Jump to content
Acee

Kaalust alla

Recommended Posts

Archangel, palun ära seda isiklikult võta :D Loodan, et mõistad pildi irooniat :)

---

3kgice.jpg

Edited by htilga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii kaua kui kaal langeb on ju hea:) peaasi, et liiga kiiresti ei lange, tuleb pärast samakiirelt tagasi:) Ise suutsin ennast 114kg pealt praeguse 87-88kg juurde tegutseda kuskil 8 kuuga (pikkust 187).. suvel läks asi muidugi aeglasemalt. Kokkuvõttes midagi kardinaalselt teinud ei olegi. Jätsin ära igasugu rämpsu, saiad, süsivesikute sisse joomise (mahlad, coca jne).. alguses tegin palju cross trainerit, siis hakkasin käima rühmatrennides ja lõpuks hakkasin ka jooksmas käima ning siis juba alustasin jõusaaliga ka. praegu 3 korda jõusaali (enne trenni ka natuke aeroobset) jõusaalivabadel päevadel enamasti jooks ja vähemalt päev puhkust ka. Nii palju kui ennast trenni kaalu peal kaalunud olen, kus näitab ka rasva, lihase ja muid %, siis on kõik kilod kadunud ikkagi rasva arvelt, mis on positiivne.

Hommikuti väike tatrapudru või omlett täisteravõileivaga, millevahel tomatit, veise või kalkunisinki ja lahjat juustu. vahepeal väike puuvili või juurikasalat, õhtupoole normaalsem söök kana või veiselihaga, vahest ka kala.. ja õhtul enamasti kodujuustu või midagi sellist :) mida lähemale sa eesmärgile jõuad, seda täpsemalt peab hakkama oma söömist jälgima ning seda keerulisem see tundub.

aga jõudu ja jaksu edaspidiseks ja jätka samas vaimus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonoh, Thomas, mis sulle seal mu postis ei meeldinud :)?

Truth hurts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis 94,4KG ( 10,2KG )

Tekkis küsimus kas tasub jooma hakata rohelist teed , jutud internetis, et vähemalt liiter päevas ning nädalaga 5-8 KG. Kas liiga kahjulik ei tundu liiga kiire kaalulangus? Prooviksin ära küll kui mitte nii suure kogusega päevas. Tasub ära?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis 94,4KG ( 10,2KG )

Tekkis küsimus kas tasub jooma hakata rohelist teed , jutud internetis, et vähemalt liiter päevas ning nädalaga 5-8 KG. Kas liiga kahjulik ei tundu liiga kiire kaalulangus? Prooviksin ära küll kui mitte nii suure kogusega päevas. Tasub ära?

The problems with the product tested is not that green tea doesn’t work. Green tea does work.

http://www.ergo-log.com/greentea.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohelisest teest mingit märgatavat rasvapõletus-mõju saada on vähe palju tõesti loota. Kuid erinevatele tervisenäitajatele on tee siiski vägagi kasulik. Seega juua võib kindlasti, lihtsalt ei ole mõtet eeldada, et nüüd võib päevas 500kcal rohkem süüa, kuna tee kuidagi imeliselt pekki kuhjade kaupa põletaks. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No eks plaan on juua 2 tassi päevas (Ei taha ringi käia niimodi, et veepudeli asemel näpin hoopis teetassi), hommikul esimene tass ja teine tass kusagil päeva jooksul.

Tänud vastajatele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohelist teed saab külmal kujul kah juua, iseasi kui effektiivne see siis on. Ise käin puldeliga igalpool ringi, kus sees siis roheline tee külmal kujul siis. Õhtu valmis teha, ja külmkappi panna super luks, eriti hea suvel juua. Ja ma loodan, et Sa ei mõtle rohelise tee all neid liptoni teekotte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohelist teed saab külmal kujul kah juua, iseasi kui effektiivne see siis on. Ise käin puldeliga igalpool ringi, kus sees siis roheline tee külmal kujul siis. Õhtu valmis teha, ja külmkappi panna super luks, eriti hea suvel juua. Ja ma loodan, et Sa ei mõtle rohelise tee all neid liptoni teekotte.

See on hea mõte, tuleb kasutusele võtta. Jahutaks veel enne maha ja paar jääkuubikut siis sisse ja termosesse.

Ja kas sina mõtled rohleise tee all lehtedest tehtut või pulbrist?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole kaua midagi postitanud siia, 91.8 tänase seisuga

Ehk siis ~2,5 nädalat ja ~ -2,5 kg?

Teinekord pane see ise kirja, et meil võrdlusmoment oleks (ja otsima ei peaks) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

12. Aprill - 91.8

19. Aprill - 89.9

Kuidagi kiire oli see nädal, 3x nädalas 5km jooksmine hakkab vist tunda andma...

Edited by Acee

Share this post


Link to post
Share on other sites

19. Aprill - 89.9

26. Aprill - 88.2

Eesmärk (83KG) hakkab lähenema

Edited by Acee

Share this post


Link to post
Share on other sites

26. Aprill - 88.2KG

3. Mai - 87.7KG

Halb, kostitasin end paar päeva tagasi jäätisega, kohe andis löögi ka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeskujuks kõigile, mida on võimalik teha puhtalt tahtejõu, toitumise ja trenniga ! :D Tubli soovin ka edaspidiseks edu ! :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeskujuks kõigile, mida on võimalik teha puhtalt tahtejõu, toitumise ja trenniga ! :D Tubli soovin ka edaspidiseks edu ! :)

Rääkides toitumisest siis see just korras pole, olen endajaoks küll välistanud mõttetu näksimise ja magusa. Ainukesed asjad mis sisaldavad suhteliselt palju suhkrut on õun ja kako. Toidukordi tuleb kokku 4, sellest 2 suured: Hommik (Puder rohelise teega) ja Õhtul 18.00-21.00 (Soe toit) ja 2 väikest: Koolis ning peale kooli. Pigem on asi tahtejõus, kuna villand sellisest kehakaalust. Riiete XL suurus on asendunud L ja M'iga =D

Edited by Acee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rääkides toitumisest siis see just korras pole, olen endajaoks küll välistanud mõttetu näksimise ja magusa. Ainukesed asjad mis sisaldavad suhteliselt palju suhkrut on õun ja kako. Toidukordi tuleb kokku 4, sellest 2 suured: Hommik (Puder rohelise teega) ja Õhtul 18.00-21.00 (Soe toit) ja 2 väikest: Koolis ning peale kooli. Pigem on asi tahtejõus, kuna villand sellisest kehakaalust. Riiete XL suurus on asendunud L ja M'iga =D

Õun = Palju suhkrut

Puder = suhkruvaba

Mida loogikat, lol....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×