Jump to content
S11mPo1ss

Algaja treening kodus

Recommended Posts

Tere!

Olen nüüd nädalakene regulaarselt jõutreeninguga tegelenud kodustes tingimustes, kuid kahjuks pole olnud mul kindlat treeningkava, mida järgida. Hakkasin Fitnessi treeningkavasi uurima, kuid paljudel või vist lausa kõikides kavades on sees kangiga jm eriliste masinatega harjutused, mida aga minul kodus pole ning ei oska neid kuidagimoodi ka asendada millegiga (ning need harjutused kavades tunduvat mängivat ka üsna suurt rolli, kuna kui need välja jätta, jääb harjutusi vaid paar tükki).

Ehk oskate mulle mingit algajate kava soovitada, mida saaksin ilma kangita jm masinatega, mis jõukates üldjuhul olemas, teha? Muidugi mul olemas hantlid, ka olemas lõuatõmmete võimalus... Põhilised komponendid, mis jõutreeningutel vaja vast. Ehk kuidagi hantlitega saab mõndi tähtsamaid harjutusi kuidagimoodi asendada vms?

See nädal tegelesin treeninguga 3 päeva nädalas ja tahaks nii ka jätkata. Kas oleks vajalik, et ma teeksin kõrvale ka aeroobset?

Edited by S11mPo1ss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud, ei vaatanudki neid edasijõudnute jms kavasi. Eks ma üritan selle järgi siis midagi teha. Proovin ka hantleid sisse tuua.

Edited by S11mPo1ss

Share this post


Link to post
Share on other sites

täpselt nii et hantlitega saab mitut lihastüüpi trenni teha kodus ja sõltuvalt raskused ka ... kergemad raskused teed kiiresti ehk annab vastupidavust ...rasked raskused annavad lihamassi teed aeglasasti kui algaja oled sa praegu ...annan kava linki ja võid järgi teha kodus. http://www.sport-fitness-advisor.com/dumbbellexercises.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üsna kerged, 2 hantilt, 2x6kg. On reguleeritavad, kuid need hantlid on mingi väga-väga vanad ning poest seesuguseid kettaid juurde ei leia vast. Olen vaatanud ka poes uusi hantleid, kuid üsna kallid teised ning seetõttu vähemalt esialgu pean nende 2x6kg leppima. Algajale vast sobivad kah?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No su hantlite raskused pole jah eriti suured aga kui oled algaja ja tehnika pole veel päris käpas siis tehnika lihvimiseks vist parajad. Ma küll ei ole su hantleid näinud aga kui keskmine auk ja mutri kinnitus on samat tüüpi siis pole ju vahet mis firma oma on ketas. Kasutatud hantlid on ka vägagi kasulik ost võib olla natsa värvi kahjustusi ja roostet kah natsa aga jällegi kui ilu taga ei aja siis teevad oma töö ära küll. Lõuatõmbamine on vägagi hea seljalihase tugevuseks ja vastupidavuse treenimiseks, chin up paneb jällegi rohkem koormust biitsepsile ja selle tugevuse treenimiseks vägagi hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

esialgul kogu keha peab õppima jõusaali värke mida sa kasutad ja mis lihastüüpi teed..vms kui tunned mitme kuu pärast et hantlid on kerged sinu jaoks siis võid raskust juurde panna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

esialgul kogu keha peab õppima jõusaali värke mida sa kasutad ja mis lihastüüpi teed..vms kui tunned mitme kuu pärast et hantlid on kerged sinu jaoks siis võid raskust juurde panna.

Tõlget :D ?

Aga jah, teema algatajale: õpi tehnikat /juutuubis väga häid õppevideosid/, tee pikki seeriaid ja vaata vaikselt suuremaid raskuseid.

Lisaks uuri ka keharaskusega harjutuste kohta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×