuna seedimine vajab kiudaineid ja süsikates leiduvad olulised vitamiinid, eriti C. Valgus aga ei leidu midagi, näiteks munavalge on kasutu vitamiinideta ollus.

Soovitaksin sul silmaringi laiendada ja erinevaid arvamusi rohkem aktsepteerida. Mõtle kuidagi nii, et ühte universaalselt ideaalset meetodit pole maailmas kuna juba inimesed on erinevad.

No aga antud teemas on tehtud toitumiskava ikka rohkemate toitukordade kui kahe toidukorra peale, seljuhul ei piisaks kindlasti, et süüa ainult hommiku- ja õhtusöök. (See ilma teema oli nüüd küll vähe cheap-shot). KaloraaŽi tuleb muidugi arvestada, aga ei saa ainult oma kaloraaži täis süüa päevas süskarite näol, mitmekesisus u know?. Ei olegi ideaalset meetodit, pigem hetkel räägi Sina kui hea on 2x päevas süüa ja laidad muid asju maha. Ja peab olema ikka isu, et süüa 2x päevas terve päevane kaloraaž täis korralike toiduainete pealt, mitte šhokolaadi ja pirukate. (Nüüd muidugi küsimus, mis on "korralikud" toiduained, aga eks nendeks peab igaüks erinevaid asju). Ja lihaseid on igaühel, muidu väga ei liigukski keegi (kui muidugi tahtejõud üüratult suur pole :D :D )

PS: See lihtsalt minupoolne arvamus, ei halvusta Su eat-twice-a-day meetodit. Söö kuidas soovid :)

Edited by ReimoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina söön muidu niipalju kordi päevas nagu normaalsed inimesed söövad ja selleks on sagedus 3.

Wtf on "normaalne inimene"? :D :D Kõik kes sinu nimetatud normaalsusest kõrvale kalduvad ,on mingid täielikud veidrikud sinu arust või ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna Treening/toitumine pole tõsiteadus, siis toetuvad teadmised/arvamused peamiselt usule ja kogemusele ning IQ-le.

Mulle isiklikult meeldivad Dr Mercola pooled seisukohad, ülejäänud 50% tema seisukohtadest mulle ei tundu autentsena. Millele sinu teadmised toetuvad?

Mina olen oma teadmisi, nii palju kui mul neid on, saanud siinsest foorumist ning Otsuse kulturismiõpikust. Sa väidad, et kellelgi pole lihaseid - mille abil sa oma jäsemeid liigutad? Vee? Mõttejõu? Kas lihas on väljamõeldud asi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vist soovid (teemaväliselt) tõestada, et inimestel on lihaskond. Võiksid Uudiste rubriigi alla siis artikli kirjutada sellest. :)

Pigem oleks palju huvitavam kuulata Sinu ettekannet teemal "Inimesed - lihasteta olevused". Aga see teema läheb juba liiga ulmeliseks (ja eriti antud postitaja küsimusest väga mööda), siis äkki teed ka siia bloggi (vabandan kui Sul on ja pole seda märkimisväärset teost näinud siin) nagu Bonsunas oli ja saad seal oma mõtteid avaldada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oot, sa jätsid nüüd vastamata, et kas sa tõsimeeli väidad, et inimestel puuduvad sellised asjad, nagu lihased? Kas jah või ei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen täiesti 100% nõus sellega, et kõik algab usust. Aga oma ristikäiguga siin sa mitte kellegi usku ei muuda, sest sul pole autoriteeti. Mercolal ka pole. Otsuse ja Dr.Mercola võrdluses jääb Otsuse arvamus ikkagi väga kõvade punktidega peale, sest Dr. Mercola ei ole tõstja. Tühi jutt ilma tõestuseta praktikas ei maksa midagi. Tee oma dieedi baasil medalit vääriv tulemus kohalikul ametlikul kulturismi või jõutõste võistlustel (kui oled treener, võivad sinu hoolealused teha seda sinu eest), ja alles siis on sul alust viidata isiklikule arvamusele ja kogemusele, ja kel soovi võib sinu eeskuju järgida. Sinnamaani oled troll. Viitamine netist (a'la bodybuilding.com) leitud allikatele ei päde, sest me keegi ei tea, mis ainete peal need netivõitlejad tegelikult kasvavad ja youtube video jaoks saab hankida punaseks värvitud puust või plastmassist naljakettaid.

