Jump to content
ise

Kaalu probleemid (ei alane mitte mingit viisi)

Recommended Posts

Kohupiimas on ju osa laktoosi juba lõhustatud, seda peaksid saama süüa?

Enamikes valgupulbrites on laktoosi vähe. Lisavalguna võiksid võtta seda: http://fitshop.fitne...e90%20maitseta/

Pärast trenni tarbimiseks: http://fitshop.fitne...8/Whey3%20800g/

Tekis küsimus, et saad mulle rääkida natukese lähemalt, et miks võtta lisavalku veel valgupulbri kõrvale? et mis nende kahe paki vahe nüüd on täpselt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekis küsimus, et saad mulle rääkida natukese lähemalt, et miks võtta lisavalku veel valgupulbri kõrvale? et mis nende kahe paki vahe nüüd on täpselt?

Ainuke mõte mis valgupulbril on, on elu mugavamaks tegemine. That's it. Ei mingeid muid maagilisi omadusi võrreldes tavalise tahke toiduga. Ning kuna enamik aega saab tavalise tahke toidu odavamalt kätte, siis nende pulbrite ostmisega lihtsalt nuumad toidulisandi firmasid ning tuulutad enda rahakotti. Mõttetu ju. :)

Ise ei ole mingi aasta aega ühtegi valgupulbrit põhimõtteliselt kasutanud. Paar korda jogurtile maitseks lisanud nati ainult. Eelistan siiski oma toitu SÜÜA, mitte JUUA. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainuke mõte mis valgupulbril on, on elu mugavamaks tegemine. That's it. Ei mingeid muid maagilisi omadusi võrreldes tavalise tahke toiduga. Ning kuna enamik aega saab tavalise tahke toidu odavamalt kätte, siis nende pulbrite ostmisega lihtsalt nuumad toidulisandi firmasid ning tuulutad enda rahakotti. Mõttetu ju. :)

Ise ei ole mingi aasta aega ühtegi valgupulbrit põhimõtteliselt kasutanud. Paar korda jogurtile maitseks lisanud nati ainult. Eelistan siiski oma toitu SÜÜA, mitte JUUA. ;)

Jah, aga nagu eelpool mainitud on laktoosi vastu allergia, seega on mul ju raskusi valgu omamisega. Sellepärast uuringi nende pulbrite vastu infot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus veel, et nüüd kus olen oma kehakaalu saanud rahuldavale tasemele, siis kuidas on mul võimalik lahti saada sellisest tavalisest kõhust, tahan nimelt natukese jumet kõhule, kas peaksin tegema kõhulihaseid või aeroobset?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus veel, et nüüd kus olen oma kehakaalu saanud rahuldavale tasemele, siis kuidas on mul võimalik lahti saada sellisest tavalisest kõhust, tahan nimelt natukese jumet kõhule, kas peaksin tegema kõhulihaseid või aeroobset?

Toitumisega rasvaprossa madalamale.

Aeroobset soovitaks igal juhul teha. Kui soovid ka kõhulihaseid eraldi treenida, siis võiksid ka alaselga treenida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumisega rasvaprossa madalamale.

Aeroobset soovitaks igal juhul teha. Kui soovid ka kõhulihaseid eraldi treenida, siis võiksid ka alaselga treenida.

Selge, kuidas ma saaksin seda rasvaprotsenti endal teada? Kuidas seda siis veel madalamale tuua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

rääkisin sõbra emaga, tema tegeleb kah tolle asjaga. 30 märts - 1 aprill, siis liigun Tallinna, siis lähen ja uurin välja enda kohta nii mõndagi.

Tekkis siis veel ja jälle suuremad küsimused toitumise kohta.

Hommikusöögiks on 4-5 võileiba, muidugi võin nüüd valida kas 4-5 võileiba või siis puder (veest tehtud) ja 2 võileiba või siis lihtsalt puder ja joogiks võtan 2 kruusitäit kohvi.

Hommiku ja lõunasöögi vahel sööksin banaani, pirni või õuna, kuna päevad on mul siiski tegusad, vajan süsivesikuid.

Lõunaks on mul tavaliselt mingi kartuli või pastaroog, rohkem kartuli oma, mis on siis koos kana,kala või muu lihaga.

Lõunaks saan lisaks suppi või mingit magustoitu, nii suppi kui ka magustoitu ma ei söö, kuna lihtsalt ei mahu enam kõhtu.

Õhtusöök on nüüd minu jaoks mure, pakutakse pidevalt mingit pasta rooga vms. mõtlesin, et kas on mõttekas selle asemel süüa mingit porgandeid vms. ja siis õhtuks veel võtaks mingi osa ka valgupulbrit nt. 300ml vms?

