Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Head Vana -Aasta lõppu kõigile kulturismi ja fitnessi sõpradele. On olnud väga edukas aasta kõigis ettevõtmistes. Tahan tänada kõiki sõpru ja tuttavaid selle eest, sest kui poleks sõpru ja tuttvaid, kellega koos teha suuri asju ja tegusi ja neid omavahel ei saaks jagada, oleks kurb! Suured tänud, fitness.ee ja Fastile, kes mind minu hullumeelsuses on toetanud, nii sportlikus mõttes, kui ka isiklike piiride nihutamises , nii sõnas, kui pildis, nii lisanditega, kui ka küljetunde, kui meeskonnana!

Loodan Uuel Aastal pakkuda vähemalt sama suurt närvikõdi ja hullumeelseid ettevõtmisi ;)

Kallid sõbrad, koos oleme me suured.... Ainult koos võime kirjutada ajalugu ja muuta eelarvamusi!

Lahinguväljal näeme....Raisk!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Kirjutan ka mõne sõnaga, millega vahepeal tegelenud olen. Praeguseks uue kava järgi teinud natuke üle 2 nädala ja keha hakkab vaikselt harjuma. Trenni teen hetkel 5-6x nädalas ja taastumine on päris hea, kuna sööki saan korralikult peale anda ja magada ka piisavalt. Kaloraaž ~4500kcal ja hommikune kaal ~76kg. Kõige "mõnusam" harjutus kavas on praegu jalapress, raskus on küll väike aga pump on meeletu. Täna tegin 4 seeriat 2:30, pausid seeriate vahel ka 2:30 ja iga nädal lisan 15 sekundit.

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aasta on alanud väga vaevaliselt. Sel aastal hetkeks tehtud vaid 3 treeningut. Alates 2. Jaanuarist vaevlen mingi hirmsa kõhutõve kalla. Söögiisu on olematu ja pidevalt ajab iiveldama ja kõht on krampis. Iiveldama ajab isegi öösel, nii, et ei lase magadagi. Sisuluselt minu ainsaks "söögiks" on Fast Bcaa, et vältida või siis pidurdada lihase kiiret kärbumist. Laupäeval tegime Jüri ja Allaniga ühise treeningu,mis kestis koos aeroobsega 2h. Pärast mida premeerisime ennast kerge lõõgastava saunaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peab ütlema, et tänu haigusele sai Jüri"Riskikuller" Juurikas võimutseda ;-)ehk siis püsis mul raskuste ja vastupidavusega kannul,mõningal puhul isegi ületas mind :D Eks olegi ju treeneri üks rolle,motiveerida õpilast rohkem pingutama ja ennast ületama;-) Trnniks oli siis selg, õlg ja biitseps +40 min aeroobset. Oli meeleolukas koostegemise rõõm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laupäeval sõitis ka Kristjan Oras Bulgaariasse mahu laagrisse, samas alustab seal 2 kuulist jõu perioodi. Natuke kohe kurb, olen juba ära harjunud treening partneriga treenima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pühapäeval sai Reedale tehtud uus kava, mille sihiks jalgade jõunäitajate parandamine ning tähelepanu pööramine ka eelis järjekorras kätele. Pärast mida tegime koos ühise treeningu. Oli päris kosutav rinna,triitsepsi ja biitsepsi treening, mida ergastasid 4x8 min aeroobsed spurdid.Trenn ajaliselt 1,5 aga pärast oli kett maas ;) Pärast sauna oli tunne, et tervis on tagasi minupoole teel :D Lisandites endiselt Fast Bcaa... Tunnen,et minul see lisand toimib.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pean tõe paljastama, mul on Hr. Kirbuga suhe ja hästi toimiv veel pealegi :D Eile oli nii heameel jälle tema häält torus kuulda. Siit järeldus, suhe toimib hästi, kui korra kuus suhlelda :-P Eile oli see päev, kui saadik käis uusi ja põnevaid Fasti tooteid toomas ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riina hooaja ettevalmistus on sujunud ka seni tõrgeteta. Nüüd tuleb väike paus sisse, pidev nohu ja kinnine nina on ohuks ületreeningule.Täna siis väike op, olen isegi selle läbi teinud,kiiret paranemist ja naasmist saali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seoses minu liiga kõrge hemoglobiiniga sai eile käidud verd andmas ja lubati selle nädalaga ka vastuseid juba. Eks siis paistab, kas lähen romulasse varusosadeks või õnnestub veel midagi päästa! :D

Ning Silvari öeldu, et mul plaan ära proovida see igakuine võistlus on tõsi, mis tõsi. Kes see ikka endal elu raskeks teeb, kui seda ise ei tee. Tõsi, kahjuks on hetkel koolis viimane sess käsil ja selle kõrvalt veel töö ja nii on natukene raske trenni jõuda korralikult, aga ehk väike puhkus teebki head. Siis saab juba uue hooga uues suunas edasi liikuda!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna oli trennis päris hea minek. Tegin jalga ja õla tagaosa. Õnnestus teha ka mõned rekordid. Hiljuti sai soetatud uued jalatsid, mis on ennast juba väga hästi õigustanud. Kükkida on ikka kõvasti parem kui tavaliste jooksutossudega.

Kükk: 10x50kg, 8x70kg, 6x90kg, 4x110kg, 2x130kg, 1x152,5kg (uus isiklik) ja 10x130kg (varasemalt olen suurima 10-se teinud 120kg-ga).

Jalasirutused plokil: 12x72kg, 82kg, 91kg, 100kg, 109kg.

Väljaasted kangiga: 4x(12+12)x30kg.

Säär päkkadele tõus kettal: 3x100.

Kõhuli kaldpingil hantlitega lend 6x10x7,5kg.

Kõhuli kaldpingil hantlitega surumine 4x15x2,5kg.

Kõhuli pingil hantlitega viibutused 6x12x10kg.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×