Sa võid öelda, et su eesmärk polegi olla suur või tugev, et eesmärk on olla terve. Aga üldiselt inimeste ega sportlaste hirmutamine neerupuudulikkusega ei müü kuigi hästi, sest Eesti rahva tervise probleem nr 1 on ikkagi südame-veresoonkonna jamad ja neid põhjustavad (1) ülekaalulisus ja (2) vähene liikumine (mis kumbki pole jõusaalihuntidele omane). Peale tükki tühja maad järgneb vähk. Neerupuudulikkus on pigem harv surmapõhjus ja tuleb teemaks pigem joomise, diabeedi ja retseptiravimitega liialdamise tõttu. Seetõttu ka neerud pole kulturisti/jõutõstja probleemid, vähemalt mitte naturaalide omad.

Kokkuvõttes: Mari Metsalliku jutt ei maksa midagi. Siin on olemas nupp "ignoreeri kasutajat", tüütuks muutuvate kasutajate puhul saab võtta kasutusele.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võin muidugi ka tõestada mida iganes, näiteks seda, et meid pole olemas. Kuid ega me siin väitlus klubi pole.

Enamuse jaoks sa oled juba tõestanud, et sind ei ole olemas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas selle näidispäeva põhjal võib teha järelduse, et aedviljad, salat ja muu 'roheline', puuviljad, on täiesti mittevajalik, et me normaalselt funktsioneeriksime?

Kas selle näidispäeva põhjal võib teha järelduse, et aedviljad, salat ja muu 'roheline', puuviljad, on täiesti mittevajalik, et me normaalselt funktsioneeriksime?

Minu kogemus lihtsalt näitab, et kui ma hakkaks stressama asjade üle nagu igasugu aedviljade ja salatite kaalumine siis läheks mu stressifaktor märgatavalt kõrgemaks, ei näe selleks vajadust kuna need kogused on päevast-päeva suht sarnased ning need pole toitainesisalduselt nii suure osakaaluga, et tasuks ära märkida seda. Kui hakata ajama näppu iga pisidetaili järel siis on ainult ajaküsimus kuni see kõik eriti ajudele hakkab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitavad turundus-soovitused sul, paraku ma ei müü midagi, vaid avaldan oma ajaviitelist arvamust, seetõttu ei ole mul turundus-soovitustega midagi peale hakata ning sind ignoreerida pole ka mõtet, huvitav turundus-asjadest ka kuulda ju aeg-ajalt.

Sa müüd oma ideed või usku. Nagu enamus meist, mingil määral. Kas ja mis kasu sellest saab, seda ma ei tea, eks sa oskad ise sellele paremini vastata. Võibolla sa ootad heakskiitu oma arusaamistele, võibolla tunned sa muret siinse kaadri viletsate sportlike saavutuste pärast, võibolla tahad tunda ennast olulisena - motivaatoreid võib olla mitmeid. Mis on sinu motiiv siia foorumisse kirjutamisel?

Sa väidad vastandlikult, et Otsust tasub rohkem uskuda, kuna ta on vormi teinud, aga siis ütled, et tegelikult ei saa kedagi uskuda, kuna me ei tea, kas nad on vormi tegemisel keemiat kasutanud või muud moodi ebaautentselt toiminud. Seetõttu ma ei pea Otsuse ajaloolist vormi mingiks näitajaks Mercola vastu.

