Jump to content
Mumm22

Kilpnäärmeprobleemid ja kaalutõus

Recommended Posts

Ma olen küll siin teema ära kaaperdanud, aga:

Hommik:

3 muna, 100g hapukoort kurgi ja tomatiga, 70g praetud peekonit, kalamaksaõli 5g.

Lõuna:

Aurutatud aedviljad(brokkoli, porgand) u 160g, peedisalat küüslaugu ja majoneesiga 80g, sealiha 140g

Õhtu:

Jääsalat, lehtsalat, spinat, tomat, kurk, hapukoorega, sealiha 160g, kartul 70g, mandlid peotäis, kalamaksaõli.

Kaloreid küll vähe, 1800 u, aga mida muuta? Kõht koguaeg täis. 4 kilo miinust 6 nädalaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen küll siin teema ära kaaperdanud, aga:

Hommik:

3 muna, 100g hapukoort kurgi ja tomatiga, 70g praetud peekonit, kalamaksaõli 5g.

Lõuna:

Aurutatud aedviljad(brokkoli, porgand) u 160g, peedisalat küüslaugu ja majoneesiga 80g, sealiha 140g

õhtu:

Jääsalat, lehtsalat, spinat, tomat, kurk, hapukoorega, sealiha 160g, kartul 70g, mandlid peotäis, kalamaksaõli.

Kaloreid küll vähe, 1800 u, aga mida muuta? Kõht koguaeg täis. 4 kilo miinust 6 nädalaga.

Muutusteks on palju ruumi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näiteks...?

Pealiskaudselt näha, et suht valguvaene menüü. Kalorivaene ju ka, nagu ise öeldud.

Aga eks ErikO tahab nutsu näha, et hakata detailselt lahkama. Kui juba amet selline, siis pole mõtet niisama netis tasuta ka kogu menüüd valmis treida. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pealiskaudselt näha, et suht valguvaene menüü. Kalorivaene ju ka, nagu ise öeldud.

Aga eks ErikO tahab nutsu näha, et hakata detailselt lahkama. Kui juba amet selline, siis pole mõtet niisama netis tasuta ka kogu menüüd valmis treida. ;)

Bingo! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaua sa mägradieedil vastupidasid, mõned videos mainitud symptomid esinesid sulgi...tantsusaate osalejadki nurisevad, midagi peab viltu olema?!

Tantsusaate teemal ma sõna ei võta. Mägradieeti katsetasin ma enamus aega ikka täie rauaga s.t. oli ainult hakkliha-muna-vahukoor päevi ka. Seda, miks maha tulin kirjeldasin ka oma TEAM FAST BLOGIS. Lühidalt kõige õigem oleks öelda, et ei viitsinud ennast - s.t. see sümptom oli küll jah:)

Aga mõtlesingi seda, et ei näe, kuidas saaks või miks tahaks igapäevaselt keegi olla Atkinsilaadselt low-carb kui saab muudmoodi ka.

Rääkides praegusest - mis on hetkel hämmastav on see, et mul ei ole tekkinud üleminekuaega või taas-üleminekuaega. SV režiimile. See muidugi võib olla rängalt individuaalne. Mida ma mõtlen: võin mõnel päeval süüa võileibu, aedvilju, kohupiima moosiga ja kommi ja järgmisel päeval 1 toidukord päevas omletti ja mõlemal päeval tunnen end hästi. Treeningkoormus muidugi ei ole praegu suur, nii et mõju sooritusele on raske hinnata.

Hiigelkogus SV korraga (pool liitrit jäätist) muidugi paneb magama (on küll mõnus uni), aga trennist sellejärgselt väga midagi välja ei tuleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja arvestades tõesti teemaalgataja kirjeldusi - teravilju hästi ei talu jne, siis võibolla tõesti soovitaks ilma kaalumata ja kaloreid lugemata paleo lähenemist, milles süsivesikud ilusasti sees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas nüüd ehk leiaksite aega ka minu murega rinda pista!? Või ma üldse ei saa siit asjalikke kommentaare?

Enamus teemat on ju sinu teemal ja enamiku kommentaaride asjalikkus on viidud inimvõimete maksimaalse piirini :D

On sul senised soovitatud asjad tehtud?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja arvestades tõesti teemaalgataja kirjeldusi - teravilju hästi ei talu jne, siis võibolla tõesti soovitaks ilma kaalumata ja kaloreid lugemata paleo lähenemist, milles süsivesikud ilusasti sees.

Kas nüüd ehk leiaksite aega ka minu murega rinda pista!? Või ma üldse ei saa siit asjalikke kommentaare?

Milles probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Küsimus järgmine: kuidas mõjutavad kilpnäärme alatalitlus ning kõikuv veresuhkrutase (täpsemalt 1 tüübi diabeet) kehakaalu regulatsiooni? Kilpnäärme alatalitluse tõttu võtan L-Thyroxini, nii et kilpnäärme hormoonide tase veres peaks olema normaalne. Kas on võimalik, et isegi alakaloraažis olles ei lange kaal hormonaalsetel põhjustel või veresuhkru kõikumise tõttu (kuigi türoksiini tase on normaalne)?

Ette tänades

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Küsimus järgmine: kuidas mõjutavad kilpnäärme alatalitlus ning kõikuv veresuhkrutase (täpsemalt 1 tüübi diabeet) kehakaalu regulatsiooni?