Kas sellise toitumisega on võimalik rasvaprotsenti vähendada. Muidugi olen jälginud oma keha jms. panen 3 nädala pärast siia siis jälle uue pildi endast, et näha ja võrrelda siis kuu aja vältel toimunud võrdlusi.

Edited by ise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis siis veel küsimus, et nüüd söön seda valgusheiki hommikuti ja enne trenni, probleem selles, et kas see mõjutab kuidagi söögiisu kah? Viimasel ajal kõht pidevalt tühja tundega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis siis veel küsimus, et nüüd söön seda valgusheiki hommikuti ja enne trenni, probleem selles, et kas see mõjutab kuidagi söögiisu kah? Viimasel ajal kõht pidevalt tühja tundega.

Pigem tõsta sheik peale trenni ning hommikuks tee endale soe puder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem tahaks teada, mis lisandid sul "võikude" peal on? Kas muna, peekon, juust, vorst või kõik koos? Kas kasutad margariini

või 80 protsendilist võid jne jne jne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem tahaks teada, mis lisandid sul "võikude" peal on? Kas muna, peekon, juust, vorst või kõik koos? Kas kasutad margariini

või 80 protsendilist võid jne jne jne...

iga päev on midagi erinevat, tavaliselt on juust, sink, kala (kilu või heeringas), muna, mingi singivõie vms. Kasutan nii margariini ja 80% võid.

Lisan siis veel, et hetkel on kaal 72.2 kg

Edited by ise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tagasi, metsa laager üle elatud, keha kaaluga siiani probleeme pole esinenud. Ainus viga metsalaagrites on see, et vähe und ja söön palju magusat, et energiat sisse saada. Panen nädalavahetuse jooksul siis enda kehast muutuste pildi ka üles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iga päev on midagi erinevat, tavaliselt on juust, sink, kala (kilu või heeringas), muna, mingi singivõie vms. Kasutan nii margariini ja 80% võid.

Lisan siis veel, et hetkel on kaal 72.2 kg

Parem kasuta pealemääritavast kraamist ainult tõelist võid. Muudel toodetele on suur tõenäosus, et kasutatud on

ka transrasvu ja lisaaineid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Käisin eile õhtul kaalu peal, suure metsalaagriga on kaal langenud 69kg peale. Tegelen uuesti, et saada 74 peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd oleks küll viimane aeg lihast kasvatama hakata.... Ehk siis hakka jõusaalis raskusi liigutama valku sööma ja IGA TOIDUKORD! :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

jõusaalis on raskused ikka päris korralikud ja korduste arv 6. Tunnen, et peab jah hakkama valku sööma pärast iga toidukorda. Samas tuleb vaadata, pean võibolla pausi tegema treeninguga, kuna lähen 2 kuuks metsalaagritesse, mis on minu jaoks väga ebamugav, kuna olen heale otsale saanud.

Räägin siis siin natukese lähemalt, mida teinud olen, et inimesed, kes soovivad siis saavad kah ehk enda keha parandada.

Olen siis üritanud kõik ise välja nuputada, et kuidas teha ja mis moodi, väga palju abi saanud siin foorumitest ja uurinud, kuidas asjad käivad. Tegelesin jõusaaliga eratreeneriga 12-15 aastaseni. Seal kogesin endale jõusaali tehnikat, et kuidas mitte lihaseid lõhkuda ja ennast invaliidiks teha. Treeneriks oli Erlend Lõvi. Kuna eratreeneri hinnad ei ole tänapäeval odavad, siis otsustasin iseseisvalt edasi tegutseda. Jõusaaliga on olnud tugevaid pause aga nüüd olen seadnud endale kindlad eesmärgid ning soov võtta jõusaal, toitumine ja endasse positiivselt suhtumine elustiiliks. Alustasin kõik sellega, et algselt tegin jõusaalis endale vastupidavust, et üldse tehnikat viluda. Suurte raskuste peale ei torma ma kunagi. Siiani ei tea palju ma tegelt olen võimeline üles suruma vms. Toitumise koha pealt on mul abiks sõbrad ja fitnessi enda foorum. Sõbrad siis, kes on toitlustusega seotud teemat ülikoolides jms. õppinud, sealt saad teada, mida, mis aine teeb.

Minu esialgne plaan siis oli selline (seda ma nüüd olen ka jälginud).

