Jump to content
Alustaja

Toitumis harjumused, mida süüa peale trenni.

Recommended Posts

Tervist, olles seda foorumit vahel sirvinud tekkis endalgi himu kasutaja teha.

Pöörduksin teie poole küsimusega, et mida süüa peale trenni. Tavaliselt algab trenn kuskil 5-6 paiku ning kell 8 lõppeb. Käin jõusaalis siis 4 päeva järjest.

Aga mainiksin ära, et olen kooliinimene ja alles algaja jõusaali harjutuste ja trenniga.

Küsimus siis uuesti, et mis oleks kõige odavama toit mida saaksin peale trenni süüa ?

Õhtu jätku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus siis uuesti, et mis oleks kõige odavam toit mida saaksin peale trenni süüa ?

Otto_kohupiim.jpg

Juhin tähelepanu suurele hinnavahele, mille eest seda toodet erinevates poodides müüakse (odavalt saab nt. Säästumarketist, Maximast).

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitaksin pigem http://farmi.ee/tooted/kohupiim/743 või http://farmi.ee/tooted/kohupiim/744. Nendes toodetes on ka süsivesikuid, mis eelnevas peaaegu puudus ning lisaks rohkem valku ja vähem rasva. Kuigi süsikaid võiks peale trenni veel rohkem olla ehk lisaks kõrvale võiksid võtta näiteks banaani.

P.S. Pakend on 250g ehk söö pärast trenni ca pool pakki - ülejäänud võid näiteks järgmiseks korraks jätta.

Edited by klain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist, olles seda foorumit vahel sirvinud tekkis endalgi himu kasutaja teha.

Pöörduksin teie poole küsimusega, et mida süüa peale trenni. Tavaliselt algab trenn kuskil 5-6 paiku ning kell 8 lõppeb. Käin jõusaalis siis 4 päeva järjest.

Aga mainiksin ära, et olen kooliinimene ja alles algaja jõusaali harjutuste ja trenniga.

Küsimus siis uuesti, et mis oleks kõige odavama toit mida saaksin peale trenni süüa ?

Õhtu jätku :)

Ja eesmärk on sul mis? Kaalust alla (mille hooaeg vast selleks aastaks foorumis juba alnud) või massi juurde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei usu, et see nüüd overkill on sest igal päeval on mul erinevad harjutused erinevateks lihasgruppidele.

Eesmärk on jah massi juurde saada.

Kohupiima koha pealt on see otto kohupiim vist kõige parem valik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sellele tuleb siis suhkurt ka lisada või on juba maitsestatud ? :)

Ära seda küll pane, kui meeldib siis pane kaneeli juurde või siis lusikas mett.(Kuigi see otto kohupiimad ei ole kõige parema maitsega)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära seda küll pane, kui meeldib siis pane kaneeli juurde või siis lusikas mett.(Kuigi see otto kohupiimad ei ole kõige parema maitsega)

Maitse asi - Otto pasta kaneeli, kookosehelveste ja natukese mee või marjadega on minu meelest küll väga hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära seda küll pane, kui meeldib siis pane kaneeli juurde või siis lusikas mett.(Kuigi see otto kohupiimad ei ole kõige parema maitsega)

Tegelikult soovitad sa kcal mõttes kaht äärmust (selles magustamise kontekstis) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelikult soovitad sa kcal mõttes kaht äärmust (selles magustamise kontekstis) :)

Ma ei usu, et see nüüd overkill on sest igal päeval on mul erinevad harjutused erinevateks lihasgruppidele.

Eesmärk on jah massi juurde saada.

Kohupiima koha pealt on see otto kohupiim vist kõige parem valik.

Et ei tohiks probleem olla :) Ja kui tal trenni päev pole siis võib ju nii sama sisse lasta.Jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile siis oli trennipäev ja ostsin seda kohupiima, peale trenni lasin selle sisse koos meega. Väga hea oli (Y)

Uus küsimus kas peale trenni muna ka võib süüa ja siis kohupiima ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile siis oli trennipäev ja ostsin seda kohupiima, peale trenni lasin selle sisse koos meega. Väga hea oli (Y)

Uus küsimus kas peale trenni muna ka võib süüa ja siis kohupiima ?

Ikka võib :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile siis oli trennipäev ja ostsin seda kohupiima, peale trenni lasin selle sisse koos meega. Väga hea oli (Y)

Uus küsimus kas peale trenni muna ka võib süüa ja siis kohupiima ?

muna võid süüa kuid joo sinna kõrvale klaas mahla või söö midagi magusat.. .insuliini on vaja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaikselt nüüd asi areneb ja peale trenni on ikka väga hea kohupiima ja muna süüa. Teine asi kohe :rolleyes:

Täna ei läinud trenni kuna lihtsalt polnud aega, aga muna ja kohupiima peaksin ikka nagu niisama ka siis sööma, et ära ei jäta.

Mahla kohapealt, et millist mahla - mingid segukad või ploomimahl ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valk tõstab piisavalt insuliini. Isegi, kui sellest insuliinist mingit abi oleks lihaskasvule siis pole selle jaoks süskareid vaja, lol.

Süskareid võid siis süüa, kui tahad garanteerida järgmiseks päevad raudpolt oma glükogeenivarude täitumist. Kuigi üldjuhul sa sama lihast niikuinii mitu päeva järjest ei treeni seega ka see on suht mõttetu rabelemine.

Aga pohh, lõbutsege oma rahakoti ja toitumispedantsusega. Kui piisavalt palju uskuda, et see aitab siis arvatavasti lõpuks hakkabki aitama. :D

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahet pole mis mahl.

