Jump to content
Guest ületreenitud

Kõhulihaste tehnika

Recommended Posts

Guest ületreenitud

Mure siis selline, et tahaks teada, kuidas teha õigesti kõhulihaseid, kas hoida kõht koguaeg sees alguselt lõpuni või hoida kõhulihaseid vabalt. Olen lugenud kõhulihaste kohta materiali ja mõnes kohas on kirjas, et hoia kõht sees ja mõnes kohas pole midagi kõhu kohta öeldud. Samas mina ise tunnen, et parem on hoida kõhtu vabalt (jõuad rohkem teha), kui kõhtu sees. Seda ma tean ammu, et kõhulihased paistavad välja ainult siis, kui rasvaprotsent madal :). Kuidas ise muidu kõhtu hoiate. Tänan

Edited by ületreenitud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis tähendab "hoida kõhtu vabalt" . Mismoodi saab kõhulihaseid treenides hoida kõhtu vabalt?

Mul tekkis täpselt sama küsimus - kuidas saab lihas, mida pingutatakse, olla vabalt, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul tekkis täpselt sama küsimus - kuidas saab lihas, mida pingutatakse, olla vabalt, :)

Siis, kui harjutust tehakse kõigi muude lihastega :D (ja inertsiga)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mure siis selline, et tahaks teada, kuidas teha õigesti kõhulihaseid, kas hoida kõht koguaeg sees alguselt lõpuni või hoida kõhulihaseid vabalt. Olen lugenud kõhulihaste kohta materiali ja mõnes kohas on kirjas, et hoia kõht sees ja mõnes kohas pole midagi kõhu kohta öeldud. Samas mina ise tunnen, et parem on hoida kõhtu vabalt (jõuad rohkem teha), kui kõhtu sees. Seda ma tean ammu, et kõhulihased paistavad välja ainult siis, kui rasvaprotsent madal :D. Kuidas ise muidu kõhtu hoiate. Tänan

Ega kõhulihase puhul ei ole alati vajalik teha rohkem korduseid, vaid oluline on õige tehnika. Kõhulihase reljeefsemaks muutmine on loomulikult paljuski toitumise taga. :)

post-50-1318407510_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ületreenitud
Ega kõhulihase puhul ei ole alati vajalik teha rohkem korduseid, vaid oluline on õige tehnika. Kõhulihase reljeefsemaks muutmine on loomulikult paljuski toitumise taga. :)

post-50-1318407510_thumb.jpg

Ma tean, et kõhulihased tulevad välja toitumisega. Mul tekkis lihtsalt huvi. Kui sa oled selili, siis sa saad ju kõhu tõmmata sissepoole või mis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma tean, et kõhulihased tulevad välja toitumisega. Mul tekkis lihtsalt huvi. Kui sa oled selili, siis sa saad ju kõhu tõmmata sissepoole või mis :)

Tead - ära paanitse nende kõhulihaste pärast. Ei oma praktiliselt mingit tähtsust.

Enamikel inimestel on täiesti ilus kõhulihaste kuju olemas ka ilma mingi erilise trennita, ning kui lõpuks trenni tegema hakatakse, siis saavad ka need kõhulihased kümnete eri harjutustega stabiilselt vatti.

Kui sul pole eesmärk omada ülitugevaid kõhulihaseid mingitel atleetlikel põhjustel, siis ära üldse vaeva pead.

Isegi Dorian Yates ütles, et mis te neist kõhulihastest treenite. Ajaraisk. Nädalas korra võite mõned istulitõusud teha kui väga tahate... :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tead - ära paanitse nende kõhulihaste pärast. Ei oma praktiliselt mingit tähtsust.

Plääžil omavad, noh, nagu tibimagnet. :)

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tead - ära paanitse nende kõhulihaste pärast. Ei oma praktiliselt mingit tähtsust.

Enamikel inimestel on täiesti ilus kõhulihaste kuju olemas ka ilma mingi erilise trennita, ning kui lõpuks trenni tegema hakatakse, siis saavad ka need kõhulihased kümnete eri harjutustega stabiilselt vatti.

Kui sul pole eesmärk omada ülitugevaid kõhulihaseid mingitel atleetlikel põhjustel, siis ära üldse vaeva pead.