Saada rasvaprotsent võimalikult madal aga samal ajal tegin lihasmassi kava. Toitumise sain paika. Suurimaks sõbraks sai mulle kohv, mis tegi minu aeglase seedimise kiiremaks. Kava oli siis selline, et Jaanuar: Kõht ja alaselg (üle päeviti). Veebruar: Rind, biitseps, triitseps (üle päeviti). Märts: 1 päev : Rind, biitseps, triitseps. 2 päev: üla selg, õlg (kava tegin iga päev). Aprill: 1 päev: 5-10km jooksu, kõht ja alaselg. 2 päev: Rind, biitseps, triitseps, õlg, selg ja siis 2-3 km jooksu peale. Mai kuud ma veel üritan välja mõelda.

Jõusaalis olles, teen nii, et iga harjutuse vahel on 30sek. pausi. Keskendun täielikult oma harjutustele ja ei käi jõusaalis mingit möla ajamas. Jõuab rohkem ja kiiremini ;).

Halb on see, et olen ajateenija ja nüüd on mul nii aprill kui ka mai täis metsalaagreid. 25. Mai peaksin reservi saama. Tsiviilis hakkan kindlasti edasi arendama ja üritan ka teid kursis hoida ;)

Edited by ise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinu öeldud:

Kava oli siis selline, et Jaanuar: Kõht ja alaselg (üle päeviti). Veebruar: Rind, biitseps, triitseps (üle päeviti). Märts: 1 päev : Rind, biitseps, triitseps. 2 päev: üla selg, õlg (kava tegin iga päev). Aprill: 1 päev: 5-10km jooksu, kõht ja alaselg. 2 päev: Rind, biitseps, triitseps, õlg, selg ja siis 2-3 km jooksu peale. Mai kuud ma veel üritan välja mõelda.

Suudad Sa ära kah põhjendada, et miks ta selline Sul oli/on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinu öeldud:

Kava oli siis selline, et Jaanuar: Kõht ja alaselg (üle päeviti). Veebruar: Rind, biitseps, triitseps (üle päeviti). Märts: 1 päev : Rind, biitseps, triitseps. 2 päev: üla selg, õlg (kava tegin iga päev). Aprill: 1 päev: 5-10km jooksu, kõht ja alaselg. 2 päev: Rind, biitseps, triitseps, õlg, selg ja siis 2-3 km jooksu peale. Mai kuud ma veel üritan välja mõelda.

Suudad Sa ära kah põhjendada, et miks ta selline Sul oli/on?

Et siis treenida erinevaid lihasgruppe (vastas lihaseid siis soovitavalt samal päeval) ja samal ajal lihasmassi arendada, alguses tegin kõhtu ja selga sellepärast, et natukesegi kaalust alla saada, siis hakkas tänu toitumisele veel kiiremini asi edenema. Ülejäänud kavas ma teen 4-6 kordust ja 30 seki vahet, et arendada lihasmassi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kava oli siis selline, et Jaanuar: Kõht ja alaselg (üle päeviti). Veebruar: Rind, biitseps, triitseps (üle päeviti). Märts: 1 päev : Rind, biitseps, triitseps. 2 päev: üla selg, õlg (kava tegin iga päev). Aprill: 1 päev: 5-10km jooksu, kõht ja alaselg. 2 päev: Rind, biitseps, triitseps, õlg, selg ja siis 2-3 km jooksu peale. Mai kuud ma veel üritan välja mõelda.

Oota mis,terve jaanuari teed ainult kõhtu ja selga,siis veebruari ainult rinda,biitsa jne. Või olen ma veel liiga unine ja saan millestki valesti aru....??

Share this post


Link to post
Share on other sites

just.. TEGIN võib öelda, otsustasin alguses lihased vaikselt ellu äratada, siis hakkasin rohkem harjutusi ühildama jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalas peaksid terve keha ikka korralikult läbi tegema.Sellise süsteemiga nagu sul hetkel,on suht võimatu mingit lihasmassi kasvatada.Baasharjutused võta julgelt programmi.(kükid,surumised,lõuatõmbed,jõutõmme jne).Kaitseväes on selle tegemisega nagu on.Tiksu see aeg seal ära ning suvel hakka korralikult tegelema.Hetkel proovi lihtsalt toitumine võimalikult paigas hoida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalas peaksid terve keha ikka korralikult läbi tegema.Sellise süsteemiga nagu sul hetkel,on suht võimatu mingit lihasmassi kasvatada.Baasharjutused võta julgelt programmi.(kükid,surumised,lõuatõmbed,jõutõmme jne).Kaitseväes on selle tegemisega nagu on.Tiksu see aeg seal ära ning suvel hakka korralikult tegelema.Hetkel proovi lihtsalt toitumine võimalikult paigas hoida.

Jah, toitumist üritangi võimalikult hetkel hoida. Plaanis ongi suurem rõhk kehale panna suve jooksul ;). Kõik ideed ja soovitused on alati tere tulnud ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×