Jump to content
Sign in to follow this  
Leraak

Jõusaalikava Taipoksi Kõrvale

Recommended Posts

Tervist, häid pakkumisi jõusaali kava kohta on kellelgi? Taipoksis käin esmaspäev, kolmapäev ja reede. Saalis oleks võimalik käia teisipäev, neljapäev ja laupäev (Spartas). Eelnev jõusaalikogemus olemas.

Edited by Kimbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvan, et see peaks tõesti päris hea olema.

1. päev - Rind, Biitseps, Triitseps, Kõht Seeria Surumine kangiga lamades 3 x 6 - 8 Surumine kangiga lamades kaldpingil 3 x 8 - 10 Lendamine hantlitega lamades 3 x 10 - 12 Ületõmme hantliga (pullover) 3 x 8 - 10 Küünarvarte kõverdamine kangiga scottipingil 3 x 8 - 10 Küünarvarte kõverdamine hantlitega istudes 3 x 8 - 10 Prantsuse surumine kangiga lamades 3 x 6 - 8 Triitsepsile ploki alla surumine seistes 3 x 8 - 10 Jalgade tõstmine rippkangil 3 x max Keretõste kõhupingil 3 x max 2. päev - Reie esiosa, reie tagaosa, säär Seeria Kükk kangiga, kang turjal 3 x 8 - 10 Jalapress trenazööril 3 x 8 - 10 Jala sirutus ette trenazööril 3 x 10 - 12 Jalgade kõverdamine trenazööril kõhuli 3 x 8 - 10 Jalgade kõverdamine trenazööril istudes 3 x 8 - 10 Pöiasirutus hack-kükk trenazööril 3 x 8 - 10 Pöiasirutus trenazööril istudes 3 x 10 - 12 Säärte sirutamine kallutusseisus (Eesel) 2 x 6 - 8 3. päev - Õlg, selg, kõht, alaselg Seeria Surumine kangiga kukla tagant istudes 3 x 8 - 10 Lendamine küljele hantlitega seistes 3 x 10 - 12 Lendamine küljele trenazööril 3 x 8 - 10 Tõmme rippkangil althoidega 3 x 6 - 10 Tõmme kangiga vastu kõhtu kummargil 3 x 8 - 10 Tõmme plokil ülalt kitsa haardega 3 x 8 - 10 Eest ülestõmbed plokksüsteemil 3 x 8 - 10 Keretõste alaseljapingil 3 x 8 - 10 Keretõste kõhupingil 3 x max Kerepöörded trenazööril

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taipoksi võid ju käsitleda kui aeroobset treeningut :) ,ehk leiad siit endale sobiva jõusaalikava - http://www.fitness.ee/treeningkavad ?

Flegmaatikute taipoksi ? Pole ise küll suurem asi poksija , aga pigem tundub mulle anaeroobse treeninguna :)

Tunnistan ,et suht "puusalt lastud" praegu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igasugune võitlusala on üldiselt segatreening. Treening on tavaliselt 1,5-2 tundi, ega kogu see aeg anaeroobses tsoonis olda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igasugune võitlusala on üldiselt segatreening. Treening on tavaliselt 1,5-2 tundi, ega kogu see aeg anaeroobses tsoonis olda.

Mina oma esimeses poksitrennis olin küll :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina oma esimeses poksitrennis olin küll :)

See oli ilmselt huumoriga mõeldud, aga reaalsuse täpsustamiseks - see oleks inimlikult võimatu lihtsalt:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Massi juurde ja tugevaks.

Et siis jõusaal on esmane ja taipoks teisene? Sest massi kasvatava ja tugevaks tegeva kava kõrvalt oleks vaja korralikult puhata ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida sa selle MASSIGA teed?? jõud peaks ikka olulisem olema.massi tuleb niivõinaa juurde kui korralikult treenid.

ning saalis jõutrenn on selle alapuhul küll abistavat laadi mitte põhiasi millele keskenduda.

