Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Pole pikka aega kirjutanud kuna pole ka põhjust olnud kirjutada. Septembri algusest hakkasin praktiliselt alles trennis käima. Suve esimesel poolel paar korda jõudsin ikka trenni aga teine pool enam mitte. Põhjus selles, et käisin tööl ja teenisin raha auto jaoks (sellega läks asi hästi). Naasmine trenni oli küll natuke kartlik, sest et 1.5 kuud praktiliselt üldse ilma trennita ja ennem seda ka väga harva siis mõtlesin, et ega siit midagi tule ja kas üldse sügisel juuniorite EMV osaleda. 2-3 nädalat tegin kergelt kiiruslikult ja suuri kordusi ning nüüd siis juba väiksed kordused sest võistlusteni 2 kuud. Kükki pole veel raskelt teinud, seda teen järgmine nädal kettidega. Täna aga tegin esimese raske tõmbe kummid ülevalt. Kuna viimati hoidsin üle 200kg raskust käes ütleme 4-5 kuud tagasi, siis ei osanud midagi ennustada, kuidas haare on, kuidas selg vastu peab. Hakkasin tulema vaikselt 175kg, 205kg, 225kg. Siis vaatasin, et olukord polegi kõige hullem, proovisin 235 mis oli juba raskem aga mitte kõige hullem. Panin peale 245 ja sain ka selle ülesse, natukene tagasivajumist oli aga siiski, jõudsin kinni hoida ja ülesse sikutada. Arvesta seda, et ennem märtsi tõmbasin täpselt samal kõrgustel kummidega 245 ülesse KOOS TRIKOOGA, siis 245 ilma tundus päris hea. Aga sellega ei piirdunud, oli vaja ka 255 ära proovida. Maast tuli lahti ja lõpust ei jäänud palju puudu, aga juba katse alguses oli tunda, kuidas selg oli väsinud/natukene kange ja ja kakspea oli uimane. Eks nüüd vaikselt hakkab proovima varustust ja kaalu võtma et sügisel mitte viimaseks jääda. Ja kuna keegi ei viitsi niikuinii väga teksti lugeda, siis postitan ka 2 videot et tunduks asi atraktiivsem :)
(kummid võtsid siis all ära ~50kg ja üleval olid praktiliselt täiesti lõdvalt)

245kg

255kg - feil

Edited by Reimo R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Pole ammu endast kuulda andnud ja ega mida erku polnud kirjutada ka. Sai vaikselt töö kõrvalt trenni tehtud. Nüüdseks jälle koolipingis ja saab hakkata korralikult lammutama. Peale töölt ära tulekut tõusis kaal päris kiirelt 97-lt 102-le, vat mida tähendab kui füüsiline töö ära kaob. Eestikatel surumises osaleda ei saanud kuna tegin oma paremale õlale natuke haiget, aga nüüdseks on taastunud. Kuigi enne võistlusi surusin 97 kg kaalu pealt 235 kg väga kergelt ja raw vorm oli ka väga hea. Raw vormi andis kindlasti pidev suurte hantlitega surumine ja muud harjutused.

Nüüd olin 2 nädalat Saaremaal kodus metsade vahel ja sai ka Salu juures trennis käidud.

Saluga panime plaanid paika, et ajan end vormi veebruri raw võistlusteks. Novembris tulevateks varustusega võistusteks on natuke hilja tegema hakkata.

Salu mõtles ka uue 3 kuuse raw surumise kava välja, mis pidi korralikult juurde andma :D eks seda nüüd tulevikus näeme. Eelmise reedese trennis proovisin kitsalt tõmmet ja 300 kg on siiani luuavars, nii et sellise põhja pealt on hea alustada.

Katsun nüüd endast jälle rohkem märku anda nagu eelmine hooaeg, teeme poistega videosid jne.

Eile tegime Gunnariga päris tõsiselt võetava küki trenni ja jalad on täna päris haiged.

Kuulmiseni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas neid Salu kavasid kuskilt internetis ka näha saab , mäletan kunagi ammu oli mingi leht kus oli päris palju informatsiooni kavad jne , kas see on alles ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega neid kuskil üleval ei ole küll ja põhimõtteliselt nendest midagi kasu ka pole kui tervet süsteemi kaasa ei tee. Eks neid tuleb tema käest küsida kui on huvi ja soovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Treeningud käivad nüüd täie hooga. Eelmine nädal sai üle pika aja Salu etteantud kavas kõik harjutused korralikult ära tehtud ja võttis mõnusalt läbi ka. Kuna Aimar valmistub võistlusteks ja teeb rohkem varustusega, siis anname Gunnariga kahekesi hagu.

Kolmapäeva tegime uut kava, mis peaks Raw surumsit edasi viima. Esimese trenni kohta midagi rasket ei olnud, põhi harjutuses tuli teha 8x5+ 2 kummi panime juurde, protsent 50. Asja tuum seisneb sellest et tuleb teha pea 2 sekundiline peatus, mis annab juurde algkiirendust. Särgiga on vaja lõppu treenida, raw-is vaja just algust, et kang rinnalt lahti saada.

Neljapäeval tegime reedese trenni ette ära. Kiiruslik kükk ja jõutõmme kang 14 cm pakkudel. Läksin 280x3, oli kerge. Järgmine kord juba suuremad raskused.

Eile kiiruslik surumine ja rinnalt svung. 8x3 raskus 50 prossa ja kand tuli hoida rinnalt 2 cm kaugusel ja peatus 2 sek. Jälle et raw arendada. Peale selle hantlitega pos. pingil ja maast 5x8.

