Jump to content
Alexander Andrusenko

Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

Recommended Posts

Kus lapse sünnipäev peetakse, siis teame team'iga kuhu tulla ;)

Riisipere Direktori pulmadest 1,1 km põhja suunas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellest nädalast ka siis väike kokkuvõte. Esmaspäeval oli kerge surumine + õlg, surumises jälgisin programmi ehk siis 175x6x2, õlga teen hetkel kergemalt, et raskeks surumiseks ära taastuks kenasti.

Teisipäeval kükk, see oli nädala kõige karmim trenn, mitte et raskused suured oleksid olnud vaid ilm oli jube, meeletu palavus, mis tähendas, et pidi ennast korralikult sundima, aga eesmärk sai täidetud, nimelt kummidega kükk 270x6x6, parim seeria on siiani olnud 285x5x5, selle tegin 1 kuu ennem RAW EMV-d,h hetkel 3 kuud võistlusteni siis tundub, et seis kõige hullem ei ole.

Neljapäeval oli raske surumine, 175x6x5, kõige hullem ei olnud, aga kerge ka mitte, sama seis ilmaga mis teisipäeval, ainult et kui teisipäeval õhk veel natukenegi liikus, siis neljapäeval see täitsa seisis :D , aga mis ei tapa teeb tugevaks.

Eile oli siis raske selg, alustasin kiirusliku kükiga, kus selgus tõsiasi, et plahvatus on hetkel olematu, aga õnneks on veel 12 nädalat aega, et oma kiirus tagasi saada. Edasi tegin pakkudelt tõmbeid, kui laialt on pakkudelt päris mugav tõmmata ja saab suuremaid raskusi kasutada, siis kitsalt sama harjutust tehes on see paras peavalu, eriti minu jaoks, jalgu kasutada ei saa pmts tõmmates, mis tähendab, et selg peab enamus tööd ära tegema, aga eks see asja eesmärk olegi, muidu selga tugevaks ei saa. Tegin seda harjustust siis 250x5x6, lisaks veel ülaselg, biitseps ning lõppu veel alaselga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

August juba kohe poole peal ja pikka pidu enam pole. Surumise EMV täpselt 60 päeva pärast :D

Vahepeal on kõvasti ka rattaga ringi rallitud. Üks pühapäev võtsime Arturiga ette marsruudi Tallinn-Paldiski piki mere äärt. See ots tuli kokku 65km. Tagasi tulime Paldiskist uue elektrirongiga. Ma olin juba nii ette valmistunud, et saame rongiga ilusasti Balti jaama, kust koju minek on kiviga visata, aga poole tee peal hakkasin mõtlema, miks oli rongi tablool kirjas Pääsküla :D Selgus, et lõpp-peatus ongi remondi tõttu seal. Kobisime siis ratastega maha ja sõtkusime veel üle 10km linnas maha. See viimane ots oli juba päris vaevaline :D Päeva kilometraaž tuli pea 80km, mis minu jaoks oli ka rekord.

Jõusaalis praegu siis põhirõhk surumisel ja kükil. Tõmme on jäänud kuidagi vaeslapse rolli, seda vist paari kuu jooksul ka ainult kaks korda teinud :ph34r:

Tänase trenni osade harjutuste seeriad videos ka, et oleks natuke huvitavam see blogindus :P

Lisanditest jätkuvalt kasutuses Olimp BCAA Xplode, Fast Glutamine, Beta-Alanine ja Omega ning Olimpi vitamiinid.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen väikse sisestuse.

Endiselt tegelen oma kaalunumbriga, liigub piisavalt, kurta ei saa. Täna hommikul 99,4kg

Neljapäeva hommikul 9.40 skanneeringusse, Laura vahetult enne mind, eks näis kas julgeb numbrid avaldada :D

Lisan ka pildi languse tabelist. Esimeses tulbas kuupäev ( iga nädala esmaspäev ), teises kaalunumber, kolmandas kukkumine nädala jooksul ja neljandas kukkumine kokku.