Esiteks uuri järele, et mitmenda taseme treener on Otsus ja kui palju tal on olnud õpilasi ja mis kohtade peal Eesti meistrivõistlustel ja mis spordialadel? Teiseks, Otsuse-taat on soliidses eas (Mercola eakaaslane), aga tervis ja füüsiline vorm on tal head. Alles mõne aasta eest võistles veel kulturismiski. Seega ta nooruspõlve eluviisid ei saanud ennasthävitavad olla. Aga mida mina tean Mercolast - seda, et on üks rääkiv pea kes kiidab paleoliitikumi dieeti.

Tegelikult ma esitasin selle Otsuse-Mercola vastandumise mitte alternatiivdoktor Mercola laitmiseks ja treener Otsuse kiitmiseks vaid pigem näitena sellise nähtuse kohta nagu Autoriteet. Eks igaühel ole omad autoriteedid, aga sinu omad ei pruugi kattuda minu või kellegi teise omadega. Seega, kui sa toetud kellelegi kes ei ole minu jaoks autoriteet, siis vastavalt sellele ma annan mõttes su tekstile kaalu. Kui sa esitad kaunis jõuliselt mingit teooriat mis minu peas valitseva süsteemiga ei ühti, ega me siis ühele arvamusele ei jõua. Ja ma ise arvan, et esindan uutele ideedele isegi keskmisest avatumat fitness.ee foorumi kasutajat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(

Mis pärast siis nõndapsi?

No kui bonsunas sinu blogi sirvida,siis kulla mees,saavuta vähemalt üks eesmärk ja siis targuta.Seal oli sul vist eesmärk millalgi kükkida 160 ja parandada rinnalt surumist.Enne seda proteiini-jama olid numbrid sul kükk 155 ja surumine 90 kui õieti mäletan.Ning viimaseid andmeid lugeda siis on igasugune areng teinud vähikäiku,kükk 135 ja rinnalt ka mingi 80 kilo peale 7 aastat treenimist.Ole nüüd.Lihase arvelt kaotad mõned hädised kilod,sooritusvõime langeb ja sa arened omast arust või? No ma ei tea,tee mida tahad,vaba maa,aga enne kui sa ei suuda isegi oma väikseid eesmärke täide viia,ei ole sind tõesti olemas.Sorry mees,aga nii on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen nüüd selle ajaga mil seda teemat alustasin, kaotanud ca 12 kilo. täpselt selle kavaga mis eelpool postitasin. Mure aga selline et peeglisse vaadates siis küll absoluutselt mitte midagi aru ei saa. 113 kilo pealt 101 praegu. Et heameelega lisaksin mingi trenni kah juurde. Aga pikkade tööpäevade järel jõusaal võimalik ei ole. Et äkki keegi oskab soovitada mingit kodust varianti. Kõht ikka sama suur minu meelest ja manboobsid ikka ees. Mida soovitaksite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kaal langeb siis on korras ju. Anna aega veidi peeglile. Ükshetk avastad, et ohoo, kes see on. Peegelpilt paranebki nö järsult - äkki avastad. Kui kilod kaovad on asi korras.

Otsi - google ja youtube on täis koduseid treening programme. Otsi muidugi inglise keeles, leiad tunduvalt rohkem erinevaid asju. Oma keharaskusega tehtavad harjutused on väga head ja parandavad füüsilist võimekust väga hästi. Kätekõverdused, kükid, vastu seina istumised, nn hüppenööriga hüppamine, kõhulihased, plank, jalgade tõsted, jne jne.

Kes otsib see leiab. Magavale kassile hiir suhu ei jookse ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mõtlesin just et siin kogenenud ja targemad inimesed soovitavad. Kindlasti on siin kasutajaid kes oskavad kaasa rääkida sel teemal. Sry aga debiilne mõtlemine sul see google lahendus. Mille jaoks üldse seda foorumit siis siin pidada, , Selle idee oleksid võinud vabalt omale ka hoida ninatark. Olen enam kui kindel, et kõikidele siin foorumis küsitud küsimustele leiab googlest kah otsides vastuse. Kui mitte eesti keeles, siis inglise keeles.