Lisandid jätkuvalt fitness.ee poolt: Hera80, dextro ja Bcaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Kaal kasvab, jõud tuleb ja trennid lähevad aina paremaks. Kuna kooli on 4 päeva nädalas siis 2x treenin Spartas ja 2x Saaremaal Salu juures. Jätkuvalt Salu juures väga kodune ja hea trenni teha. Palju on tekkinud uusi poisse tal, kes pusivad trenni teha ja nii näitan isegi neile harjutusi ette. Ning mõnus on näidata poistele, kuidas ikka meeste raskusi tõstetakse :D

Reedel tegin nagu ikka kiiruslikku surumsit ja jõutõmmet Salu juures. Paar videot ka jõutõmbest.

Pühapäevase kiiruslikku surumise tegin ka Saares ära. Tegime uut õla harjutust. Põlvili maas tuleb ühe käega kangi suruda ette kordused 5x8. Õlad siiani haiged sellest.

Täna jälle Spartasse, kus teeme ikka oma raw surumise kava. Täna juba protsent suurem, eks näha kuidas välja tuleb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Trenne teen jätkuvalt 2 Saaremaal ja 2 Spartas, jumala hea nii teha. Salus kena keskkond ja hea kodune tunne. 'Reedel tegin Salus kükki ja jõutõmmet ning niisama jagasin näpunäiteid. Mõni pilt ka

post-18503-0-84153300-1385409952_thumb.j

post-18503-0-87892400-1385409973_thumb.j

post-18503-0-53505200-1385409964_thumb.j

Pühapäevase kiirusliku surumise tegin ka seal ja täna olin jälle spartas

Trenn läks väga hästi.

1. 37 cm pakult 2x215 ja 1x245. Sellelt pakult juba norm raskus

2. hack kükk kang maas 5x5. Läksin 30 kg kaupa üles ja lõpuks oligi kangil juba 255 kg. Tegin ära selle ja usun et olen selles harjutuses võimeline tõmbama 280-300 kg kindlasti, peab tulevikus proovima.

3. nelipea masin 5x8, kakspea 5x8, säär ja kõht

Lõppu tegime veel ainult kätega köiel üles ronimist. Panime raskuseid ka külge ning mina ja gunnar viisime 25 kg ketta ka üles. Väga hästi treenib käsivarsi.

Lisandid jätkuvalt fitness.ee poolt hera 80, dextro ja beta alanine. Kaal on 102 kg tuuri, praegu ei aja kõrgemaks ka, muidu nii paksuke :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa ei saa aru küll, et 300 kg käes oleks.... ;) .Sul vist ongi see lõpp pigem raske, sellepärast ka pakult tõmbad, maast oled sa minuteada kõik rasused mida proovinud oled väemasti lahti saanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega ei mäleta jh, et poleks raskust maast lahti saanud :D aga lõpuni ei ole mitmeid kordi tulnud. Nüüd lammutamegi rohkem pakku, et ülaselg veel tugevamaks saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Täna andsin trennis täiega hagu ja lõpuks oli kett täiesti maas :D Tegin trenni ära pm. tunni ajaga. Salu kurjustas ka et jõumehele see vähe kiire. Aga energiat oli ja andsin minna. Trenn siise järgmine:

1. Kiiruslik kükk 10x2+ 2 paari kette, 170 kg, usun et puhkeaeg oli ca. 30 sek.

2. Jõutõmme kitsalt ise 9 cm alusel 5x4 65% max, ehk ma võtsin 343 kg-st. esialgu tegin siis 220-ga ja lõpuks panin 20 kg juurde ja polnud hullu midagi, kõik ilma vööta ning sain riielda et kangi hooga maha lasin. pärast lasin kõik vaikselt alla

220 kg

240 kg

3. sügavad kummardused mõlemale poole 5x8/ 45 kg

4. Ettekummardused kaniga 5x5

5. trapet kõrgele eest kaniga 5x6

6. trapets hantlitega 4x8 üleval 3 sek. paus

7. säär

8. kõht 4x15

Täiendasin fitness.ee poolt lisandite varusid ka. bcaa, beta alanine, kreatiin. Esmasp hakkan kreatiini laadima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trennid sujuvad hästi. Kaal on igapäevaselt umbes 105 kg ja rohkem juurde ei tahaks praegu.

Hetkel on surumises käsil ikka pikkade peatustega kava pluss kummid, millega oleme jõudnud 85 %-ni. Viimane trenn siis tegin 160 kg 5x3+3 sek. peatus all ja suur sinine kumm ümber keha. Trenn enne seda surusin peale kiiruslikku 192.5 kg ja loodan nüüd need 200 kg kätte saada ilusa peatusega :). See kava on mulle väga palju juurde andnud rinnalt plahvatust, sest kõik aastad oleme surunud raamis ja kasutanud pakke. 2 nädalat veel kava jäänud.

Nüüdsest on kool läbi ja hakkan lõputööga tegelema. Teen nüüd trenni Saaremaal. Eks satun Tallinna ka ikka vahetevahel.

Eile oli kiiruslik kükk ja jõutõmme. Jõutõmbe harjutus oli päris raske ning nii suure raskusega pole teinud kunagi, aga suudaks veel suuremaga.

Toiduliandid tänu fitness.ee-le järgmise mida kasutan praegu: bcaa, beta-alaine, kreatiin, hera 80 ja dextro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×