Soov ja lootus saada järgmisel nädalal kukkumist kokku 10kg

post-18803-0-32717400-1376422649_thumb.j

Lisaks, hakkas minu jaoks uus programm 28 juuni, mitte 25 nagu märgitud

Edited by tarmop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nüüd läheb suureks tüliks :D

Läheb-läheb! :D

Teen väikse sisestuse.

Endiselt tegelen oma kaalunumbriga, liigub piisavalt, kurta ei saa. Täna hommikul 99,4kg

Neljapäeva hommikul 9.40 skanneeringusse, Laura vahetult enne mind, eks näis kas julgeb numbrid avaldada :D

Lisan ka pildi languse tabelist. Esimeses tulbas kuupäev ( iga nädala esmaspäev ), teises kaalunumber, kolmandas kukkumine nädala jooksul ja neljandas kukkumine kokku.

Soov ja lootus saada järgmisel nädalal kukkumist kokku 10kg

attachicon.gifKaal.jpg

Lisaks, hakkas minu jaoks uus programm 28 juuni, mitte 25 nagu märgitud

Teen ka väikse sisestuse, kaalunumber liigub piisavalt, üles, ei sa kurta, pistan kõik suhu, mis ette juhtub. :D

Algul oli küll kerge kaalu üles ajada, nüüd aga nagu ei taha väga tulla, kuna ei jaksa enam nii palju süüa, süda läheb pahaks ja peegelpilt ka ei ole enam nii ilus kui laval athletic fitnessi ajal.

Aga jõudu on vaja!

:D :D :D

Edited by eliviielo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Läheb-läheb! :D

Teen ka väikse sisestuse, kaalunumber liigub piisavalt, üles, ei sa kurta, pistan kõik suhu, mis ette juhtub. :D

Algul oli küll kerge kaalu üles ajada, nüüd aga nagu ei taha väga tulla, kuna ei jaksa enam nii palju süüa, süda läheb pahaks ja peegelpilt ka ei ole enam nii ilus kui laval athletic fitnessi ajal.

Aga jõudu on vaja!

:D :D :D

Hoia oma tervist Eli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Läheb-läheb! :D

Teen ka väikse sisestuse, kaalunumber liigub piisavalt, üles, ei sa kurta, pistan kõik suhu, mis ette juhtub. :D

Algul oli küll kerge kaalu üles ajada, nüüd aga nagu ei taha väga tulla, kuna ei jaksa enam nii palju süüa, süda läheb pahaks ja peegelpilt ka ei ole enam nii ilus kui laval athletic fitnessi ajal.

Aga jõudu on vaja!

:D :D :D

Küsimus on prioriteetides ning valikutes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teeme projekti Eli 100kg ja see ei ole raskus kangil ;)

Sponsoritest jääb puudu, et pea terve kehakaal veel otsa süüa.

Hea nali, aga ma nii suure isuga ka ei ole Teie kahjuks, minu rõõmuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sponsoritest jääb puudu, et pea terve kehakaal veel otsa süüa.

Hea nali, aga ma nii suure isuga ka ei ole Teie kahjuks, minu rõõmuks.

ei ole hullu, süües kasvab isu :D (iga algus on raske)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai siis käidud täna hommikul Dexa aparaadi all kolmandat korda. Minu suureks üllatuseks olid tulemused väga meeltmööda. Nimelt olen võrreldes viimase mõõtmisega (nov 2012) kaotanud 4,7kg rasva ja 1,1kg lihast juurde saanud. Tegelikult on põhiline kaalukaotus toimunud viimase 3 kuu jooksul, kui otsustasin, et seekord peab õnnestuma madalamas kaalukategoorias võistelda :D Nüüd olen oma eesmärgini põhimõtteliselt ka jõudnud, ei tohi ennast ainult lõdvaks lasta enne võistlusi :D

Väiksed tabelid ka jutu kokkuvõtteks (need esimese mõõtmise numbrid on ikka päris jubedad kui aus olla :D ):

post-20384-0-91771800-1376550738_thumb.j

27.12.2011 kaal 77,1kg

post-20384-0-50943000-1376550742_thumb.j

28.11.2012 kaal 75,8kg

post-20384-0-63241900-1376550741_thumb.j

15.08.2013 kaal 72,3kg (Tegelikult oli haigla kaalul kaal 72,2kg ja kodus oli veelgi vähem, aga vahet pole :D )

post-20384-0-70143600-1376550739_thumb.j

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

When your body composition is tested using a DXA scan, you’re not only guaranteed one of the most accurate measures of body fat available, you gain valuable information that can be applied to improving your overall health and optimizing training and nutrition plans. By discovering exactly how much of your body mass is made up of fat—and where that fat is stored on your body—you can take the necessary steps to avoid many of the diseases that plague modern civilization.