Olgu tegu kohupiima, ricotta või mahlaga. Võta mis meeldib ja alla läheb, osta jõuad.

Muidugi on mõni valik parem, aga tavainimesel pole eriti mõtet keeruliseks asja ajada.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui pedantselt võtta, siis kas peale trenni tuleks süüa vahetult või natukese aja, u 15 minuti, järel ?

Esimesel juhul paned sheigi sisse vahetult peale venituse/lõdvestuse lõppu.

Teisel juhul võtad sheigi peale duši all käimist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui pedantselt võtta, siis kas peale trenni tuleks süüa vahetult või natukese aja, u 15 minuti, järel ?

Esimesel juhul paned sheigi sisse vahetult peale venituse/lõdvestuse lõppu.

Teisel juhul võtad sheigi peale duši all käimist.

Lol. Ei kumbagi. Mine rahulikult koju ning söö siis kui aega on. Kasutegur kohese toidu tarbimise puhul võib eksisteerida, kui enne trenni ei ole mitu, mitu, mitu tundi söödud või oled tuntavas alakaloraažis.

Ise kõnnin ma peale trenni rahulikult 30 minti koju, siis passin niisama veel 30 minti ja siis hakkan alles vaikselt süüa tegema. :) - Kuna enne trenni söödud toit veel ilusti seedib siis ei näe mitte kõige vähematki mõtet kohe toitu juurde toppida - sest ei muuda see mitte midagi.

Tundlikkus aminohapetele on lühiajaline ning et tarbitav valk uuesti stimuleeriks lihaskasvu peaks andma aega kehal eelmine aminohapete hulk ära kasutada ja baastasemele langeda. Enamike inimeste puhul on enne trenni söödud toit veel ikka seedimas ning seega on tobe eeldada, et on VAJA kohe valku süüa.

Liiatigi suureneb anaboolne reaktsioon sõltuvalt sellest, kui pikalt on kestnud kataboolne seisund. Seega puudub üleüldse metsik vajadus katabolismi vältida. Küll keha oskab sellega toime tulla, pole vaja meil targutada ning teda "sundida" oma naeruväärsete meetoditega. :D

638c0fc3-9a34-4739-a352-249c008a0c07.jpg

351ub02.png

Edited by Archangel
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõige kasulikum on valk kehasse ajada vahetult peale trenni. Ilmselt pole oluline, kas see on 2 või 12 minutit, aga vahe on reie nelipealihase biopsia järgi kas seda teha 0 või 60 minuti pärast esimese kasuks (protsent oli kuskil 5%, peast enam ei mäleta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pmst tulen trennist, pesen ja siis söön oma asjad ära. kuskil 15min läheb sellega aega ja minuarust täitsa okei on :rolleyes:

On teil äkki veel ideid mida teha jne, hommikuti putru ka ikka söön aga kas midagi veel.

Tänud muidugi, et siin vastate jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ära valesti mõista - ega sa kasvamata jää sestap. Kui tegemist ikka oma lõbuks ja huviks, siis pole mõtet väga keeruliseks asja ajada ja holgeri stiilis teha - sööd, siiis kui jõuad. Lihtsalt enamasti see peale trenni tunni jooksul söömise soovitus ka baseerub sellel, et tervislik, niiöelda, on toituda iga ~3 tunni tagant ja arvestades trennile kulunud aega see sinna auku langebki.

Puder on hea alustaja küll, kiudained sealhulgas. Kui isu suurem, siis väike valk sinna sekka on ka kasulik - anaboolseks kohe hommikul.

Triviaalse küsimusena küsiks, et kas trennis pesta ei saa? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulen peale trenni ühikasse mingi paari mindi tee ja siis pesen kohe ära, trennis jah sellist võimalust pole.

Trenni teen enda hobiks jah, sõber soovitas, et äkki tahan trenni teha ja alustasingi.

Kokku olen pool teist kuud olnud, enesetunne on hea, Tegelen tavaliselt rohkem jooksmise ja rattasõiduga. Jõusaaliga puutsin varem kokku 3 aastat tagasi ning siis ei teadnud eriti mis ma teen. Siin foorumis saab ikka infffi küll B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulen peale trenni ühikasse mingi paari mindi tee ja siis pesen kohe ära, trennis jah sellist võimalust pole.

Trenni teen enda hobiks jah, sõber soovitas, et äkki tahan trenni teha ja alustasingi.

Kokku olen pool teist kuud olnud, enesetunne on hea, Tegelen tavaliselt rohkem jooksmise ja rattasõiduga. Jõusaaliga puutsin varem kokku 3 aastat tagasi ning siis ei teadnud eriti mis ma teen. Siin foorumis saab ikka infffi küll B)

Kui sa aga kõike mis siin foorumis räägitakse kulla pähe võtad ja selle järgi toituda treenida kavatsed, siis... Katsu enda jaoks oluline ja sobiv "infff" välja noppida. Ja et seda infot, mis siin saad õieti ja mõistlikult kasutada, pead endale selgeks tegema mitte ainult selle mida ja kui palju süüa/treenida vaid ka miks see on soovitatav, vastasel juhul võid ämbrisse astuda :) Sel põhjusel soovitan lugeda artikleid, raamatuid jne, mitte ainult foorumis lihtsalt erinevaid nö. kogemusi ja elutarkusi kuulata. Edu! http://www.fitness.ee/artikkel/1088/miks-kutta-ahju-antiikmoobliga-i-osa

http://www.fitness.ee/artikkel/1089/miks-kutta-ahju-antiikmoobliga-ii-osa

Näiteks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×