Jump to content
Sign in to follow this  
labrot

Nädalaga 3kg juurde

Recommended Posts

Tervist, olen otsustanud end proovile panna kerge "dieediga" Nimelt võtta juurde 3kg ühe nädalaga.

Kehatüübilt olen ektomorf, kaal 70kg vanus 19

Käin ka tööl, ehitusel, mis on suhteliselt füüsiline, ning ei karda rasva % tõusu.

Et küsimus siis ka, et kuidas toitumine sättida ? võimalikult tihti ? või 3x päevas suured kogused?

Hetkel rasva % suht väike ja väga peen ka pole B) olen korralikult jõusaalis käinud . toitumine ka paigas 4,5x päevas,

Hetkel kujutan, ette, et toitumine näeks välja selline

Hommikuti 4 helve pudru( mida juurde võiks süüa ? )

enne lõunat võtan 2-3saiakest ja hera80 shake 300ml, mandel

Lõuna ~500g lihasalatit või miskit muud sarnast, Leib + piim või jogurt + õun

Pärast lõunat hera80 shake 400ml , võileib

Kodus kohe korralik praad, pelmeenid, makaronid , riis + liha ja juurvili kõrvale.

üheksa aeg 300ml Jäätist

ja enne magamaminekut ~23.00 pool topsi kodujuustu ja piima, kala

Kogu asja point on end proovile panna ja enda keha piire tunda... see 3kg on nagu miinimum mis tahaks juurde võtta, äkki soovitate lisakaloraasi saamiseks mõningaid aineid ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loll ettevõtmine tõesti.

Kuid sellele tuleb läheneda matemaatiliselt.

Arvutada välja BAV, tööle kuluv energia ning kaalu tõstmiseks on vaja süüa rohkem, kui on päevane energiakulu kokku.

Üks big mac burger sisaldab 495 kcal ( mcdonaldsi kodulehe andmetel)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist, olen otsustanud end proovile panna kerge "dieediga" Nimelt võtta juurde 3kg ühe nädalaga.

Kehatüübilt olen ektomorf, kaal 70kg vanus 19

Käin ka tööl, ehitusel, mis on suhteliselt füüsiline, ning ei karda rasva % tõusu.

Et kujutad ette, et oled inimnäoline proteiinimuundur? Kui see lihase kasvatamine oleks nii lihtne, et aja vaid valku näost sisse. Kui organismile pole põhjust antud lihast kasvatada (spetsiifiline koormus), siis lammutatakse see hera sheik ja kohupiim samuti sinna naha vahele valgeks rasvaks. Kuid seejärel vastupidine katse "nädalaga 3kg keharasva maha tagasi" on juba suurusjärk keerulisem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuleb tööl, ette küllaltki palju raskuste tõstmist, ja ma käin 2x nädalas jõusaalis ka , lihtsalt olen massiperioodil ja üritan asja kiirendada B) kuigi tean, et sellest pole tolku, aga no ega ma pekijurakas pole... võin ju süüa küll... ja see proteini sheik on pmst nagu massilisajana 1/3 proteiin ja 2/3 dextro.

Täna nädal teine päev, asendasin proteiinisheigi kohupiimaga :D osdtsin hunnik kodujuustu, kanafileed, muna, rosinaid, mandleid khm:D päris burksi näost sisse ei aja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuleb tööl, ette küllaltki palju raskuste tõstmist, ja ma käin 2x nädalas jõusaalis ka , lihtsalt olen massiperioodil ja üritan asja kiirendada B) kuigi tean, et sellest pole tolku, aga no ega ma pekijurakas pole... võin ju süüa küll... ja see proteini sheik on pmst nagu massilisajana 1/3 proteiin ja 2/3 dextro.

Täna nädal teine päev, asendasin proteiinisheigi kohupiimaga :D osdtsin hunnik kodujuustu, kanafileed, muna, rosinaid, mandleid khm:D päris burksi näost sisse ei aja :P

Olen enam kui kindel et su raskuste tõstmised tööl ei aita sul lihast kasvatada, olen isa töödand laos ja närvi ajas kui mingid nublud ei mõista miks nad suured ja tugevad pole kui on aastaid ladudes ''raskusi'' tõstnud, pigem on see hea kaloripõletus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui oled täiesti algaja, siis õnnestub 3 kilo kergesti kätte saada. Ilmselt kui lakkamatult süüa, siis säilib vist taoline suur isu üsna tükiks ajakski. Endal on õnnestunud väga palju ja väga kiiresti juurde võtta, aga sellega kaugele ei jõua. Liiga kiire kasvuga ei harju keha ära. Võivad tekkida venitusarmid, kõht venib ette, kaal tõuseb pigem rasva arvelt jms.

Üldjoones tuleb jälgida ikka mida sisse ajada. Soovitan sellist eksperimenti pigem nii teha, et sööd rohkem liha/valku, kui et ajad pizzat ja pelmeene sisse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×