Knowledge of your body’s specific fat distribution can tip you off to potentially serious health challenges in your future. The best way to illustrate this point is to examine two common body shapes found on the street today: the “apple” and the “pear.”

First up, Android fat: Android fat is the fat stored in the midsection of the body: predominantly in the abdomen, but also the fat stored in the chest and upper arms. This is a common fat-storage location among men and is associated with an “apple shape.” It’s consistently associated with increased risk of heart disease and diabetes, hormonal imbalances, some cancers, sleep apnea, and more.

The next important marker measured by DXA is Gynoid fat:

Gynoid fat storage (i.e. the “pear shape”) is more common among women. This fat is stored primarily around the hips and thighs, and its storage is considered healthier—although some men with gynoid shapes may have hormonal imbalances. Overweight pear-shaped people tend to suffer from mechanical problems such as hip, knee and other joint issues due to an excess of fat (weight stress) on the lower half of their body.

http://dexafit.com/uncategorized/android-and-gynoid-fat-ratio-what-it-means-for-your-health

post-3216-0-10960000-1376565203_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ise eeldaks, et Android on selgrooga paralleelne osa ja Gynoid kolmnurk vaagna juures. Siis nagu klapiks ka see jaotus.

post-20384-0-42194300-1376565769_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai käidud koos Lauraga rasvaprotsenti mõõtmas :)

Minu tulemused nii head polnud. Eks omajagu läks kevadel tarkusehammaste väljatõmbamisega ( 1,5 kuu vältel iga kahe nädala tagant tõmmati hammas, mille järel mitu päeva korralikult süüa ei saanud ) ja teine osa läks peale Jaanipäeva, kui hakkasin taimetoitlaseks.

Sügisega võrreldes olen kaotanud 5,3kg liha ja 8,3kg pekki. Kokku tuleb 13,6kg ( tegelik on pea 15kg ) Kaalunumbrites veidi kahtlen, kuna kodus, EJTL ja Revali kaalud näitavad üht ja sama numbrit. Regionaalhaigla oma aga 200g rohkem ning skanneerimise tulemus lausa 500g rohkem. Aga suht hea pildi sai ikkagi ette.

Liha kadus jalgades 2,3kg ( see oli pigem hea uudis, kuna kolmevõistlust ma nagunii ei tee ja põdrajalgadeni on veel pikk tee ), kätele tuli juurde 300g ( see oli täielik üllatus, kuna käe ümbermõõt on kahanenud 2,5cm ja kuna käel on rasvaprotsent ka tõusnud, siis usun, et viga tekib aparaadil kehaosadeks jaotamisel ) ja ülejäänud tuli siis torsost jne ( seda jään tagaigatsema :) )

Võibolla mõnel tekib küsimus jõutõstja ja taimetoitlus, siis vastaks nii. Peale hammaste eemaldamist tundsin, kuidas "juhe on koos", manustatud antibiootikumid ja valuvaigistid. Tundsin, et nüüd on vaja puhastust. Valisin selleks taimetoitluse. Plaanisin olla taimedel vaid ühe nädala, aga hakkas meeldima, just see heaolutunne. Isegi nahk reageeris sellele, näiteks kuivanud küünarnukid on nüüd ilusad ja pehmed, nagu värskelt kreemitatud :)

Lisaks avastasin, et võib julgelt kooki süüa ilma, et see mõjuks järgmisel päeval kaalule ja ma ei pea silmas pisikest koogitükki tiku otsas vaid ikka suurt taldrikutäit. Sünnipäeval sai söödud ca 1kg Charlotte kooki, õhtul väike aeroobne otsa ja hommikul olin 100g kergem kui eelmisel päeval

Paari nädala pärast hakkasin lisama piimatooteid ( kodujuustu ja kohupiima ning peale trenni vadakut ). Lihast, eriti sealihast, hoian kaugele eemale, korra või kaks nädalas söön kanaliha. Enamuse lihast saadud kalorid asendasin marjadega. Marjad aitasid ka loobuda lihast, olid nagu lohutus valitud teele ( esimesed kaks päev oli jube raske olla, kõht koguaeg tühi ). Valku üritan saada piimatoodetega 1,5-2g iga keha kilogrammi kohta.

