Jump to content
fender

Ühe käega lõuatõmbed ja kätekõverdused

Recommended Posts

Tere!

Vahelduse mõttes tekkis idee et õppida/treenida ära ühe käega lõuatõmbed ja kätekõverdused.

Ehk keegi on enne selliste harjutustega kokku puutunud ja oskaks anda nõuandeid kuidas treenida, et nendega ka reaalselt korralikult ja hea rühiga hakkama saada.

Ühe käega kätekõverdustes polnud mul põrandalolles lootustki, seega alustasin esialgu treenimist vastu aknalauda, ühe käega. Ei tea kui hea variant see selleks on, aga loodan et see aitab, näiteks iganädal natuke jalgade tahapoole liikuda ja lükke-tõmbe ulatust suurendada.

Lõuatõmmetega proovisin seda varianti, et ühe käega hoian oma randmest kinni ja siis tõmban, see nagu enamvähem töötas, aga rüht oli väga halb, aga tundus täpselt sedamoodi, et ajapikku saaks korda.

Kui mõnel võib tekkida küsimus et kas ma olen üldse parajal teel et selliste harjutustega alustada ja ehk soovitab enne ''kahekäega'' lõuatõmbed ja kätekõverdused ära treenida, siis praeguse seisuga tundub et selle asjaga on mul korras. Tavaliselt teen 6 seeriat lõuatõmbeid soojenduseks enne trenni, igas seerias siis 8 kordust ja kordagi abi ei kasuta, teen väga aeglase tempoga ja korraliku rühiga. Kätekõverdustega samamoodi, aga seal on kordusarvud mul tunduvalt suuremad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vat see ongi, juutuubis on väga palju erinevat ja halba infot. Sp pigem küsingi kellegilt kes on vast ise kokku puutund ja teab asja.

Väga skeptish lihsalt, oleks ma juutuubi järgi lõuatõmbeid õppima hakand oleks see kohutav olnud.

Edited by fender

Share this post


Link to post
Share on other sites

noh nendest 6 seerias tõmban 8 kordust.

Aga kui peaksin järjest tõmbama, võtame siis klassikalise peopesed endapoolesuunatuna, teeksin vabalt 25-30 vahel ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina soovitaksin treenida kahte moodi - esiteks lisaraskusega tavalõuatõmbeid. Seljakott selga, ketas vöö külge, sangpomm varba otsa, hantel pahkluude vahele - võimalusi on palju.

Teiseks "greasing the groove" meetod ehk ühe käega tõmbamine hüppega.

Lõuatõmme ühe käega on palju raskem harjutus kui ühe käega surumine, kus tehnika loeb oluliselt rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polnud mahti pikalt kirjutada - negatiivid on loomulikult ka väga head. Parim ongi kombineerida nt, et hüppega üles ja raske negatiiv alla. Aga neid ei tohiks teha suutlikkuse piirini vaid tehagi nt kodus päeva peale kuskil 20 tk.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×