Edited by jaanus666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida sa ootad siis - treeningkava koos harjutuste näidistega pluss eratreener.

Kärbi veel natuke toitu kui tahad kiiremini kaalust alla saada. Mina käisin jõusaalis kell 21:30 õhtul. Enne seda olin 07.00- 20.10 tööl. Võibolla tõesti ei saa sa jõusaalis käia, aga kodus saad sa kindlasti trenni teha.

Oota siis kellegi targema arvamust, a ma tõesti ei tea missugust vastust sa otsid oma probleemile :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen nüüd selle ajaga mil seda teemat alustasin, kaotanud ca 12 kilo. täpselt selle kavaga mis eelpool postitasin. Mure aga selline et peeglisse vaadates siis küll absoluutselt mitte midagi aru ei saa. 113 kilo pealt 101 praegu. Et heameelega lisaksin mingi trenni kah juurde. Aga pikkade tööpäevade järel jõusaal võimalik ei ole. Et äkki keegi oskab soovitada mingit kodust varianti. Kõht ikka sama suur minu meelest ja manboobsid ikka ees. Mida soovitaksite?

Kas enne tööd pole võimalik jõusaali minna? Mul ka 11h pikad tööpäevad ja ainuke võimalus hommikul käia siis, ongi parem, saal tühi ja õhk ka veel värske :)

Ja google on just geniaalne lahendus, keegi sulle eraldi harjutusi filmima või pildistama siin ei hakka, milleks leiutada jalgratast ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen nüüd selle ajaga mil seda teemat alustasin, kaotanud ca 12 kilo. täpselt selle kavaga mis eelpool postitasin. Mure aga selline et peeglisse vaadates siis küll absoluutselt mitte midagi aru ei saa. 113 kilo pealt 101 praegu. Et heameelega lisaksin mingi trenni kah juurde. Aga pikkade tööpäevade järel jõusaal võimalik ei ole. Et äkki keegi oskab soovitada mingit kodust varianti. Kõht ikka sama suur minu meelest ja manboobsid ikka ees. Mida soovitaksite?

Kui sa trenni teha ei saa siis ei saa ka peale 12kg visuaalne pilt märgatavalt paremaks minna kuna puudub igasugune lihastoonust parandav tegevus. Puhas X + Y = Z ja sul on praegu Y puudu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen nüüd selle ajaga mil seda teemat alustasin, kaotanud ca 12 kilo. täpselt selle kavaga mis eelpool postitasin. Mure aga selline et peeglisse vaadates siis küll absoluutselt mitte midagi aru ei saa. 113 kilo pealt 101 praegu. Et heameelega lisaksin mingi trenni kah juurde. Aga pikkade tööpäevade järel jõusaal võimalik ei ole. Et äkki keegi oskab soovitada mingit kodust varianti. Kõht ikka sama suur minu meelest ja manboobsid ikka ees. Mida soovitaksite?

http://www.veebitreener.ee/artikkel/7-minuti-treening

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mõtlesin just et siin kogenenud ja targemad inimesed soovitavad. Kindlasti on siin kasutajaid kes oskavad kaasa rääkida sel teemal. Sry aga debiilne mõtlemine sul see google lahendus. Mille jaoks üldse seda foorumit siis siin pidada, , Selle idee oleksid võinud vabalt omale ka hoida ninatark. Olen enam kui kindel, et kõikidele siin foorumis küsitud küsimustele leiab googlest kah otsides vastuse. Kui mitte eesti keeles, siis inglise keeles.

Väga ülbe suhtumine sinu poolt minuarust.Youtubes on asjad minuarust puust ja punaseks tehtud,martinkink ei öelnud midagi valesti ega halvasti.Ja väidad et peale tööd ei saa saali minna?Ise näiteks teen füüsilist tööd ja lähen saali kükkima kohe,treeningkava peab olema lihtsalt nii koostatud,et läbi ei põle. ;) Kui saal ikka üldse ei istu annab kodus "bodyweight" ka vihtuda,tõmbab ka korralikult läbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×