Jump to content
Margus Silbaum

Sparta POWERLIFTING TEAM - kerge kükk 365kg....!

Recommended Posts

Täna siis veidi kükki trenni,

soojenduseks skiergomeeter!

Kükis siis oli mineks hea, nimelt koos kettidega oli üleval asendis 355 kilo , see ka isiklik rekord!

Siin ka siis mõned videokatsed!

Edited by ArgoErit
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Argo kükk on tormihoiatus märtsiks :) tegin päev enne Argo kükki ise 3x325; 2x340; 1x355 ja see ei olnud kerge. Ok hetkel ei ole minu vorm ka peale puhkust päris sama, mis enne MMi. Tegin ju siis 375kg sama trenni, kuid nähes Argot kuu tagasi minu trikooga 325kg ja nüüd kettidega 355kg kükkimas väidan, et sellise arengu korral kükib Argo märtsis 350kg +-10kg. Kui arvestame tema surumiseks 240kg +-10kg ja jõutõmbes 360kg +-10kg, siis saame kogusummaks 920-980kg. Kui nii läheb, siis ütlen ausalt mina pole oma silmaga nii andekat meest veel näinud. Küsite kindlasti kuidas nii, meil on ju viimasel ajal jõutõstmises väga võimsaid tulemusi näidatud. Vastus on lihtne, kui keegi nendest andekatest oleks sama vähe trenni teinud kui Argo, siis me poleks nendest meestest midagi kuulnud. Ma ei suuda siiani ära imestada, kui vähese trenniga Argo areneb. Mõnel mehel lihtsalt ei ole vaja trenni teha :)

Kogu see asi on huvitav veel seetõttu, et oma 193cm pikkuse juures kaalus ta viimasel võistlusel ainult 107,5kg. Maailma parimate hulka kuuluvad mehed kaaluvad sellise pikkuse juures 130-150kg. Loodame, et järgmise 15 aasta jooksul, kui Argo saavutab oma võimete tipu on ka kaal tõusnud vähemalt 140kiloni. Seda on muidugi raske ette kujutada arvestades, et ta näeb välja aastaringselt tunduvalt kuivem välja kui enamik kulturiste lavapeal ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loodame, et ta lisaks sellele toorele jõule mis avaldub eelkõige varustuseta tõstmisel suudab ennast realiseerida ka varustusega võisteldes. Kui vaadata seda kui vähe Argo on saanud varustusest juurde mõne teise mehega võrreldes, siis minuarust on varu eelkõige ka väga palju selles osas. Loomulikult annab arendada edasi ka kogu treeningprotsessi ja omavahel öeldes on vaja ikka aastakümneid aega ka anda, et oma võimete laeni jõuda. sinupuhul Margus on seda eriti näha, kus nüüd alles hakkavad tulemused tulema.... ;)

Edu soovides!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Pole ammu endast fitnessis kuulda andnud ja paneks nüüd mõned read kirja. Praegu teen mehemoodi trenni koos Aimari ja Gunnariga. Eesmärgiks meil Aimariga ära käia Euroopakatel, mis toimuvad järgmise aasta aprillis. Ning töö meil käib selles suunas. Euroopakatelt vaja meil Aimariga ära tuua 3+ medalit, kuna Salul olla 47 välistiitlivõistluse medalit ja 50 vaja täis saada. See ka siis meie väike eesmärk :) .

Jõunäitajatest ja kaalust nii palju, et hakkab vaikselt looma suvealgust vormi. Peale EM-i läksin ju sõjaväkke ja kaal langes 105-lt 93-ni ja ega ka jõust midagi järgi jäänud. Nüüd kaal 102,5 ja kang palju kergem kui oktoobri algul, mil kaitseväest pääsesin.

See nädal on meil viimane baasjõu ja massi kasvatamise nädal, oleme seda 5-6 kuus nädalt tampinud. Kükis põhiliselt 12-10-10-8-8-6-6-4 kasvava raskusega, kuhu olen iga nädal 5 kg juurde pannud. Surumises meil 5x5 pooleli, eile tegin 145 kg 5x5 ja tunne on hea.