Isegi Dorian Yates ütles, et mis te neist kõhulihastest treenite. Ajaraisk. Nädalas korra võite mõned istulitõusud teha kui väga tahate... :D

Vbl on osadel inimestel kõhu peal kerge "polster" ja soovivad seda läbi korralike kõhulihaste harjutusega kiiremini maha saada !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vbl on osadel inimestel kõhu peal kerge "polster" ja soovivad seda läbi korralike kõhulihaste harjutusega kiiremini maha saada !

Aga see ei ole võimalik. Kui oleks siis teeksin ise ka kõhuliseid päev otsa.

Lihaste treenimine ei mõjuta nende peal paiknevat rasva. (Tegelt mingi uuring vist näitas 1% mõju. :D) Niiet jah. Jäägi tegema oma kõhulihaseid, pekki see vähemaks ei võta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga see ei ole võimalik. Kui oleks siis teeksin ise ka kõhuliseid päev otsa.

Lihaste treenimine ei mõjuta nende peal paiknevat rasva. (Tegelt mingi uuring vist näitas 1% mõju. :D) Niiet jah. Jäägi tegema oma kõhulihaseid, pekki see vähemaks ei võta. :D

Peal paiknevat mitte, aga vahel paiknevat küll. Nahaalust vist ka.

Aga seda paksu rasvakihti mitte jah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ärge jahuge mingit jama, rääkige asjast. On raske küsimusele vastata väää?

Mida sa ise jahud siis. Küsid absoluutselt debiilseid küsimusi täiesti ebaolulise teema kohta.

Mis vastuseid sa üldse loodad saada? Mõtle veidi peaga ka mida sa küsid.... loe enne mõni anatoomiaõpik läbi, et teaksid kuidas lihased üldse töötavad. Milleks me siin leiutama peame proovides mõista seda absurdsust mida sinu aju on genereerinud.

Oeh... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pigem ikka vabalt hoida, aga harjutuse lõpus peaks tundma seda "burn" tunnet, siis on harjutus õigesse kohta läinud.

Ja miks just vabalt? Miks siis kulturistid rõhutavad, et mingit harjutust tehes peaks lihast teadlikult pingutama, mitte ainult liigutust tegema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ületreenitud
Ja miks just vabalt? Miks siis kulturistid rõhutavad, et mingit harjutust tehes peaks lihast teadlikult pingutama, mitte ainult liigutust tegema?

No sinu vastusest tuleb välja see, et kõhulihased tuleb hoida sees, enne kui hakkad istuli tõusma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
No sinu vastusest tuleb välja see, et kõhulihased tuleb hoida sees, enne kui hakkad istuli tõusma :D

Mõtled istest üles? Kui koormus väga suur pole, siis pole tingimata vajalik, aga suurema koormuse (kang õlgadel) korral oleks tõesti juba hea kõhtu sees hoida, et nimmepiirkond stabiilsem hoida ja vigastusi vältida.

Miks kükist üles tulles välja hingatakse?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ületreenitud
Läks vist kõhtu tegema :D

Kusjuures läksin küll trenni tegema ja kõhulihaseid tegin ka täna. Olin täitsa segadus sellega, kuidas hoida kõhtu. On sel muidu üldse vahet, kas hoiad kõhtu vaakumis tegemise ajal või mitte. Palun aita mind :D

Edited by ületreenitud

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kusjuures läksin küll trenni tegema ja kõhulihaseid tegin ka täna. Olin täitsa segadus sellega, kuidas hoida kõhtu. On sel muidu üldse vahet, kas hoiad kõhtu vaakumis tegemise ajal või mitte. Palun aita mind :D

Mitte vaakumis ei pea hoidma, vaid pinges ja liigutused tee kontrollitult (aeglasemalt), nii üles tulemise kui alla liikumise faas, ja võrdle, kumb raskem oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ületreenitud

Mitte vaakumis ei pea hoidma, vaid pinges ja liigutused tee kontrollitult (aeglasemalt), nii üles tulemise kui alla liikumise faas, ja võrdle, kumb raskem oli.

[/quote

See mees teeb nii

Ma mõtlesin nii vaakumis nagu see mees hoiab. Kas sa mõtlesid sama moodi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ma ei ütleks, et seal videos "vaakumis" hoiti. Pigem hoidis pidevalt pinges ja korduse lõpus avas rinnakorvi.

Eks noormees tahab teada, kuidas kõhtu paremini treenida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×