Jump to content
Sign in to follow this  
Weiko

Päevane KCAL

Recommended Posts

Päevane KCAL. Kuidas sellest asjast õigesti aru saada. Eesmärgiks on kaalust alla võtta. 112 kg pealt 90 kg-le

Trenni teen lumega perioodil 3-5 korda nädalas(3 jooksu päeva mis on kindel trenn mille ma nädala jooksul teen ja vastavalt vabale ajale1-2 jõusaali päeva)

Lumeta perioodil 5 korda nädalas( 5 jalgratta trenni ja 2 päeval lisaks jõusaal)

Kuidas arvestada kcal õigesti nii et kaoks pekk mitte lihas. Mu BAV 2217.

Seega ma peaks päeva jooksul tarbima 2217 kcal. Siis ei tohiks mu kaal tõusta ja langeda, peaks olema stabiilne(õige toitumisega)

Aga kuidas arvutada kcal vajadus siis kui on trenni päev.

Näiteks käisin täna sörkimas kulutasin 477Kcal, ratta sõidul keskmiselt 1700Kcal. Minu loogika ütleb 2217+477 või siis 2217+1700

siis peaks olema ok. Pika peale tekib arvestatav füüsiline vorm ja kaal langeb. Või olen ma veel liiga noor, loll ja roheline et asjast õigesti aru saada. Keegi hää inimene võiks selle asja lahti seletada kuidas on õige arvutada nii et ei tekiks asjast kahju vaid kasu . Kuna ise olen selle kohalt maalt ja hobusega

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAV on baasainevahetuseks vajalik kalorite hulk.

Piisab, kui lugeda kirja BAV arvuti kohal: "Kalorite hulk, mida organism kasutab baasainvahetuses, moodustab kuskil 70% aktiivse ööpäevaga kaloraasist. 10% kulutame toidu seedimisele ja 20% kulub töötades või sportides. Selline oleks jaotus kui tegeleme spordiga ja toitume korralikult. Seega kulub baasainevahetusele lõviosa vajminevast energiast.Antud tehtega saame teada oma minimaalse öö-päevase kaloraasi, mida vajame selleks, et üldse hinges püsida."

Sellest ei lahuta sa midagi, vaid nagu näha, leiad, mis on su päevane kalorivajadus koos sportimise ja seedimisele kuluva kalorihulgaga ehk 100%.

Sellest 100%-st lahutad nt 500-1000 kcal, mis tähendab 500-1000g kaalulangust nädalas.

Tegeliku kalorihulga leiad mingil määral ikka katse-eksituse meetodil, kuna seda mõjutavad töö iseloom, üldine kehaline aktiivsus, keha individuaalsus jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päevane KCAL. Kuidas sellest asjast õigesti aru saada. Eesmärgiks on kaalust alla võtta. 112 kg pealt 90 kg-le

Trenni teen lumega perioodil 3-5 korda nädalas(3 jooksu päeva mis on kindel trenn mille ma nädala jooksul teen ja vastavalt vabale ajale1-2 jõusaali päeva)

Lumeta perioodil 5 korda nädalas( 5 jalgratta trenni ja 2 päeval lisaks jõusaal)

Sellise kehakaaluga jooksmine põlvedele head ei tee, kui kohe tunda ei anna, siis hilisemas elus kindlasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leiad, mis on su päevane kalorivajadus koos sportimise ja seedimisele kuluva kalorihulgaga ehk 100%.

Sellest 100%-st lahutad nt 500-1000 kcal, mis tähendab 500-1000g kaalulangust nädalas.

Tegeliku kalorihulga leiad mingil määral ikka katse-eksituse meetodil, kuna seda mõjutavad töö iseloom, üldine kehaline aktiivsus, keha individuaalsus jne.

Tänud. Leidsin sellise koha. http://www.struktuur.net/kcal.php

Panin seal oma andmed. kaalu pikkuse vanuse soo ja aktiivsuse . Sain tulemuseks

Minu miinimum BAV on 2217Kcal(sellest alla poole ei tasuks lasta)

Miinimum BAV kaalu säilitamiseks on 2750Kcal(miinimum aktiivsusega)

Sportimise puhul on mu BAV 3010Kcal (Seal sees on trenn 3-5 korda nädalas)

Trenni Päeva jooksul tarbin ära 3010 kcal. (Nädalas 5päev. Kokku 15050 kcal.)

Trenni vabal päeval 2750Kcal (Nädalas 2Päeva=5500Kcal)

Nädalas tarbin siis kokku 15050+5500=20550Kcal

Trenniga kulutan 450Kcal(jooks 3km). Viie trenniga 2250 Kcal.

Seega päeva peale jääb alles 3010Kcal-450Kcal= 2560Kcal

Nädalas jääb alles 20550-2250=18300Kcal

Reaalne kaalu kadu 2750-2560=190x5=950Kcal=950grammi nädalas

Või siis. Nädala Kcal miinus peale trenni järgi jääv Kcal võrdub kaalu kadu. 20550-18300=2250KCAL=2250grammi kaalu kadu

Vajadusel kas suurendan või vähendan päevast Kcal. On see nagu OK olen ma õigesti aru saanud.