Järgmine nädal kükis ja tõmbes ülesminek, siis hea näha palju oktoobiseisuga juurde on tulnud. Olgu öeldud, et 2 kuud tagasi oli väga nõrk seis ikka :P

Trenni teen praegu 5x nädalas, 4 põhitrenni ja siis neljapäeviti teen kergemaid harjutusi nt: kõhtu, biitsa, stabikaid jne.

Lisandid tänu fitness.ee-le HTr ja dextro ning kreatiin.

Sau

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video võistlusest ka :D

Ma saan aru, et see on hea tulemus vähemalt sõudeergomeetril oleks see ka juba hea aeg, kuid seda vigurit on tõenäoliselt raskem tõmmata.

Tere.

Pole ammu endast fitnessis kuulda andnud ja paneks nüüd mõned read kirja. Praegu teen mehemoodi trenni koos Aimari ja Gunnariga. Eesmärgiks meil Aimariga ära käia Euroopakatel, mis toimuvad järgmise aasta aprillis. Ning töö meil käib selles suunas. Euroopakatelt vaja meil Aimariga ära tuua 3+ medalit, kuna Salul olla 47 välistiitlivõistluse medalit ja 50 vaja täis saada. See ka siis meie väike eesmärk :) .

Jõunäitajatest ja kaalust nii palju, et hakkab vaikselt looma suvealgust vormi. Peale EM-i läksin ju sõjaväkke ja kaal langes 105-lt 93-ni ja ega ka jõust midagi järgi jäänud. Nüüd kaal 102,5 ja kang palju kergem kui oktoobri algul, mil kaitseväest pääsesin.

See nädal on meil viimane baasjõu ja massi kasvatamise nädal, oleme seda 5-6 kuus nädalt tampinud. Kükis põhiliselt 12-10-10-8-8-6-6-4 kasvava raskusega, kuhu olen iga nädal 5 kg juurde pannud. Surumises meil 5x5 pooleli, eile tegin 145 kg 5x5 ja tunne on hea.

Järgmine nädal kükis ja tõmbes ülesminek, siis hea näha palju oktoobiseisuga juurde on tulnud. Olgu öeldud, et 2 kuud tagasi oli väga nõrk seis ikka :P

Trenni teen praegu 5x nädalas, 4 põhitrenni ja siis neljapäeviti teen kergemaid harjutusi nt: kõhtu, biitsa, stabikaid jne.

Lisandid tänu fitness.ee-le HTr ja dextro ning kreatiin.

Sau

Näe kui hundist mõtled, siis hunt kirjutab.... :D Just mõtlesin, et ei tea kas võtame leivalt maha või mis me teeme, sest mehest midagi kuulda ei ole olnud, kuid tema on elus ja nagu selgub tugev ka jälle.... :D Alles liikus su vari ringi Revali riietusruumis ringi ja ei tundun äragi, just nii laastavalt oli Eesti armee su vormile mõjunud ja eesti kaitsevõime hinne ka vahepeal allamäge käis, kui turjakad isamaakaitsjad ära näljutatakse justkui tegu oleks Lenignraadi blokaadiga... ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

See suusa ergomeeter on tunduvalt raskem, eks mingi päev proovin sõude ergomeetrit ka veel, saab teada mis tasemel olen.

Ats Pärnaste kes sai ajaks 500m 1.18.9 on 1000m meister 3.05 ajaga, et tahtsin talle võimalikult järele jõuda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuleb nõustuda, et Argo on imemees :) Samas olen kindel, et selle kõige jaoks on kõvasti tööd tehtud.

