Jump to content
MariusL

Marius Lemming blogi

Recommended Posts

Õhtust.


Tänane pikk päeva on möödas, sai käidud peale kooli trennis, seekord rinda ja biitsa tegemas ning peale trenni umbes tunni aja pärast võrkpalli võistlustele.. Homme ilmselt puhkan ja ülehomme õlg.


Ja enda teada polegi vist varem näinud, et veebruari keskel sajab padukat.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,


Eile käisin tegemas õlatrenni, tõstsin ka raskuseid pisut, tunne oli hea :D

Täna trenni ei teinud, kuid tegin facebookis leviva mängu ära, mis mulle ülesandeks oli pandud..

Huvi korral saate vaadata siit:
https://www.facebook.com/photo.php?v=655756134486802&set=vb.100001572651215&type=2&theater&notif_t=video_processed


Homme ilmselt lähen selga ja triitsa tegema.

Ja jälle sajab lund..juba lootsin, et enam seda jubedust alla ei saja, aga võta näpust..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käisin turus jalga tegemas, küki asemel tegin jalapressi, kus viimase seeria tegin 340-ga. Kuna eriti ei tee jalapressi, siis ei oska öelda kas see on hea või halb..Endal oli tunne hea. :D

Homme puhkan ja ülehomme teen rinda ja biitsa ning peale seda praktilise tööna koolis korvpallivõistluse korraldamine ja peale seda veel omakorda lähen klassi eest korvpalli mängima..

Lisaks veel bussiga sõites mõtlesin, et kurat peaks autokooliga tegelema. Registreerisin ennast E-õppesse 9. detsember, aga siiani pole põhimõtteliselt mitte midagi teinud.. :D Kuid sellises kohas nagu ma elan, tuleks ilmselt juhiload ja sõiduk ikka väga kasuks - nii rahaliselt kui ajaliselt.

Järgmise korrani!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust

Tänane ulmeline päev lõpuks möödas ja nüüd kodus. Tunne on nagu oleks elav surnu, ülakeha on trennist tuim ja alakeha nagu polekski..

Trennis tegin nagu plaanis oli - rinda ja biitsa.

Alustasin surumisest
Pos. surumine hantlitega
Rööbaspuudel surumine lisaraskusega
Püsti kangiga biitsa

Istudes hantlitega kordamööda
Hammerit
ja lõppu pisut kõhtu.

Päeva teisel poolel käisin korraldamas siis korvpallivõistlust ja seejärel võtsin ise ühest osa. Ütleme nii, et tallad löövad jubedalt tuld ja homme ma ilmselt ei suuda kuhugi kõndida.. :D

Aga homme puhkan ja pühapäeval õlatrenn.

Olge tublid.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kevadel pole plaanis kaasa teha. Sellest aastast olen juunior ja et konkurentsis püsida, peaksin massi juurde saama, sellest jääb mul puudu.. Eesmärk on ikka lavale pauguga tulla ja ka vanemate juuniorite elu raskeks teha! :)

Edited by MariusL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kevadel pole plaanis kaasa teha. Sellest aastast olen juunior ja et konkurentsis püsida, peaksin massi juurde saama, sellest jääb mul puudu.. Eesmärk on ikka lavale pauguga tulla ja ka vanemate juuniorite elu raskeks teha! :)

Õige mõte. Üldse noortel minu arust pole mõtet aastas ennast mitu korda kuivaks nn. ajada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli õlatrenn.

Alustasin rinnale võtuga
hantlitega surumine üles
Svung
Lendamine hantlitega
Lendamine õla tagaosale
Lendamine õla tagaosale matil
Trapetsit kangiga
Ja lõppu kõhtu.

Lisanditest tarbin pildil olevaid lisandeid.

Creatine, Pro Series Workout Intra, Fast Workout Shock ja Maasika Whey3 (Ilmselt parima maitsega proteiin mida ma tarbinud olen)

DSC_0124.JPG

Edited by MariusL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käisin Nõos selga ja triitsa tegemas

Jõudu eriti ei olnud ja üldse oli uimane olla, kuid sellegipoolest tuli trenn täitsa hästi välja.

Alustasin lõuatõmmetega
Alatõmme

ülalt tõmbed rinnale plokil

"traktori" laadne harjutus
kukla tagant sirutamine hantliga
ja lõppu plokil sirutamine

Homme puhkan ja ülehomme jalga.

Reedel on plaanis ka suurlinna tulla ja teha üks treening seal. :)

Edited by MariusL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust,

Täna oli jalatrenn

Alustasin kükist, kus läksin 130ni üles.
Seejärel väljaasted
Eeskükk
Kõverdamine
sirutamine
Ja lõppu säärt.

Väike video ka, leidsin endale paraja seeriaraskuse..Elile jõudsin ka järgi :D
https://www.youtube.com/watch?v=60BLzfWSaQA&feature=youtu.be


Homme puhkan ja reedel kella 20 aegu juba spartas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas paljajalu teha on, mugavam või kuidagi teistmoodi?

Vanakooli kutt, no! :D Marius kasutab ainult võistlustel jalanõusid, sest siis on kohustatud neid kandma.

arnold-squats.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas paljajalu teha on, mugavam või kuidagi teistmoodi?

Taavi ütles kõik ära juba.. :D

Ei tegelikult jah, mulle meeldib nii rohkem. Minu jaoks on mugavam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõutõmme ja kükk mõlemad kus minuarvates kõige mugavam paljajalu.

Nõustun. Jõutõmmet on veel eriti mugav paljajalu teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nõustun. Jõutõmmet on veel eriti mugav paljajalu teha.

Kuigi kahjuks pole mul kunagi olnud võimalust kasutada või omada tõstekingi. Vb nendega oleks parem kui paljajalu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei oska lubada, kuid võib juhtuda, et tulen ka homme selga Spartasse tegema, kuid mul mahutrenn ja taastav 50% raskusest, no minu 50 - ongi ju sinu 100%.... :D . Ehk trehvame saalis, lubama ei hakka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei oska lubada, kuid võib juhtuda, et tulen ka homme selga Spartasse tegema, kuid mul mahutrenn ja taastav 50% raskusest, no minu 50 - ongi ju sinu 100%.... :D . Ehk trehvame saalis, lubama ei hakka.

Ma ei usu, et sa 212,5kg kerget jõutõmmet teed :rolleyes:

Ma ise Peebuga mingi 4-5 ajal Spartasse - ei oska täpselt öelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei oska lubada, kuid võib juhtuda, et tulen ka homme selga Spartasse tegema, kuid mul mahutrenn ja taastav 50% raskusest, no minu 50 - ongi ju sinu 100%.... :D . Ehk trehvame saalis, lubama ei hakka.

Raskustega oleks jah hea klapp... :D

Mis kellaaeg umbes tuleksid? Siis tean kasvõi umbes arvestada, äkki tõesti trehvab.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuigi kahjuks pole mul kunagi olnud võimalust kasutada või omada tõstekingi. Vb nendega oleks parem kui paljajalu...

Proovi maadlussaabastega. Väga head tugeva ja kindla põhjaga jalanõud. Samas hoiavad hüppeliigest korralikult kinni. Tald on neil tõesti õhuke, aga see-eet tugev ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×