Väga mahukas küsimus, kui põhjalikku vastust sa tahad ? :D

Kilpnäärme alatalitluse tõttu võtan L-Thyroxini, nii et kilpnäärme hormoonide tase veres peaks olema normaalne.

Loota ju võib, aga tõenäosus on üsna mõõdukas. Kui sa juba siin oled siis on tõenäosus veel eriti vähene. Mõõdetud sul neid kõiki kunagi ei ole. Ja kilpnäärmehormoonide tase on ainult üks muutuja keerulises võrrandis. Loe eelnevat teemat.

Kas on võimalik, et isegi alakaloraažis olles ei lange kaal hormonaalsetel põhjustel või veresuhkru kõikumise tõttu

Ei. Su kalorikulu väheneb nii et sa ei jõua alakaloraazi.

Kaloriarvuti annab sulle hüpoteetilise keskmise inimese kalorikulu. Sinu oma erineb sellest päris palju.

(kuigi türoksiini tase on normaalne)?

Türoksiin on suhteliselt inaktiivne vorm nii et isegi kui selle tase oleks normaalne, siis see pole väga oluline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga mahukas küsimus, kui põhjalikku vastust sa tahad ? :D

- Nii põhjalikku kui vähegi võimalik :rolleyes:

Loota ju võib, aga tõenäosus on üsna mõõdukas. Kui sa juba siin oled siis on tõenäosus veel eriti vähene. Mõõdetud sul neid kõiki kunagi ei ole. Ja kilpnäärmehormoonide tase on ainult üks muutuja keerulises võrrandis. Loe eelnevat teemat.

- Olen lugenud. Sellest mul see küsimus tekkiski, et siin mainiti ka kusagil veresuhkru taset, kuid ei täpsustatud, et kuidas selle kõikumine ikkagi mõjub siis.

Ei. Su kalorikulu väheneb nii et sa ei jõua alakaloraazi.

Kaloriarvuti annab sulle hüpoteetilise keskmise inimese kalorikulu. Sinu oma erineb sellest päris palju.

- Miks või mille arvelt mu kalorikulu vähenema peaks? Pealegi mõeldud on siin ilmselt baasainevahetuse kaloraaži aga sellele lisandub ju veel aktiivsusest tingitud kalorivajadus ja olenevalt toitumisest on ju siis ikkagi võimalik alakaloraaži jõuda...

Edited by Fey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga mahukas küsimus, kui põhjalikku vastust sa tahad ? :D

- Nii põhjalikku kui vähegi võimalik :rolleyes:

Ma väga ei viitsi aga äkki keegi viitsib :D

Kilpnäärmehormoonid määravad, lisaks muudele funktsioonidele, energia raiskamist soojuseks.

Loota ju võib, aga tõenäosus on üsna mõõdukas. Kui sa juba siin oled siis on tõenäosus veel eriti vähene. Mõõdetud sul neid kõiki kunagi ei ole. Ja kilpnäärmehormoonide tase on ainult üks muutuja keerulises võrrandis. Loe eelnevat teemat.

- Olen lugenud. Sellest mul see küsimus tekkiski, et siin mainiti ka kusagil veresuhkru taset, kuid ei täpsustatud, et kuidas selle kõikumine ikkagi mõjub siis.

Pole päris minu teema. Veresuhkur kõigub ka tavalisel inimesel, naistel rohkem. Põhimure peaks suhkruhaigusel olema ikkagi mõju üldtervisele, ennekõike silmadele-veresoontele. Nende valke kaitseb veresuhkru poolse glükatsiooni eest näiteks tauriin.

Ja tauriin on ka õhkõrn rasvapõletaja.

I tüüpi suhkruhaiguse korral võiks abiks olla ka Lagrestroemia speciosa, võimalik et kasvatab insuliini tootvaid rakke tagasi, igal juhul parandab I tüüpi. II loomulikult ka.

Enne piparmündidirektiivi oli ta Eestis suht keelatud aga eraisikult oli lubatud saada. Pärast piparmündidirektiivi, tont teab. Paistab et keelud on läinud rangemaks aga nimekirjad on nüüd täielikult salajased ja iga küsijat menetletakse eraldi nii et statistikat on võimatu teha.

Ei. Su kalorikulu väheneb nii et sa ei jõua alakaloraazi.

Kaloriarvuti annab sulle hüpoteetilise keskmise inimese kalorikulu. Sinu oma erineb sellest päris palju.

- Miks või mille arvelt mu kalorikulu vähenema peaks? Pealegi mõeldud on siin ilmselt baasainevahetuse kaloraaži aga sellele lisandub ju veel aktiivsusest tingitud kalorivajadus ja olenevalt toitumisest on ju siis ikkagi võimalik alakaloraaži jõuda...

Organism hakkab baasainevahetuse arvelt kokku hoidma aga vähendab ka mitteteadlikku füüsilist aktiivsust.

Energiaefektiivsus on eri inimestel ja eri aegadel üldse väga erinev.

Loomulikult saad sa igal juhul alakaloraazi jõuda. Kui see piir on väga madal, võib see olla vaimselt raske või ka tervisele kahjulik,

ja ei ole just väga hea valik. Parem oleks energiaefektiivsust vähendada nii et saad normaalselt süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×