Vaadates Argo max jõudu ja sitkust, lisades sinna juurde veel pikkuse, siis päris põnev oleks teda rammumehena võistlemas näha. Usun, et see kaaluprobleem on ka lahendatav faktor ja kui vaeva näha, siis 120kg kehakaal on aasta jooksul täiesti saavutatav. Iseasi, kas sportlane ise vähe pehmemast vormist huvitatud on ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, täna algas järjekordne trenninädal. Sai koolis käidud vaid tund aega, kuna on semestrilõpp ja tänu sellele sai päevläbi pikutatud ja magatud. Sai söödud kõvasti ja arvasin et mis see tänane trenn siis ära pole teha, aga võta näpust. Tundub, et mida rohkem puhkad, seda laisem oled ja trenn ka kuradi raske. Ei olnud seda pura sees täna, tegin Aimariga koos kõik nii nagu pidi, aga erilist naudingut polnud. Haige ka nagu pole, eks vaatab mis kolmapäeval surumine näitab. Tänane trenn iseenesest selline:

1. Kükk 5x5/ 160-ga tegin kergemalt, reedel ülesminek ka plaanis, ei tahtnud ära kurnata.

2. Nelipea masinal 4x12

3. Kakspea masinal 5x6

4. Ohutukangia ettekummardused 5x6/ 105-125 kg

5. Seljatõsted 5x6 / 35 kg

6. Kõht

Reedel kodusaarele minek jõule pidama, vaatan kas teen trenni spartas või salu saalis ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Head uut kõigile. Nüüdseks pühad läbi ja saab rahulikult trennile keskenduda. Pühadega seoses jäi ära ainult paar trenni ja vormile mingit jälge eriti ei jätnud, vaid saigi natuke puhata.

Täna tegin Salu saalis surumist koos Raaperi ja Oja poisiga. Hea ja muhe trenn oli. Kavas ikka 5x5 surumine kus iga nädal 2,5 kg juurde lisan.

1. Lamades surumine 5x5/ 152,5 kg, esimesed kolm seeriat olid kerged, viimastega võttis rinna täis, aga suutsin ilusti ära teha.

2. Pakult surumine kitsalt 5x6/ 16 cm pakk 140 kg

3. Lauba purustaja EZ kangiga 5x8/ 55 kg

4. Lailihas ülevalt rinnale kitsa haardega 5x6/ täis plokk

5. Lailihas kangiga ette kummardudes 5x6/ 100 kg

6. Õlg superseeria 5x8 hantlitega küljele+ kummardudes otsa

7. Sabikad

Homme lähme Spodihoonesse biitsa pumpama ja reedel Salu saali kükkima. Pühapäeval uuesti Tallinna, siis hakkame Aimari ja Gunnariga koos möllama.

Lisandid ikka HtR, dextro, betakas ja juurde BCAA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks sa pakult surumist väiksema raskusega teed, seal võiks ju kitsalt 20-30 kg lisa olla 16 cm pakuga? Kiiruslik?

Edited by renku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kitsalt teen seda, kangi libeda ääre peal käed ja peatustega, mitte ei põrgata pakule, siis ikka 6 kordused tõmmavad kutuks. Laialt muidugi võib rohkem panna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere

Algas uus nädal ja tuleb trennile hagu anda. Vaatasin, et sel aastal Euroopakad aprilli algusesse toodud (ennem oli juunis) ja läheb suht kiireks vormi ajamisega. Surumine on enda arust täitsa OK, aga küki ja tõmbega peab veel vaeva nägema, ei ole veel pura sees. Usun, et 4 kuud on paras aeg, millega oma tipp välja võluda.

Eile tegime Aimariga kiiruslikku surumist kettid + kummid. Järgmised 2 harjutust olid hantlitega surumised nii negatiivselt kui positiivselt mõlemas 6x4 tõusva raskusega. Kuna praegu hantlite surumine aktuaalne siis proovisin ka 60 kg hantlid ära. Suutsin teha küll, negatiivsel isegi jäid kergeks. Pärast seda veel svung püsti õlale, viimane seeria 120x3.

Täna oli kükk. 2x8 160 ga, 2x6 180 ga ja 1x4 200 ga. Järgmine nädal võib juurde panna.

Teine harjutus kakspeale 5x6 ja ülejäänd trenn läks alaseljale. Alaselga tegin kergemalt kuna alles reedel sai kõvasti tehtud, andis veel tunda.

Nüüd kolmapäevaks valmistuma kuna vaja surumises 155 kg 5x5 ära teha. Eks näha kuidas välja tuleb.

