Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

Recommended Posts

Nii, tänane raske selg:

Alustasin alles 20 paiku, kuid see ei muutnud trenni kvaliteeti vähimalgi määral. Sai proovitud Fasti INTRAt ning peab tunnistama, et toote koostis kui ka maitse on tõesti kiiduväärt!

Trenn ise:

Jõutõmme: 60x12, 100x6, 120x6, 140x6, 160x6, 180x6, 190x4 (midagi jäi veel sisse)

Lõuatõmme: x6, +10x6, +20x5 (arvestades, et kehakaalu mühinal juurde tulnud, siis polegi nii kehv tulemus :D )

Ettekallutatult kangi tõmme: 60x12, 80x8, 100x8, 120x6, 130x6

Ülatõmme vabaraskusega masinal kitsalt: 80x8, 100x8, 120x8, 140x8

Trapets kangiga: 60x15, 100x15, 140x12, 180x12, 200x12

Ettekallutatult kõrvaletõsted hantlitega: 13x12, 17x12, 22x10, 24x8, 26x8, 28x8, 30x8

Biitseps hantlitega istudes: 17x6, 20x6, 22x6, 24x6

Biitseps vabaraskusega masinal: 10x12, 15x8, 20x8, 25x8, 30x8

Aeroobset 20+20+rullimine

Järgneb kerge tsükkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna õhtul olin kooli 15nda aastapäeva peol. Meeldiv on tõdeda, et minu kulturismi harrastamine on jäänud ka sealsele rahvale silma.

556838_493188357393267_226260251_n.jpg

Pärast läks kergelt lappama. Eks kujutage ise ette, mis saab, kui kulturist suupistete vaagna juurde ära eksib ning hoolikad teenindajad hoolitsevad su veiniklaasi eest... :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kergema tsükliga ühel pool ning esimene raske trenn samuti tehtud - jalg.Jõud on taastunud põhimõtteliselt 100% ning hackis sai isegi rekord täna juba tehtud.

Kükid raw ja põhja.

Kükk: 60x12, 80x6, 100x6, 120x6, 140x6, 160x3

Eeskükk: 60x6, 80x6, 100x6, 120x3, 140x1

Hack-kükk: 40x6, 80x6, 120x6, 160x5

Lamades kõverdamine vabaraskusega: ~5s

Sirgete jalgadega jõutõmme platvormilt: ~4-5s

Säär pedaalil: ~4s

Aeroobne 20+20+rullimine

224020_495173277194775_170223906_n.jpg569_495465003832269_1310690958_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ütleme nii ,et oma jõunumbrid oled saanud juba tagasi ,siis võib ainult aimata mis sa kevadeks jõuad veel teha, kuid sinu staazi ja vanuse juures peavadki need kasvama. Numbrid on ka sellised et kuni 200 ni kipuvad nad kiiresti tulema ja sealt edasi on juba keerulisem saada, kuid mitte võimatu nagu elu on näidanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen isegi seda ostnud kui allahinnatud on olnud :D

Soolane ei tundunud?

Ma kuulsin, et see praad oligi nüüd viimane luksus.

Siim võtab homsest menüüst soolad välja, sest kevadel vaja võistelda.

Aga küsimus Siimule, kas sa kunagi ka vastupidi: hacktrenni ja jalapraadi proovinud oled?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kuulsin, et see praad oligi nüüd viimane luksus.

Siim võtab homsest menüüst soolad välja, sest kevadel vaja võistelda.

Aga küsimus Siimule, kas sa kunagi ka vastupidi: hacktrenni ja jalapraadi proovinud oled?

Tead, ei ole, aga homme plaanis fileetrenn ja kanaselg.

Tänane rind-õlg-triits:

Lamades hantlitega surumine: 20x15, 30x6, 40x6, 50x6, 52x3

Neg. kaldega surumine: 60x12, 80x6, 100x6, 120x2

Pos. kaldega smith: 57x6, 77x6, 97x5

Istudes hantlitega kõrvaletõsted: 17x8, 20x8, 22x8, 24x8, 28x8, 30x8

Istudes kangiga eest surumine: 50x8, 60x6, 70x5, 80x3

Hantliga kukla tagant surumine: 17x12, 22x12, 28x8, 30x8

Rööbaspuudel surumine: x6, +20x6, +40x5

Rotaatorid 3s

Kõht 3s

Aeroobe 20+20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile leidsin poest sellise huvitava asja:

13761_image0.jpg

valke 16,9 g

süsivesikuid 3,3 g

rasvu 5,4 g

http://www.tallegg.e...raad-kanalihast

Väga maitsev ning hea vaheldus tavalisele kanarinnale :D

Mul on kapp täis Talleggi uusi tooteid ja Hackpraadi olen ise vahelduseks ka söönud ja väga maitses. Teen õige pea ülevaate, mis neil uudistoodetest veel väga head on - hetkel just katsetangi eri tooteid, et siis neid kommenteerida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli raskema tsükli viimane trenn. Trenn kujunes üle ootuste hästi. Eks Tšempioni, Vändrikupoegade ja otseloomulikult Kirbu kohalolek mängis siin oma rolli ;)

Jõutõmme: 70x12, 100x6, 120x6, 150x6, 170x6, 200x5 (rekord, mehed kogunesid ümber ja hakkasid takka innustama, pärast sain noomida, et mispärast rohkem ei võinud teha :D aga las jääb midagi sisse ka ;) )

Lõuatõmme: x6, +10x6, +20x6, +30x4

Kangi tõmbed ettekallutatult: 60x12, 80x6, 100x6, 120x6, 140x6

Ülatõmbed kitsalt masinal: 50x12, 90x8, 130x6, 170x5

Etteallutatult hantlite kõrvaletõsted: 15x12, 17x12, 22x8, 24x8, 28x8

Trapets: ülesminekud kuni 200x10

Biitseps istudes hantlitega: 14x6, 17x6, 20x6, 24x6

Biitseps masinal: 4s

Käsivars: 3s

Aeroobne 20+20+rullimine

306091_496014213777348_2080979436_n.jpg

Ott ajas omleti isu peale pärast trenni :D

432372_496037280441708_1919485351_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile leidsin poest sellise huvitava asja:

13761_image0.jpg

valke 16,9 g

süsivesikuid 3,3 g

rasvu 5,4 g

http://www.tallegg.e...raad-kanalihast

Väga maitsev ning hea vaheldus tavalisele kanarinnale :D

Tallegg on nüüd paljude uute toodetega välja tulnud ja ega konkurendidki ei maga! Kulturistide ninaesine paraneb iga kuuga ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane raske jalg,

Võib öelda, et jõud on täies ulatuses taastunud ning juba viskab uusi rekordeid. See annab jällegi tõestust, et süsteem, mida järgin, töötab.

Kükk: 60x12, 80x6, 100x6, 120x6, 140x6, 160x5

Eeskükk: 60x6, 80x6, 100x6, 130x3

Hack-kükk: 40x6, 70x6, 110x6, 140x6, 180x3*

Lamades jalgade kõverdamine: 5x8

Sirgete jalgadega jõutõmme: 4x8

Säär pedaalil: 6x12

Aeroobne 20+20+rullimine

Homme Revalis jõulutrall, üritage ikka kohale ilmuda :)

Videokokkuvõte:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh Siimukene, mis siin alt hoida - õpi pingutama.... :D Proovi ikka viimane seeria tühjaks kükkida 160 jäi sisse 130 jäi sisse, ainuke pingutus oli Hackis. :D . Mul täna jalg eks ma annan teada kuidas läks... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles nüüd vaatan, et hackis oli hoopis 180 peal :D Seega 180x3 siiski.

Ma tegin kunagi lamades surumises Eesti juuniorite rekordi kui trennikaaslased-naljavennad olid minu trennikangile oluliselt rohkem ettevalmistuseks peale pannud ja kui ära surusin, siis selgus, et rekord. Sa jäta see raskuste lisamine kaaslaste hooleks ja pärast vaatadki video pealt, milliseid vägevaid rekordeid sai liigutatud :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väike fotomeenutus suvest, kui sa Kalevi jalgpallureid treenitud. Õige pea koostöö nendega jätkub, kui uus peatreener on suutnud end siin sisse elada.

522641_499747863403983_1320376310_n.jpg530311_499747823403987_1151578859_n.jpg

Vahepeal oli raskem rinna-õla-triitsa trenn. Uusi numbreid ei teinud, küll aga vahetasin surumisel senise suhteliselt kitsa haarde laiema vastu. Kitsamalt surudes liigub õlavars kehale ligemalt ning tekitab ebamugavust, laiema haardega on õlavarre ja kere vaheline nurk suurem ning on mugavam suruda. Vaatama kuidas sellega edeneb ning loodetavasti saan ka surumises numbrid uuele tasemele nüüd viia.