Lugesin kunagi kuulsa sprindi treeneri John Smithi kirjutatud teksti kus mainis,et kui enamus sprintereid unustaks selle tohutu saalis rassimise ning keskenduks väheke rohkem tehnikale siis oleks väga palju neid kes jõuaks ka reaalselt olümpia mängudele.

Sellega ma ei taha öelda,et saali ei tohiks minna vaid,et treening tuleb loogiliselt ülesehitada.Kindlasti käib see ka Taipoksi kohta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma miskipärast arvan, et kui inimesed räägivad siin foorumis, et soovivad massi juurde, siis selle all mõeldakse ikka lihasmassi. Kes see ikka end paksuks süüa soovib? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igasuguse spordiala juures(välja arvatud kulturism ja mõned muud üksikud alad) on massi lisandumine pigem kõrvaline nähtus mitte eesmärk omaette.erinevatesse kaalukatekooriatesse saamine ja püsimine on alles massiga seotud ning vastavalt sellele ka reguleeritakse toitumist ja treeninguid.

Seepärast on asjakohane ka selgitada mida,miks ja milleks.mitte lihtsalt,et loobime 4x12 kava ette ning kõikide lihasgruppide läbitöötamine võib alati aga kui soovi siis andku minna.keelata ju ei saa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

selline jõusaalikava ja taipoks ei sobi hästi kokku, ma arvan. Oleneb muidugi mida soovid, kui poksi teed vaid harrastusena, siis pole suurt vahet. Aga kui tahad taipoksis maksimaalselt areneda, siis selline kava ei ole ilmselt hea, peaksid vähe mugandama. Jorx oskab kindlasti paremaid soovitusi anda sulle siit, kui keegi teine. Aga selline tavaline kulturistikava ja taipoksi intensiivne trenn hakkavad üksteist segama, pead valima, kumb on olulisem ja selle järgi kavandama oma tegemised. Pluss jah, kui kasvada tahad, siis eelkõige pead rohkem sööma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida sa selle MASSIGA teed?? jõud peaks ikka olulisem olema.massi tuleb niivõinaa juurde kui korralikult treenid.

ning saalis jõutrenn on selle alapuhul küll abistavat laadi mitte põhiasi millele keskenduda.

Lugesin kunagi kuulsa sprindi treeneri John Smithi kirjutatud teksti kus mainis,et kui enamus sprintereid unustaks selle tohutu saalis rassimise ning keskenduks väheke rohkem tehnikale siis oleks väga palju neid kes jõuaks ka reaalselt olümpia mängudele.

Sellega ma ei taha öelda,et saali ei tohiks minna vaid,et treening tuleb loogiliselt ülesehitada.Kindlasti käib see ka Taipoksi kohta.

Okei, väljendasin ennast natuke valesti, mass kaasneb ju lihaskasvuga, ei pidanud silmas massile suuremat tähelepanu pöörata. pigem just tugevaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et siis jõusaal on esmane ja taipoks teisene? Sest massi kasvatava ja tugevaks tegeva kava kõrvalt oleks vaja korralikult puhata ka.

Taipoks ikka oleks esmane, mõtlesin sinna kõrvale hakata jõusaali trenni tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tai poks on esmane, siis ma soovitan jõusaali teha 2x nädalas, keskenduda esialgu baasharjutustele ja lisanditena teha tasakaalustavaid harjutusi ja lihashooldust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma teeks jõusaalis sinu asemel plahvatust ja kiirust

Plahvatust ja kiirust erialases kontekstis arendab erialatreening alguses piisavalt. Üldiselt sprinte joosta ja kükist üleshüppeid teha tai poksi kõrvale nii alguses ei ole pigem mõtet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga peaksin kava koostama tuginedes baasharjutustele ja tasakaalustavatele harjutustele ? ;)

Edited by Kimbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga peaksin kava koostama tuginedes baasharjutustele ja tasakaalustavatele harjutustele ? ;)

Jah. Tasakaalustavad harjutused, kehatüve staatilised harjutused, lõdvestus-pingutusmeetod venitamisel (staatiline pingutus venituse "otsas" enne venituse suurendamist) and you're good to go:)

http://www.mobilitywod.com - super sait

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×