Lisandid HTR, betakas, bcaa ja dextro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei Rait!

Sul on jäänud oma vormi tipu "välja võlumiseks" ainult 3 kuud, mitte enam 4 kuud!

Tundub, et oled juba pisut hiljaks jäänud... :(

Aga kui Sa planeerid oma tipp vormi Eesti Üliõpilaste MV-ks, mis toimuvad mai alguses, siis oled õigel teel! :D

Jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

On jh 3 kuud ;) Aga käega ei löö, eks vaatame, mis Aimariga aprilli alguseks kätte saame. Märtsis ka võistlused, seal näeb ära kuidas asi sujub. Meil mais tulev MM ka Leedus plaanis, nii et näeme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere spordipoisid :D

Oskab keegi aidata, kust ma saan osta mp3 või mp4 mängija mida saaksin kinnitada ümber käe rihmaga. Kas on eraldi sellised kotid müüa või on koos mp3-ga kaasas. Ei taha endale vaid kingiks. Käisin terve Kristiine keskuse läbi ja mina ei leidnud midagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere.

Hakkab järjekordne trenninädal läbi saama, vaid pühapüev jäänud. Trennidega suhteliselt rahul, sest asi liigub tõusvas joones. Saluga arutasime ka täna,et hakkame kõrgemaid raskuseid proovima, et tunnetust kätte saada, pikki kordusi tehtud küll juba. Tahaks juba jõutõstjale kohaseid kolmeseid kordusid juba teha :P

Kolmapäeval oli järjekordselt 5x5 surumises 155 kilogrammiga, ütleme nii et suutsin ilusti ära teha. Kangi just ei lennuta, aga alla ka ei jää. Järgmine nädal 157,5 peale kui suudan ära teha siis viimane nädal 160ga. Seda näeb kolmapäeval .Eks viimane aeg see 5x5 ära ka vaja lõpetada, kuna esiõlg ja rind hakkab pinge minema, venita palju tahad. Enne surumist palju sooja tegema kuna suure raskusega alla lastes selline tunne, et kohe pauk käib ka. Siiani olen vastupidanud -_- Teise harjutusena raamist kitsalt surumine umbes 10 cm lõppu. Parimad 3x205 ja 1x 215. Peale kahte põhiharjutust lailihast ja õlg peale.

Täna tegime terve pundiga kiiruslikku kükki.

Raskuseks 170 kg+50 kg kette+kummid. Lõpuks kujunes kang turjale päris raskeks, kordused 12x2. Vaatan videolt,et hakkab jõutõstja tagumikku juba meenutama, selline kena lai :lol: ja mõnus venitus ka lõppu :wacko:

Teise harjutusena raamist kitsalt tõmme, kettad maast peaaegu 10 cm. Katsed 3x125, 3x155, 3x185, 3x205, 2x225, 3x245, 3x265 ja 3x 285, peale seda oli selg otsas ka :)

Peale seda põlvede alt tõmme ja siis proovisime rinnale võttu, millet midagi välja ei tulnud. Ei oska absoluutselt seda tehnikat ja hoian parem tervena end. Trapets ja kõht viimased.

Lisandiks ikka fitness.ee poolt HTR, dextro, betakas, bcaa ja kreatiin. Suured tänud!!!

Tervitan Kätut, kes täna trenni ei jõudnud :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakkavad postitused minema juba postituste moodi, tubli! Loodetavasti peavad lihased ja liigesed vastu ja saate varsti selle kaitseülikonna selga.... :D . Edu ja edasisi ülevaatlike postitusi ootama jäädes. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepeal trennist ka veidi.

Jõulude ajal olin üle kahe nädala haige ja kaotasin paar kilo kehakaalu ka, õnneks vorm vaikselt taastub ja saab keskenduda karikavõistlustele.

Täna läksin trenni eesmärgiga, et suruda viimane seeria 195kg x 5 ja seda ma ka suutsin :)

Nüüd tuleb üritada võistlusteni vastu pidada ja toitumine korras hoida.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×