Jump to content
Sch3ct

Rinna lihasvalu

Recommended Posts

Tere. On siis selline probleem, et pärast esmaspäevast rinna ja triitsa trenni on hullem lihasvalu, just rinnalihastes. Hakkab pihta tavaliselt teisipäeva teisest pooleks ja tihti on isegi kuni reedeni. Esimestel päevadel on valu üsna terav, kui isegi õrnalt puutuda ja isegi trepist alla kõndides on tunda :D . Teiste lihastega mul seda probleemi pole, ainult võibolla väike lihasvalu trennijärgsel päeval.

Jõusaalis olen käinud üle aasta natuke. Rinnale teen 12 seeriat trenni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas siis peaks seeriaid vähendama, või raskusi?

seeriaid :) või vaatama harjutused üle pole mõtet näiteks teha lamades surumist ja kohe järgi lamades surumist hantlitega ( kui siis ainult kaldpingil )

Share this post


Link to post
Share on other sites

seeriaid :) või vaatama harjutused üle pole mõtet näiteks teha lamades surumist ja kohe järgi lamades surumist hantlitega ( kui siis ainult kaldpingil )

Teengi esimeseks kas kangiga või hantlitega horisontaalpingil, siis kaldpingil ja siis kas trosside ristamine või hantlitega lendamine horistonaalpingil.

No pain, no gain

Sellega ma päris nõus pole. Mind ongi eksitanud see, et igalt poolt muudkui loed, viige ikka lihas kurnatuseni ja ega muidu lihas kasvama ei hakka ja plaplapla. Ja ongi korras, absoluutselt ei taastu ikka kui üle pingutad. Igal asjal on ikka piirid. Muidugi pooldan ka seda, et pole mõted jõusaali minna kui teed 3 seeriat rinnalt surumist , siis lobised 10 minutit, teed 3 seeriat biitsepsit ja lähed koju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süsivesikud ja valgud saad päevalõikes kokku?

8 tundi und vähemalt olemas?

vitamiinid ja mineraalid tarbitud?

Kui jah, siis naudi, et suutsid endast viimast võtta. Mõtle, kuidas su rinnalihas peab nüüd taastuma suuremaks ja tugevamaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli sama probleem, aga minu probleem seisnes selles ,et ma ei venitanud rinnalihaseid piisavalt. Kui hakkasin korralikult venitama, siis polnud valu ka nii sügavalt tunda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegin vahepeal täpselt samu 3 harjutusi ainult kordused erinevad ja arenesin küll aga valuga probleeme polnud. venitused enne ja pärast ning vaata ka toitumine põhjalikumalt üle.... vb proovi ka natuke pikemaid puhkepause (lihas taastub rohkem) ära päris tühja kõhuga trenni mine ja pärast trenni kiiresti imenduvaid süsikaid ja valku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×