Jump to content
Sign in to follow this  
pipipikksokk

Kaal ei ole 4 kuud langenud

Recommended Posts

Olen juba 4 kuud toitunud tervislikult ning teinud ka trenni. Olen jätnud kõik eelnevad lemmiktoidud välja: kohukesed, coca, krõpsud, popcorn, alkohol, šokolaadid, šokolaadi ja suhkruga krõbinad jne.

Olen jälginud teiste kaalulangust ja 4 kuuga on mõni juba kaotanud 10kg +/-, kuid mina ei ole miskit. Jah, pilt on läinud paremaks ja riided suuremaks, kuid KAAL ON SAMA. Kas keegi seletaks, mis toimub? Ma nüüd nii palju trenni ka ei tee, et rasv lihasega asenduks.

21-aastane, olen 169cm pikk ja kaalun 59/60kg. Kindlasti nüüd paljud ütlevad, et ideaalkaal, aga ei ole. Ma kaalusin 52kg mõni aasta tagasi ja ka siis oli ainuke probleem minu kõht. Mujalt peenike aga kõht suur ees. Ja just sellepärast hakkasingi tervislikult toituma. Kaalunumber ei ole mul kinnisidee, vaid see mis peeglist vaatab on olulisem, kuid ei saa aru miks kaal ei lange, kui peaks..

Panen siia ka enda toitumisandmed: 1200cal, 100-110g süsivesikuid, 48g rasva, 80-100g valke. Tean seda, et süsivesikud minu kehale annavad suure põntsu..

Hommikusöök: kaerahelbepuder 1dl veega, kiivi, kookoshelbed (5g) ja mandlilaastud pudrule peale (4g), ning siis üks näkileib 1 muna ja kalkunirinnafileesink 15g.

Vahepala: 10tk-15tk mandlid, 1 keskmine roheline õun

Lõuna: tatar 35g, grillkana nahata 80-90g (ei oska praadida ise kana:D), salat (jääsalat, tomat, kurk, paprikas, riivitud porgand), pool tl oliiviõli

Vahepala: 2 näkileiba tuunikalaga (konserv, omas mahlas)

Õhtusöök: salat (jääsalat, kurk, tomat, paprikas), 1 muna, 30g kalkunifilee sink ja 50g kodujuust.

Vahepala, mis läheb kas õhtusse või hommikusse olenevalt kuidas saan :) 75g lahja kohupiim kaneeliga

Igast nõuanded oodatud! Mõtlesin et 4ja kuuga kaotan vähemalt 4kg kuid tutkit, miski peab ju valesti olema! Kaloraaz ka jääb negatiivne ja see tähendab ju kaalukaotust. Selle toidumenüüga on mu kõht väga täis kogu aeg ja tihti söön õhtusööki täistundega kõhu peale, aga kalorid peab ju kokku saama!

Panen ka enda trenni kirja, mida teen kodus 6 korda nädalas:

200 hüpet hüppenööriga, 100 jumping jacks, 20 kõhulihast tavalist-jalgratas 20 ning mõni asi veel kõhule. Ning mõni harjutus veel raskustega ning siis 100 korda niiöelda trepiastme hüpe vms, mis võtab väga läbi. Kuskil 20minutit läheb trennile päevas.

LISA: tänasest hakkan ka 45 minutit jalutuskäike tegema 5-6 korda nädalas olenevalt ilmadest ja tööst/koolist. Ma arvan, et sellepärast, et nii vähe liigun, sellepärast ka kaal ei lange?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui pilt on läinud paremaks, siis milles on probleemi:)?

Enne olid madalama kaalu juures kindlasti vähem aktiivne ja seetõttu ka vähem lihaseid.

Aga kui kõht muret teeb siis palun, pilt eest ja küljelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära selle kaalu pärast üle ka mõtle,tõsiselt.Tähtsam on,et pilt on läinud paremaks ja see on peamine.Kõhu piirkonnast tavaliselt kaob rasv aeglasemalt,tee trenni edasi ja hoia toitumine korras ning küll kõik tuleb omal ajal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga kuidas seda seletada? et cm vähenevad aga kaal mitte? kas tõesti mu trenniga saan lihased v? sest kui cm kaovad, siis peaks ju loogiliselt ju ka kaal vähenema. kas keegi seletaks mis toimub:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×