Jump to content
ise

Kaalu probleemid (ei alane mitte mingit viisi)

Recommended Posts

Kava oli siis selline, et Jaanuar: Kõht ja alaselg (üle päeviti). Veebruar: Rind, biitseps, triitseps (üle päeviti). Märts: 1 päev : Rind, biitseps, triitseps. 2 päev: üla selg, õlg (kava tegin iga päev). Aprill: 1 päev: 5-10km jooksu, kõht ja alaselg. 2 päev: Rind, biitseps, triitseps, õlg, selg ja siis 2-3 km jooksu peale

Dafaq did I just read? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaadates enda viimast õppust ja nüüd tulemas kevadtorm, siis võin öelda, et minu ülesanne on täiesti tühi seal, päevad läbi saan päikest jms võtta nii, et pigem kaldun arvama, et võtan seal juurde kui maha :D

Nii palju siis veel, et keha kaal on stabiliseerunud, täis kõhuga on 73.4 ja tühjaga 71.8. Nüüd on mul kergem periood ja saan kehaga jälle tegeleda.

Edited by ise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käisin siis organismi diagnostikas. Tulemus järgmine:

Kaal: 72

Rasva%: 14,7 norm: 14,9

Vesi%: 60,7 norm: M 50-65%

Metabolismi tase. Kcal: 1829 bioloogiline vanus: 13

Vistseraalse rasva tase: 1 norm: 1-9

Luumass: 3,1kg norm: ~3,2

Lihasmass: vasak käsi: 3,3kg, parem: 3,1kg, vasak jalg: 10,8kg, parem: 10.5kg, kõht: 30,7kg üld: 58,4kg 72st

Füüsise tüüp: 5 standartne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainuke mõte mis valgupulbril on, on elu mugavamaks tegemine. That's it. Ei mingeid muid maagilisi omadusi võrreldes tavalise tahke toiduga. Ning kuna enamik aega saab tavalise tahke toidu odavamalt kätte, siis nende pulbrite ostmisega lihtsalt nuumad toidulisandi firmasid ning tuulutad enda rahakotti. Mõttetu ju. :)

Ise ei ole mingi aasta aega ühtegi valgupulbrit põhimõtteliselt kasutanud. Paar korda jogurtile maitseks lisanud nati ainult. Eelistan siiski oma toitu SÜÜA, mitte JUUA. ;)

Lihase ja rasva suhte osas võib vaielda, aga vähemalt 2 maagilist omadust kindlasti on (vadakul) alati:

kõrvetistevastane mõju

paratsetamoolimürgisuse vastane mõju.

Lisaks võimalus süsivesikurikka söögi valgusisaldust tõsta. Ega maaväes valke väga kandikul ette ei kanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käisin siis organismi diagnostikas. Tulemus järgmine:

Kaal: 72

Rasva%: 14,7 norm: 14,9

Vesi%: 60,7 norm: M 50-65%

Metabolismi tase. Kcal: 1829 bioloogiline vanus: 13

Vistseraalse rasva tase: 1 norm: 1-9

Luumass: 3,1kg norm: ~3,2

Lihasmass: vasak käsi: 3,3kg, parem: 3,1kg, vasak jalg: 10,8kg, parem: 10.5kg, kõht: 30,7kg üld: 58,4kg 72st

Füüsise tüüp: 5 standartne

Kus käisid ja palju maksid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd jälle natukese aega möödas, olen reserviarvatud ja saan korralikult keskenduda nüüd iseenda peale. Hetkel on ajad nii kiired, et 18. juuni saan hakata käima jälle jõusaalis, niikaua üritan toitumist paremaks saada ja korralikumaks. Kehakaal on püsinud enamvähem, pole läinud suuremaks aga tiba alla on jälle läinud, hetke norm on 70.4kg. Pildid muutustest üritan ka millalgi ülespanna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumise koha pealt siis ootaksin nõu.. antud hetkel söön nii:

Hommikusöök: Lavaž (75g), erinevat salatit (kurk, tomat, lehtsalat, kapsas, mais jne.), kanafilee sink ja banaan. Joogiks on kruus kohvi. Enne hommikusööki joon pool liitrit vett.

Vahepala: Banaan/õun/pirn

Lõunasöök: Praetud kanafilee (trenni päeval lisan: makarone, riis. Samas veel kohupiima (maitsestamata, maitse jaoks hakin pool banaani ja blenderist lasen krempli läbi)

Vahepala: SIIN KOHAS OOTAN NÕU

Õhtusöök: Midagi kerget, tavaliselt salatit vms.

Salatitesse lisan lusika täie oliiviõli, olen loobunud määrdeainetest (või jne.)

Tarvitan 3-4l vett päevas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen googeldanud ja lugenud raamatuid, kuid ei leia vastust.. ehk saab keegi aidata.. Palju peab inimene tarvitama kiudaineid päevas oma keha raskuse kohta? Mis selle suhe on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen googeldanud ja lugenud raamatuid, kuid ei leia vastust.. ehk saab keegi aidata.. Palju peab inimene tarvitama kiudaineid päevas oma keha raskuse kohta? Mis selle suhe on?

http://www.toitumine.ee/kiudained-2/

Päevas peab täiskasvanud inimene saama 25–35 g kiudaineid. Nooremad, alla 18-aastased inimesed peavad päevase soovitusliku koguse arvestamisel kasutama valemit:

vanus aastates + 5 g.

Ma ei tea, kui palju seal kogu jutus jama sees on aga googeldades andis kohe päris palju vastuseid kiudainete, kui kogu toitumise kohta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiudainete koha pealt jah 25-40g on selline lihtne number. Olenevalt sellest, kuidas enesetunne seedimise koha pealt on võib alati minna spetsiifilisemaks. Kiudaineid on kahte liiki, samuti võib neid tarbida erineval ajal, erinevate toitudega, erinevate vee kogustega jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muutused kehaga iseenesest ei ole midagi märkimis väärset aga enamus harjutused tulevad keha raskusega. Olen hakanud veel harrastama ka plangu tegemist. Antud hetkel on parim aeg 5minutit ja 30 sekundit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×