Õhtul 17:00 teami ühistreening. Üritan Otiga enam-vähem samas tempos püsida :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on tunne ,et kogu eesti spordis käib seal pallimängudes see jõusaali hooaeg ikka väga lühikest aega....Ega see treenitus ei püsi ju pikka aega, ma ei kujuta ette mida need treenerid seal räägivad ,kuid kasvõi kord -paar nädalas peaks ikka hooajal ka saali külastama, et treenitust hoida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise olen heidetega tegelenud. Tihti paljud heitjad imestasid, miks sügisel vorm ära kaob, kuigi on suve läbi teravust hoitud ja kiireid liigutusi tehtud. Küsimus oli selles, et suvel ei teinud eriti jõusaali ja nii said jõunäitajad tugeva löögi, mis sügisel igas elemendis tunda andsid. Heited küll puhas jõu ja kiiruse ala, kuid ma ei usu, et jalgpall nüüd midagi nii teistmoodi oleks. Lihastoonust tuleb ka pallurite puhul terve hooaja vältel hoida. Siin pole vahet, oled sa heitja, sprinter, jalgpallur või korvpallur. Jõusaal on koht millega ei tohi teatud alade puhul liialdada, kuid iga erineva ala puhul seda optimaalselt tarbida tuleb igaljuhul kasuks. Kindlasti on erinevate alade vahel suured erinevused ka jõusaalis toimetamisel. Keegi ei eelda, et jalgpallur läbi suve rinda peaks pumpama, kuid kangiga poolkükid, hüpped ja teised kiiruslikud jõuharjutused on vägagi teretulnud. Ise vähe sporti õppinud, pean kahjuks tunnistama, et Eestis ei osata veel seda eelist ära kasutada, et läbi jõusaali tugevamaks, kiiremaks ja paremaks muutuda. Olles näinud korvpallurite jõutreeninguid, siis vähemalt 5 aastat tagasi pani küll ohhetama :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nii ongi. Sõber, sulgpallur mõtles, et miks ta üldse ei arene enam. Hakkas jõusaalis käima ja kohe teine tera - areng kohe tuli sulgpallis.

Eestis pole jõusaali kultuur veel nii arenenud. Olen näinud erinevate sportlaste jõutreeninguid - no, ütleme nii, et naised, kes on pool aastat jõusaalis käinud, on ka rohkem suutelised jõusaalis.

Üks harrastaja rääkis (suusatamise fänn), et nägi päev enne võistlusi Norra suusatajaid jõusaalis ja raskused olid sellised, mida ei suuda ükski Eesti suusataja liigutadagi võistlusvälisel perioodil.

Põhimõtteliselt, mina, kes on õppinud sporditeadust olen öelnud, et ikka oleks vaja ka jõusaali teha, siis vastuseks on enamasti see, et sina kulturist, mine pumpa ise oma lihaseid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siimuga tegime täna korraliku seljatrenni ja mõlemad saime uued numbrid nii mõneski baasharjutuses.

Eks Siim teeb ise numbrite osas pikema sissekande, kuid paremad palavad said ka videosse võetud. T-kang sai Siim uue rekordi 140x6 ja Hantli tõmme küljele 80kg x 23...

Raskel päeval ühistrennid sobivad mulle ikka ülihästi

post-22-0-27855200-1355078264.jpg

post-22-0-35905500-1355078278.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, ok, teen siis oma raskustest sissekande. Vaatamata kahele järjestikusele peoõhtule oli täna korralik minek sees, eks siin oli oma kaasa rääkida ka sellel, et sai mentoriga koos tehtud.

T-kang: ülesminekud 20kg kaupa kuni 140x6, mis on ka uus rekord

Lõuatõmbed: Võtsin täna rahulikumalt ja tegin keharaskusega tunnetuse peale 4x6

Hantli tõmme küljele: 65x6, 80x20 (parem), 80x23 (vasak)

Kitsalt allatõmbed vabaraskusega: 100x12, 130x6, 160x6, 190x4,5

Õla tagaosa masinal: põhjasx12, +15x8, +30x8

Trapets smithil tagant: lõppseeria 227x12

+ kaks harjutust biitsepsile, rõhutades negatiivset faasi ja alaselg+kõht superseeriatena

Aeroobset 20+20

Tänud Otile motiveeriva ühistreeningu eest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×