Edited by Weiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud. Leidsin sellise koha. http://www.struktuur.net/kcal.php

Panin seal oma andmed. kaalu pikkuse vanuse soo ja aktiivsuse . Sain tulemuseks

Minu miinimum BAV on 2217Kcal(sellest alla poole ei tasuks lasta)

Miinimum BAV kaalu säilitamiseks on 2750Kcal(miinimum aktiivsusega)

Sportimise puhul on mu BAV 3010Kcal (Seal sees on trenn 3-5 korda nädalas)

Trenni Päeva jooksul tarbin ära 3010 kcal. (Nädalas 5päev. Kokku 15050 kcal.)

Trenni vabal päeval 2750Kcal (Nädalas 2Päeva=5500Kcal)

Nädalas tarbin siis kokku 15050+5500=20550Kcal

Trenniga kulutan 450Kcal(jooks 3km). Viie trenniga 2250 Kcal.

Seega päeva peale jääb alles 3010Kcal-450Kcal= 2560Kcal

Nädalas jääb alles 20550-2250=18300Kcal

Reaalne kaalu kadu 2750-2560=190x5=950Kcal=950grammi nädalas

Või siis. Nädala Kcal miinus peale trenni järgi jääv Kcal võrdub kaalu kadu. 20550-18300=2250KCAL=2250grammi kaalu kadu

Vajadusel kas suurendan või vähendan päevast Kcal. On see nagu OK olen ma õigesti aru saanud.

2250kcal peaks kaalu langust tooma umbes 250g rasva nädalas. 1kg rasva = 8000kcal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selge Tänud.. Asi on hakkanud vaikselt koitma juba, aga on veel üks väike küsimus millele tahan vastust saada.

Minu BAV on 2217Kcal(sellest alla poole ei tasuks lasta)

Miinimum BAV kaalu säilitamiseks on 2750Kcal(miinimum aktiivsusega)Pigeb lihtsalt vegeteerimine.

Aktiivse Sportimise puhul on mu BAV 3750Kcal ( trenn 3-5 korda nädalas)

Kas on normaalne kui ma sätin enda söömise harjumused nii jalgratta Trenni päeval söön 3750kcal(jalgratta sõit kulutan 1400kcal) järgi jääb päevasest kcal hulgast 2350kcal mis on suurem kui miinimub BAV 2217 kuid väiksem kui miinimum BAV kaalu säilitamiseks nõuab(2750kcal) Vähem aktiivsema spordi päeva puhul(jooks 3km kulutan ca 450kcal) tarbin ainult 2800kcal siis järgi jääb ca 2350 kcal +- mõned kcal. See on suurem kui miinimum bav 2217 nõuab kuid ka samas väiksem kui kehakaalu säilitamiseks mõeldud bav2750 miinimum aktiivsuse juures . Ja vabal päeval Jätan kcal koguse 2300kcal-2400kcal vahele. Või on see liiga radikaalne ehk dieet

Edited by Weiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks sa neid arvutusi teed? Kalkulaator näitabki, mis su Kcal'te hulk päevas peab olema (vähemalt mina saan nii aru) Teed 3-5 korda nädalas trenni ja sööd ühtemoodi oma 3750 Kcal iga päev ära...

Arvestab päevasesse kaloraaži sisse kehalise aktiivsuse, mida on tarvis kehakaalu säilitamiseks.

Edited by Invention

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks sa neid arvutusi teed? Kalkulaator näitabki, mis su Kcal'te hulk päevas peab olema (vähemalt mina saan nii aru) Teed 3-5 korda nädalas trenni ja sööd ühtemoodi oma 3750 Kcal iga päev ära...

Arvestab päevasesse kaloraaži sisse kehalise aktiivsuse, mida on tarvis kehakaalu säilitamiseks.

Trennivabal päeval on mõistlik ära jätta nn trennijärgne kokteil või siis vahepala, mis korvab selle, et sa ei tee trenni ja korras. Esialgu ei ole mingit mõtet täpsemalt süveneda, see tuleb ajaga.

Edited by renku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trennipäeval on mõistlik ära jätta nn trennijärgne kokteil või siis vahepala, mis korvab selle, et sa ei tee trenni ja korras. Esialgu ei ole mingit mõtet täpsemalt süveneda, see tuleb ajaga.

Jee rait - pärast sööd õhtusöögiga topelt tagasi. 1500 kcal on ikka suur kulutus ja pärast trenni oled ikka suht näljane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renku tahtis vist öelda trenniVABALpäeval sheik ära jätta.

Muidugi Kirp, parandasin ära. Peast vist lolliks läinud, et ma ei loe, mida kirjutan :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan kõiki abi eest. Läksin kergemat aga kallimat rada pidi, tellisin toitumis ja treening kava.

Mõistlik otsus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×