Jump to content
Sign in to follow this  
OldMan

Sumo-jõutõmme

Recommended Posts

Jällegi mina siin oma küsimusega.

Nimelt, tahkisn teada natuke Sume jõutõmbest, Fitness.ee artiklitest juba lugesin, kuid kuidas see praktikas käib?

Kas see video

on hea näide sume jõutõmbest ?

Ja üks küsimus veel: Kas jõutõmme ja sume jõutõmme võib olla ühel ja samal päeval ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan, et proovi esialgu ikka rohkem ühele jõutõmbe tüübile rõhku suunata, proovi kumb sulle paremini sobib.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endale meeldib mulle ikka rohkem sumo jõutõmme, kuna siis on rõhk rohkeb nelipealihasel ja seljaalalihased saavad rohkem tööd.

Kuid asend ? See on pm sarnane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endale meeldib mulle ikka rohkem sumo jõutõmme, kuna siis on rõhk rohkeb nelipealihasel ja seljaalalihased saavad rohkem tööd.

Kuid asend ? See on pm sarnane.

Vastupidi. Sa kirjeldasid praegu tavalist jõutõmmet mitte sumo oma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastupidi. Sa kirjeldasid praegu tavalist jõutõmmet mitte sumo oma.

Sumo jõutõmme… see tõmbestiil asetab natukene suurema rõhu tuharalihasele, reie – kakspealihasele, reie – nelipealihasele, puusadele ja trapetsi ülaosale. Kui teil on alaseljaga probleemid, siis võib just Sumo tõmbestiil teile sobida.

Vat sellise asja leidsin mina, niiet, kas ma rääksin tavalisest jõutõmbest ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumo jõutõmme… see tõmbestiil asetab natukene suurema rõhu tuharalihasele, reie – kakspealihasele, reie – nelipealihasele, puusadele ja trapetsi ülaosale. Kui teil on alaseljaga probleemid, siis võib just Sumo tõmbestiil teile sobida.

Vat sellise asja leidsin mina, niiet, kas ma rääksin tavalisest jõutõmbest ?

Rääkisid küll jah, loe oma postitatu ja kopeeritu uuesti läbi:)

Võrreldes tavalise tõmbega, sumo tõmme koormab rohkem tuharat ja reie tagakülge. Alaselg saab vähem koormust, sest keha on püstisem.

Aga kindlasti tasub silmas pidada, et trajektoor on enamuste kehatüüpide puhul väiksem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rääkisid küll jah, loe oma postitatu ja kopeeritu uuesti läbi:)

Võrreldes tavalise tõmbega, sumo tõmme koormab rohkem tuharat ja reie tagakülge. Alaselg saab vähem koormust, sest keha on püstisem.

Aga kindlasti tasub silmas pidada, et trajektoor on enamuste kehatüüpide puhul väiksem.

Jah, minu viga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasulik oleks harjutada ikka nii Sumo jõutõmmet kui tavalist jõutõmmet. Need harjutused on mõlemad kasulikud ja arendavad keha edasi. Muidugi väga tark ei oleks neid teha ühel ja samal päeval. Pigem siis üle nädala. Isegi kui üks tõmbe stiil meeldib rohkem, aitab teine areneda ja on tähtis ka teist teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasulik oleks harjutada ikka nii Sumo jõutõmmet kui tavalist jõutõmmet. Need harjutused on mõlemad kasulikud ja arendavad keha edasi. Muidugi väga tark ei oleks neid teha ühel ja samal päeval. Pigem siis üle nädala. Isegi kui üks tõmbe stiil meeldib rohkem, aitab teine areneda ja on tähtis ka teist teha.

Jah, proovisngi nii teha, et üks nädal tavalist ja teine nädal sumo jõutõmmet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×