Peale uute toitumisharjumustega kohanemist, maitseb toit vähe teisiti ning tunnen rohkem, mis annab ja mis võtab energiat. Näiteks värske kartul, mahekaup on neutraalne, aga imporditud kaup tekitab peale söömist energia vaakumi, sama efekti tekitab saia või siis nisu söömine.

Siiani pole veel kaalu langemise pärast pingutanud, see langeb hetkel ise. Kaal muutus aktuaalseks peale teist nädalat, las ta siis läheb kui soovib ;)

Järgmise kaalumise teen, kui näen numbreid alla 95, siis saab korralikumad järeldused teha.

Edited by tarmop
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatasin et DXA miinuseks on kerge radiatsioon .

Leidsin sellekohta mingi tabeli kus on välja toodud radiatsiooni doosid võrreldes teiste haiglas tehtud skanneeringutega :

http://www.measureup.com.au/media/docs/radiation.pdf

Ise vist lähen teen selle järgmisel nädalal huvipärast kui aja saan sinna, kuna tallinna minek spordiarstile siis mõtlesin et võiks oma peki ka kokku kaaluda :)
Edited by KuriVari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma siis lisan kaalulangetajatele vastukaaluks ühe priske poisi tegemisi kajastava postituse :D, kõigi elu pole nii roosiline nagu Laural ja Tarmol :D .

Kirjutan siis selle nädala tegemistest ka natuke, esmaspäeval oli kerge rind ja õlg, teisipäeval tegin jalgu, raw kükis tegin 230x5x6, mis pole väga paha tsükli alguse kohta, järgmisel nädalal tahaks teha kummidega 285x6x6 + väljaastumisi 400+kg-ga, et keha vaikselt harjuma hakkaks suurte raskustega, aga eks ole näha mis välja tuleb.

Täna aga tegin rinda, plaan nägi ette 175x6x6, sellega sain kenasti hakkama, kuigi kõige kergem ei olnud, aga enda lohutuseks tuleb tõdeda, et järgmine nädal juba 187,5x5x5, see annab parema pildi mis seis tegelikult on.

Homme plaanis teha kummidega tõmmet, mõtted on olemas mis raskusega teha, aga sellest ehk juba homme täpsemalt, üritan ka video teha, siis natukene huvitavam vaadata, kui lihtsalt numbreid lugeda.

Video tänasest surumisest, esimene seeria videost puudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuleb küll topelt postitus, aga mis teha.

Reedel tegin siis tõmmet, plaan oli 280x5x6 teha, aga kuna eelmine nädal tegin pakkudelt tõmmet, siis alaselg oli ilmselgelt väsinud ja piirdusin 270x4x5, viimasel seerial tõmbasin käe järjekordselt katki, muidu oli 5x5 plaanis, aga mis teha ikka juhtub.

Eile tegin oma kerge surumise jälle koos õlaga ja täna sai jalga natuke kiusatud.

Tegin siis kummidega kükki 285x5x5, tänases trennis tundsin üle pika aja, et ka kükis on kang oluliselt kergemaks muutnud ja see on positiivne. Peale kükki tegin veel kangiga väljaastumise+hoidmise esimene seeria 375-ga, see oli väga kerge seljas, järgmised 2 seeriat 415kg-ga, mõlemal 10 sek hoidmine. See oli esimene kord peale kevadet nii suurt raskust seljas hoida ja tuleb tõdeda, et midagi väga hullu polnud, varsti peab sellega juba kükki tegema.

Lisan ka viimasest seeriast 285-ga video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×